Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Změny v chování spotřebitelů při nákupu potravin a nealkoholických nápojů
Osičková, Jana
Bakalářská práce pojednává o změnách v chování spotřebitelů při nákupu po-travin a nealkoholických nápojů. Cílem bakalářské práce je identifikovat faktory, které ovlivňují chování spotřebitelů při nákupu potravin a nealkoholických nápojů, zjistit, jaké faktory ovlivňují spotřebitele v současnosti, porovnat výsledná data s historicky provedenou studií, která se této oblasti věnovala a navrhnout doporučení pro české prodejce na trhu potravin a nealkoholických nápojů. Data byla získána za pomocí kvantitativního výzkumu a byla zpracována v programech Microsoft Excel a Statistica. Výsledky z dotazníkového šetření prokázaly, že největší vliv na spotřebitele mají faktory nutnost potřeby, kvalita a dřívější zkušenost.
Potravinové zásoby českých domácností
Medová, Daniela
Medová, D. Potravinové zásoby českých domácností. Diplomová práce. Brno: Men-delova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá charakteristikou spotřebitelského chování souvi-sejícího s nákupy potravin do zásoby u českých domácností. V práci jsou identifi-kovány potraviny, které české domácnosti nakupují do zásoby, kde je spotřebitelé skladují, jejich motivace si dělat potravinové zásoby a faktory, které ovlivňují veli-kost potravinových zásob. Dále je zde uvedena velikost spotřeby a výdajů českých domácností za potraviny, velikost potravinového odpadu a nejčastější důvody vyhození potravin. Charakteristika vznikla za pomoci zpracování primárních a sekundárních dat. Primární data byla sbírána prostřednictvím dotazníkového šetření (n = 319) a strukturovaných rozhovorů (n = 20). Na základě výsledků z tohoto výzkumu, jsou navrhnuta doporučení pro obchodníky i spotřebitele, kte-rá povedou ke snížení potravinového odpadu.
Chování spotřebitele na trhu privátních značek
Barančicová, Terezie
Barančicová, T. Chování spotřebitele na trhu privátních značek. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu privátních značek. Dále se zaměřuje na chování spotřebitele na trhu privátních značek po-travin v online prostředí. Cílem práce je na základě výsledků z vlastního dotazní-kového šetření identifikovat faktory ovlivňující chování spotřebitele na trhu pri-vátních značek a rozdělit spotřebitele pomocí shlukové analýzy do jednotlivých segmentů. Výslednými segmenty jsou konzervativní spotřebitelé a spotřebitelé 21. století. Nakonec je navrženo několik doporučení pro nabídkovou stranu trhu. Mezi doporučení lze zařadit Blind test, zaměření se na kvalitu, akce s dopravou zdarma nebo výhody při platbě kartou.
Důchodci jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
HANZLÍKOVÁ, Nikola
Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit nákupní chování důchodců a jejich postoj k nákupu potravin přes internet. Na základě sekundárních dat definuje nákupní chování a přístupy ke spotřebnímu chování. Poté práce popisuje faktory ovlivňující chování spotřebitele při nákupu a nákupní rozhodovací proces. Dalším krokem je představení termínu e-commerce. Následně jsou uvedeny výhody a nevýhody nakupování potravin po internetu, obchodování s potravinami prostřednictvím internetu a nejvýznamnější potravinové e-shopy v České republice. Poté se práce zaměřuje na výzkum nákupního chování důchodců na internetu. Na základě marketingového výzkumu, pomocí dotazníkového šetření, byly zpracovány primární informace. Data jsou reprezentována pomocí tabulek a grafů.
Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky
VÍTKOVÁ, Nikola
Práce je zaměřena na analýzu nákupního chování a postojů zákazníků maloobchodní jednotky. Teoretická část práce se snaží objasnit specifika spotřebního a nákupního chování. Marketingový výzkum se zaměřoval na způsob plánování nákupů respondentů a na hlavní faktory, které toto chování ovlivňují. Pokoušel se nalézt faktory, které ovlivňují nákupní rozhodnutí i bez předem daného plánu.
Vliv diferencí ženských a mužských rolí na spotřební chování
Strašáková, Lenka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na sledování odlišností ve spotřebním chování mužů a žen. Důraz je kladen na pozorování diferencí mezi muži a ženami v oblasti vnímání médií, trávení volného času, vztahu k určitým produktům a na celkové postavení mužů a žen ve společnosti. Metody, které jsou použity v této diplomové práci jsou analýza MML-TGI dat (Market,Media,Lifestyle), obsahová analýza televizních reklamních spotů a dotazníkové šetření. Výsledky všech tří metod jsou následně sumarizovány a vyhodnoceny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.