Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 113 záznamů.  začátekpředchozí91 - 100dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Deferred Shading
Starý, Petr ; Švub, Miroslav (oponent) ; Jošth, Radovan (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou návrhu a implementace výukového programu pro demonstraci techniky deferred shading a jejich možností. Intuitivní a interaktivní formou se snaží vysvětlit principy osvětlování a stínování pouze viditelných pixelů obrazu na základě atributové mapy vytvořené při rasterizaci geometrie. Zpracování geometrie je tedy kompletně odděleno od samotného procesu stínování.
Podpora výuky litevštiny
Kunetka, Martin ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Grulich, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce analyzuje požadavky na program pro podporu výuky cizího jazyka. Dále rozebírá jednotlivé aspekty litevštiny a snaží se v návaznosti na poznatky z obou částí navrhnout strukturu a funkcionalitu programu pro podporu výuky litevštiny. Návrh je následně implementován a je zkoumáno vyhovění původním záměrům.
Design výukové konzole
Hadáček, Milan ; Buganská, Tamara (oponent) ; Karásek, David (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout design multifunkční výukové konzole. Práce obsahuje několik variantních studií, barevných nárvhů a konkrétní tvarové provedení. Zahrnuje určitý vývoj v oblasti polohovacích a multifunkčních zařízení. Vlastní práce se zabývá konkrétním tvarovým řešením multidotekové výukové konzole. Je zde řešen i sedák v podobě rehabilitačního míče. Součástí práce je i několikatiminutový video sestřih z oblasti interaktivních médií.
Možnosti využítí interaktivní tabule v ekonomickém vzdělávání
Čejková, Lenka ; Krpálková Krelová, Katarína (vedoucí práce) ; Masaříková, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití interaktivní tabule v ekonomickém vzdělávání na prvním stupni základní školy. V teoretické části přibližuje tuto moderní didaktickou techniku. Zaměřuje se na její využití, výhody a nevýhody a na problematiku nákupu interaktivní tabule. Poslední kapitola teoretické části pojednává o problematice finanční gramotnosti na prvním stupni základní školy. Praktická část se zaměřuje na tvorbu výukového materiálu pro různé druhy interaktivních tabulí. Cílem této části bakalářské práce je porovnat jednotlivé interaktivní tabule a programy určené k tvorbě výukových materiálů.
Výukový program o lidových zvycích a tradicích v průběhu roku využívající expozice Prácheňského muzea v Písku
KOUBOVÁ, Klára
Cílem bakalářské práce je vypracování návrhu výukového programu na téma Lidové zvyky a tradice s využitím stálých expozic Prácheňského muzea v Písku, nedílnou součástí je i popis realizace tohoto programu a následné zhodnocení. Práce nejprve teoreticky vymezuje předmět muzejní pedagogiky, její cíle, metody, zohledňuje zásady při tvorbě muzejně-pedagogických programů a rovněž pravidla pro přípravu pracovních listů. Pro časové ukotvení práce následuje kapitola mapující současnost muzejní pedagogiky na jihu Čech, kdy mimo Prácheňské muzeum v Písku byla na začátku roku 2015 dotazníkovou metodou zjištěna situace v sedmi dalších velkých muzeích (Alšova jihočeská galerie, Jihočeské muzeum v Českých Budějovicích, Regionální muzeum v Českém Krumlově, Muzeum Jindřichohradecka, Prachatické muzeum, Muzeum středního Pootaví Strakonice a Husitské muzeum v Táboře). Ve třetí a zároveň stěžejní kapitole se práce věnuje návrhu muzejního programu o adventu, popisuje jeho následnou realizaci, ke které došlo před Vánoci roku 2014 se dvěma třídami Obchodní akademie a jazykové školy Písek, a také jej hodnotí.
Výukové materiály ke geologické expozici Přírodovědného muzea Stanice "Pomoc přírodě" v Týně nad Vltavou
MRÁZKOVÁ, Lucie
Cílem předkládané bakalářské práce je vytvořit ke geologické expozici v Přírodovědném muzeu Semenec nový výukový program s pracovním listem na téma Horninový cyklus. Pracovní list vychází z rozboru učebnic pro 9. ročník základních škol a navazuje na geologickou expozici v Přírodovědném muzeu Semenec. Obsah pracovního listu je v souladu s novým rámcově vzdělávacím programem pro základní školy. Výukový program byl vyzkoušen se třemi základními školami a s jednou školou střední. Podle zjištěných znalostí a dovedností žáků při výukovém programu byl pracovní list dovedený do finální podoby. Výukový program bude dále využíván v Přírodovědném muzeu Semenec při exkurzích týkajících se horninového cyklu. Součástí bakalářské práce je i vytvoření metodického listu pro učitele, s nímž mohou program na Horninový cyklus samostatně vést.
