Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mediální obraz vybraných geologických pojmů z tematického celku Historický vývoj organismů na Zemi
Bartůňková, Denisa ; Teodoridis, Vasilis (vedoucí práce) ; Říhová, Dagmar (oponent)
předkládané bakalářské práce je zmapovat mediální obraz pojmů k "Historický vývoj organismů na Zemi" a obsahově edukační potenciál textů/článků ve výuce na ZŠ SŠ. Práce představuje autorskou pojmů v textech/článcích, které byly vybrány za použití mediální výzkumu. Výzkumný vzorek zahrnuje 115 článků z 15 nejčtenějších zpravodajských webů až 3 výsledku šetření vyplývá, že (i) v u nejčastěji v mediálním prostoru zmiňovaná témata recentní organismy, geologické prostředí a textů/článků lze využít pro výuku na ZŠ a SŠ jako doplňkový studijní materiál, neboť články často zmiňují pojmy šího vysvětlení nejčtenějších zpravodajských webů má vzhledem k zaznamenanému počtu článků využitelných pro výuku nejvyšší edukační potenciál Deník KLÍČOVÁ SLOVA média, pojmy, geologie, výuka, ZŠ, SŠ, metodika, Anopress
Analýza komunikační strategie společnosti Hervis Sport a móda s.r.o.
Hronová, Blanka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Marčenková, Natálie (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií společnosti Hervis sport a móda s. r. o. První část práce by měla poskytnout teoretický rámec k marketingové komunikaci, vysvětlit pojmy jako je marketingový proces řízení, marketingový mix, komunikační mix a nové trendy v komunikaci. Cílem této práce je na základě analýzy současné komunikace společnosti Hervis Sport a móda s. r. o. a výsledků dotazníkového šetření navrhnout novou komunikační strategii. Součástí páce je charakteristika společnosti Hervis Sport a móda s. r. o. z pohledu její historie, zastoupení ve světě, současného marketingového mixu a vymezení její konkurence.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.