Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 96 záznamů.  začátekpředchozí83 - 92další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Fridrichová, Hana ; Bartoš, Vojtěch (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení aktuální situace podniku pomocí SWOT analýzy, Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil a vybraných ukazatelů finanční analýzy. Problémy zjištěné těmito ukazateli jsou dále rozpracovány, srovnány s konkurenční společností působící ve stejném oboru a použity jako podklad podklad pro návrhy na zlepšení.. V budoucnosti mají samotné návrhy přispět k lepší výkonnosti posuzovaného podniku.
Business Plan
Murín, Miroslav ; Studenka, Jaroslav (oponent) ; Afonina, Anna (vedoucí práce)
The object of the master´s thesis is a business plan for internet portal Sportuj.cz, which will provide information about sports centres in Brno and surroundings. The thesis contains the theoretical introduction of the business plan and also the analysis of practical part.
Vyhodnocení a návrh na zlepšení marketingové strategie hotelu Joseph 1699 v Třebíči po roce provozu
Pošvař, Josef ; Dano, Dušan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce je vyhodnocení a návrh na zlepšení marketingové strategie hotelu Joseph 1699 v Třebíči po roce provozu. Pro hotel Joseph 1699 je důležité vypracovat kvalitní návrh na zlepšení marketingové strategie, aby byl konkurenceschopný a životaschopný na trhu ubytovacích služeb v Třebíči a okolí. V teoretické části jsou vysvětleny ekonomické oblasti, které byly použity v praktické části. Praktická část je zaměřena na zpracování marketingových analýz a vytvoření návrhu změny na zlepšení marketingové strategie. Díky těmto návrhům na změny by měl hotel Joseph 1699 upevnit svou pozici na trhu ubytovacích služeb v Třebíči.
Analýza vybrané firmy
Klimeš, Michal ; Janáč, František (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce obsahuje analýzu společnosti Maxprogres, s.r.o. na základě účetních výkazů a informací poskytnutých firmou. Je zaměřená na komplexní posouzení stavu firmy a snaží se hodnotit její vnitřní situaci i podnikové okolí. Teoretický základ, který samotné analýze předchází, objasňuje význam jednotlivých analýz a popisuje způsob jejich provedení.
Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Nové Hrady
HEJTMÁNKOVÁ, Kristýna
Práce se zabývá zhodnocením marketingu konkrétního města jako faktoru regionálního rozvoje. Závěr práce se zabývá navržením návrhu vedoucích ke zlepšení marketingu města.
Analýza lokálního trhu biomasy z pohledu vybrané firmy
DLABOLOVÁ, Denisa
Diplomová práce se zabývá analyzování lokálního trhu biomasy z pohledu společnosti Less a Energy. Je zde zkoumána potenciál těžebních zbytků z vybrané oblasti, dále je zkoumána dopravní hranice pro dodávání štěpky. Je zde využita analýza Porterova modelu.
Mezinárodní konkurenceschopnost ČR v novém tisíciletí
Štěpánek, Lukáš ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Nigrinová, Lenka (oponent)
Diplomová práce zkoumá vývoj konkurenceschopnosti České republiky od roku 2000 pomocí měřitelných i komplexních ukazatelů. První dvě kapitoly tvoří teoretický základ pro následnou analýzu. V rámci první kapitoly je vymezen pojem konkurenceschopnosti na makroekonomické úrovni. Druhá kapitola se zabývá metodami a principy měření konkurenceschopnosti, které jsou v následujících částech práce aplikovány na ČR. Nejdříve je zkoumána exportní výkonnost ČR a její vývoj v novém tisíciletí. Následuje analýza nákladových ukazatelů ČR v porovnání s členskými státy EU. V rámci čtvrté kapitoly je hodnocen současný stav konkurenceschopnosti ČR na základě multikriteriálních měření Světového ekonomického fóra a Mezinárodního institutu pro rozvoj managementu.
Návrh marketingové strategie obchodníka
Zich, Štěpán ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Vlček, Jan (oponent)
Cílem práce je pomocí analýzy konkurenčních sil posoudit možnosti zvýšení tržního podílu pro nový model vozu Mercedes-Benz třídy A v České republice, který přijde na trh v roce 2012 a spadá do kategorie nižší střední třída. Hlavním prostředkem pro vytvoření závěrů je analýza pěti konkurenčních sil dle Portera, do nichž patří existující konkurence na trhu, hrozba nově vstupujících, vyjednávající síla zákazníků, dodavatelů a hrozba substitutů. Výsledky jsou shrnuty ve SWOT schématu. Základními zdroji jsou statistiky sdružení dovozců automobilů, interní údaje Mercedes-Benz Česká republika a údaje ze stránek prodejců. Závěr představují marketingová doporučení, mezi která patří strategie diferenciace značky, držení se základních konkurenčních výhod, v krátkodobém časovém horizontu zvýšení marketingových výdajů, ve střednědobém zvýšení počtu dealerství a servisů v ČR a boj proti negativní lokální reputaci.
Analýza konkurenceschopnosti na pojišťovacím trhu
ŠAVLOVÁ, Věra
Práce zpracovává analýzu konkurenceschopnosti na pojišťovacím trhu se životním pojištěním v ČR. Jsou zde srovnány tři pojišťovny, které nabízí životní pojištění: Pojišťovna České Spořitelny, a.s., Kooperativa pojišťovna a.s. a ČSOB pojišťovna, a.s. Jako metody zpracování analýzy jsou použity: Porterův model, Marketingový dotazník a SWOT analýza.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 96 záznamů.   začátekpředchozí83 - 92další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.