National Repository of Grey Literature 914 records found  beginprevious899 - 908next  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Komunikační strategie sport centra Na Zámečku
Blahová, Eliška ; Postler, Milan (advisor) ; Štrátová, Bohdana (referee)
Bakalářská práce na téma : ?Komunikační strategie sport centra Na Zámečku? se zabývá diagnózou dnešního stavu a návrhy na zlepšení do budoucna. Práce se v teoretické části věnuje povětšinou úvahou nad významem marketingové strategie v současném obchodním styku na národní i nadnárodní úrovni. Metodologická část začíná vymezením oblasti, kde se nalézá největší počet konkurenčních středisek a následně také stanovením jejich výhod oproti sport centru Na Zámečku, z kterých ovšem může toto sport centrum čerpat inspiraci. Práce hodnotí také cenovou politiku, ale pouze v jedné oblasti služeb, jež je jeho prioritou a tou je tenis. Dále práce představuje sport centrum jako takové ? geografickou polohu, historii, současnost i budoucnost. Zhodnocení současného stavu do konce roku 2007 je také důležitou součástí, která slouží především k zamyšlení se nad chybami minulého období. Největší důraz je kladen na poslední část nazvanou ?Komunikační strategie pro rok 2008?. V tomto úseku využívám znalosti, které jsem získala studiem na Vysoké škole ekonomické během bakalářského programu. Tento úsek může zároveň sloužit jako základní podklad pro samotnou komunikaci s klienty sport centra dle jednotlivých typů akcí. Závěr práce vyhodnocuje, zda-li byl cíl práce, který je stanoven v úvodu, splněn či nikoliv. Příloha obsahuje například mapu areálu a logo sport centra Na Zámečku.
Aplikace Business Intelligence v telekomunikačním sektoru
Višňová, Marika ; Novotný, Ota (advisor) ; Slánský, David (referee)
Čtenář bakalářské práce z kontextu pochopí logickou souvztažnost mezi děním na trhu telekomunikačního sektoru a potřebou orientace společnosti na zákazníka a tím i na Churn management. V práci jsou popsány principy a komponenty Business Intelligence a dolování dat, které tvoří technologický základ Churn managementu. V poslední kapitole, která je věnována samotnému Churn managementu, je ukázáno jak probíhá vytvoření prediktivního modelu dle metodiky CRISP-DM, což by mělo alespoň zprostředkovaně přiblížit Churn management v praxi.
Web pages comparison of airlines on the zech market
Veis, Richard ; Toman, Prokop (advisor) ; Pösinger, Martin (referee)
Hlavním tématem práce je srovnání webových stránek několika leteckých společností na českém trhu. Hlavními oddíly jsou jednak popis internetu a jeho vzniku, vytyčení kritérií pro zhodnocení jednotlivých aspektů webových prezentací, a nakonec konkrétní zhodnocení dle zvolených kritérií. Výchozím uživatelem je cestující, tomu byla kriteria uzpůsobena. Daným kritériím jsou přidělovány váhy vyjadřující jejich důležitost. K nalezeným nedostatkům jsou navrhována jednotlivá doporučení. Na konci práce je pomocí tabulky a grafu znázorněno pořadí dle úspěšnosti v analýze.
The cusotmer's selection criterions of a retail chain
Háková, Hana ; Kališová, Libuše (advisor) ; Kašová, Vladimíra (referee)
This bachelors thesis deals with the customers' preferences in choosing a store as well as with the facts that affect their decisions in the selection. The survey was made amongst respondents in the district of Tabor on the basis of a questionnaire made by me. The results were compared with a nationwide survey research.
Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Zdeňková, Milena ; Vlček, Radim (advisor)
V práci jsou srovnávány velikosti hodnoty pro zákazníka, kterou by zákazník získal zakoupením jednoho ze dvou produktů "lyžařská bunda". Hodnocení vybraných produktů bylo provedeno marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka. V práci je diskutována vhodnost užití a vypovídací schopnost jednotlivých pojetí hodnoty pro zákazníka a vybrána nejlepší varianta.
Využití věrnostních systémů pro podporu prodeje
Svobodová, Zdeňka ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Černá, Jitka (referee)
Práce se zabývá loajalitou a jejím postavením v dnešní společnosti. V teoretické části jsou zdůrazněny hlavní zlomové okamžiky ve vývoji loajality a vymezení jednotlivých druhů loajalitních programů. Praktická část je zaměřena na deskripci věrnostního programu České spořitelny ? Bonus program. Následuje průzkum mezi členy tohoto programu a jejich následná segmentace do několika segmentů, dle kterých jsou pak navržena jednotlivá doporučení pro zlepšení programu. [cs]
Analýza spokojenosti zákazníků lékárny Farmakum
Škrabánek, Tomáš ; Černá, Jitka (advisor) ; Vyskočil, Vlastimil (referee)
Spokojenost zákazníků v podnikatelském prostředí je obecně důležitým faktorem. Moje bakalářská práce se zabývá zjištěním důvodů jak zákaznické spokojenosti, tak na druhé straně případných faktorů nespokojenosti zejména z hlediska prostředí lékárny, jejího odborného personálu a dále charakteru a rozsahu poskytovaných služeb. K dosažení tohoto cíle napomáhá marketingový výzkum ve formě dotazníkového šetření, jehož výsledky přinášejí určité podněty pro eventuální zlepšení spokojenosti zákazníků a potažmo se tedy mohou stát podkladem pro další manažerské rozhodování lékárny Farmakum.
Analýza nákupního chování zákazníka
Kálal, Tomáš ; Cimler, Petr (advisor) ; Kynclová, Vladimíra (referee)
Práce pojednává o nákupním chování zákazníků v Písku. Nejdříve charakterizuje nákupní chování, poté popisuje písecký region z hlediska geografického. Následně jsou čtenáři přiblíženy velkoplošné jednotky v Písku. Poslední částí práce je analýza ankety o nákupních preferencích v Písku.
Customer satisfaction
Fenclová, Jana ; Hebák, Petr (advisor) ; Průšová, Petra (referee)
The aim of this thesis is to demonstrate usage of statistic methods to better identify customer loyalty and satisfaction. The main purpose is to understand customer behavior and to find key factors which can influence customer satisfaction with the company related. The thesis is divided into 3 chapters. The first two chapters represent the theoretical part. The first chapter is focused on marketing research. There the reader can find the main research approaches, the selection of the sample of customers, the structure of question blanks, the way of collecting data and several methods used in praxis. The following chapter consists of necessary statistic methods -- correlation analysis, regression analysis, factor analysis and structural equation models. Practical part is represented by the key last chapter. In the begging the description of survey sampling and basic information about selected set can be found. The data collected are further analyzed using not very common method Walker which offers one very interesting and efficient way how to evaluate information about customers. Introduction and presentation of the method Walker is not only the core but also the main aim of the work.
Analysis of the Consumers' Shopping Behaviour in Selected Locality
Fritsch, Martin ; Cimler, Petr (advisor) ; Hommerová, Dita (referee)
Bachelor thesis analyses shopping behaviour of the customers from Černošice and its environs. It describes selected shops in Černošice and nearby and briefly characterizes a development of preferences of a type of a main shopping place for food in the Czech Republic and shoppers' character in the Czech Republic. Shopping behaviour of the customers from Černošice and its surroundings is analysed on the basis of its author's survey. The choice of shops is described as well as its reasons. The importance of these reasons is compared according to the choice of the type of main shopping place or the shoppers' mobility. The outcomes of this analysis are compared to the situation in the Czech Republic.

National Repository of Grey Literature : 914 records found   beginprevious899 - 908next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.