|
Učitelské strategie řešení nekázně žáků při výuce na 1.stupni ZŠ
Šedová, Iva ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Krčmářová, Tereza (oponent)
Diplomová práce se zabývala problematikou nekázn žák p i výuce na prvním stupni základní školy. Teoretická ást obsahuje charakteristiku základních pojm , informace o u itelských strategiích ešení nekázn , shrnuje poznatky z dostupné pedagogické literatury. V praktické ásti jsou pomocí dotazníku zjiš ovány názory, postoje a zkušenosti u itel i jejich žák na nekáze p i výuce. N které odpov di u itel a žák byly porovnány. Jako dopl ující výzkum je zaznamenán rozhovor s u iteli prvního stupn , porovnány strategie, které u itelé využívají k p edcházení a ešení nekázn ve své t íd , se strategiemi, jakých sama využívám ve své vlastní t íd . Bylo zjišt no, že v tšina u itel i žák odpovídala podobn . U itelé využívají strategie, kterými nejen nekáze žák eší, ale i nekázni p edcházejí.
|