Rizika vyplývající z kontaktu žáků 1. stupně s živočichy a jejich prevence prostřednictvím vybraných tématických celků obsažených v RVP.
PAVLÍKOVÁ, Jana
Hlavní náplní této práce je zmapování výskytu tématu prevence rizik plynoucích se setkávání s živočichy v učebnicích pro žáky 1. stupně ZŠ, zjištění úrovně znalostí žáků v této oblasti, vytvoření výukového programu na toto téma a jeho otestování. Z výsledků dotazníkového šetření vyplývá, že žáci mají spíše pouze teoretické poznatky ohledně bezpečného zacházení s běžně chovanými domácími zvířaty, jako jsou pes domácí a kočka domácí, s většími hospodářskými zvířaty (prase domácí, tur domácí, kůň domácí) nemají téměř žádnou osobní zkušenost. Po absolvování výukového programu se dle výsledků druhého kola dotazníkového šetření jejich znalosti prohloubily. V učebnicích pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět se toto téma objevuje velmi výjimečně a v malé míře. Domácí zvířata (především pes domácí) jsou v učebnicích prezentována veskrze kladně, žáci nejsou upozorňováni na možná rizika při setkávání s nimi. Diplomová práce byla řešena v rámci projektu GAJU 078/2013/S.
Výukový program o koních určený pro členy jezdeckých koružků
JAVORSKÁ, Jana
Javorská, J. 2014: Výukový program o koních určený pro členy jezdeckých kroužků. Bakalářská práce, Pedagogická fakulta JU, České Budějovice, 62 s. Výukový program "Jak porozumět koním a jak se stát pro koně srozumitelný" jako možnost aplikace základních znalostí z etologie a evoluce koní do prostředí jezdeckých oddílů. Tato bakalářská práce se zabývá sestavením výukového programu, který by umožnil účastníkům jezdeckých kroužků pochopení základních aspektů evoluce a etologie koní. V literárním přehledu zpracovává souhrn z oblastí evoluce, domestikace a etologie koní a problémů, které s sebou přináší převažující současný způsob chovu rekreačních a sportovních koní. V praktické části je popis navrženého celodenního výukového programu, který se zabývá těmito výše zmíněnými tématy s důrazem na aplikace získaných vědomostí do praxe jezdeckých kroužků. Program má formu projektového vyučování, kde se účastníci na jeden den stávají vědci na konferenci o etologii koní. K programu byl vytvořen soubor pracovních listů. Výstupem této práce je realizovaný výukový program. V diskuzi jsou popsány návrhy na zkvalitnění programu, které vyplynuly z pilotní realizace.
Multimediální výukový program k výuce regionální geografie Austrálie a Nového Zélandu na 2. stupni ZŠ
BROŽOVÁ, Kristýna
Diplomová práce se zabývá tématem výuky regionální geografie Austrálie a Nového Zélandu na 2. stupni základních škol. Hlavním cílem je vytvoření multimediálního výukového programu, vytvořeného v programu SMART notebook 11 určeného pro výuku na interaktivní tabuli, k programu je vypracovaná metodická příručka pro učitele. Výukový program je vypracovaný v souladu se vzdělávacími dokumenty (RVP ZV). Součástí teoretické práce je didaktická analýza učebnic a pracovních sešitů určených pro 2. stupeň základních škol. Pro představu o rozsahu učiva a časové dotaci tématu bylo provedeno šetření metodou řízeného rozhovoru s učiteli zeměpisu na vybraných školách.
Výukový program s prvky badatelsky orientovaného přírodovědného vyučování na 1. stupni ZŠ.
SOUKUPOVÁ, Valerie
Cílem této práce je připravit výukový program s prvky badatelsky orientovaného vyučování (BOV) a současně ověřit účinnost navržených aktivit z hlediska cílů přírodovědného vzdělávání na 1. stupni ZŠ. Diplomová práce ukazuje některé možnosti, jak s uvedenou metodou pracovat a zařazovat ji do vyučování. Jako modelový příklad byla zvolena témata související s fyziologií rostlin. Aplikovány jsou různé vyučovací metody vhodné pro realizaci BOV v kontextu Rámcového vzdělávacího programu se zřetelem na aktuální obsah učebnic prvouky a přírodovědy. Vyučovací metoda je taktéž porovnána s pojetím výuky přírodovědných předmětů v zahraničí. Diplomová práce byla řešena v rámci projektů GA JU č. 065/2010/S a GA JU č. 078/2013/S

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 113 záznamů.   začátekpředchozí91 - 100dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.