Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Literatura mikroregionu Krnovsko ve výuce na 2. stupni ZŠ
Horváth Slamová, Nikola ; Neumann, Lukáš (vedoucí práce) ; Laufková, Veronika (oponent)
Bakalářská práce obsahuje materiály, které pomohou zahrnout literaturu mikroregionu Krnovsko do výuky na 2. stupni základní školy. Teoretická část představuje mikroregion Krnovsko a etnické proměny, které se zde odehrály během 20. století. Poznatky z teoretické části poslouží především jako materiál k samostudiu vyučujícího. Praktickou část tvoří pracovní listy s ukázkami z díla vybraných autorů vztahujících se ke Krnovsku. Součástí jsou medailonky autorů, metodické pokyny pro učitele a řešení pracovních listů. Pracovní listy mají za cíl posílit regionální identitu žáků a zároveň plnit výstupy ze školních vzdělávacích programů prostřednictvím výuky literární teorie. Jsou navrženy tak, aby bylo možno práci s regionální literaturou Krnovska zařadit do hodin literární výchovy v každém ročníku na 2. stupni základní školy. KLÍČOVÁ SLOVA regionální literatura, Krnovsko, pracovní listy, základní škola, etnické proměny
Hodnocení regionálních učebnic vydaných v Česku po roce 1990. Ukázka tvorby pracovní učebnice o Krnovsku
Pitelková, Petra ; Kühnlová, Hana (vedoucí práce) ; Kučerová, Silvie Rita (oponent)
Diplomová práce "Hodnocení regionálních učebnic vydaných v Česku po roce 1990. Ukázka tvorby pracovní učebnice o Krnovsku" je zaměřena na problematiku poznávání místního regionu, která představuje z pohledu geografického vzdělávání značný a dosud nevyužitý potenciál. První část objasňuje na základě dostupné odborné literatury pojem místní region a jeho vymezení, následuje zakotvení výuky místního regionu v Rámcových vzdělávacích programech a v zahraničních kurikulech. Ve čtvrté a páté kapitole je nastíněna koncepce poznávání místního regionu a tvorby regionální učebnice. Sbírka regionálních učebnic školského zařízení Lipka v Brně se stala předmětem kvantitativního a kvalitativního výzkumu, podkladu pro hodnocení vybraných učebnic. Závěrečná část diplomové práce je jejím těžištěm. Na základě svého studia, hodnocení regionálních učebnic a zkušeností z praxe autorka vytvořila kapitolu připravované učebnice o Krnovsku.
Revitalizace průmyslového objektu Školní geografický projekt
Pitelková, Petra ; Marada, Miroslav (oponent) ; Kühnlová, Hana (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Revitalizace průmyslového objektu: školní geografický projekt" je rozdělena do dvou částí. Teoretická část bakalářské práce pojednává o problematice kritického myšlení a projektové výuky. V rámci této části bylo provedeno dotazníkové šetření u 11 vyučujících zeměpisu, jehož cílem bylo zjistit využívání projektové výuky a metod kritického myšlení na základních a středních školách v Krnově. V tvůrčí části je představen "Projekt Karnola 2020", který je navržen pro žáky druhého stupně základní školy a odpovídající ročníky víceletého gymnázia. Jeho cílem je navrhnout využití nefunkčního průmyslového objektu Karnola a apelovat tak na vedení města, aby tato technická památka dále nechátrala.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.