Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 95 záznamů.  začátekpředchozí76 - 85další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh konkurenční strategie firmy
Ovčačík, Miroslav ; Němcová, Ivana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout konkurenční strategii firmě Styrotrade, a. s. Práce je rozdělena na tři segmenty: teoretická část, analytická část a návrhová část. V teoretické části je představena firma a literární zdroje, které se zabývají strategií konkurenční výhody, Porterova generických strategií, teorií poznání konkurence, marketingového výzkumu a strategie tržního vůdce. Analytická část je zaměřena na identifikaci konkurence, makroprostředí, současnou firemní strategii, marketingového mixu a marketingového výzkumu. V projektové části jsou zpracována data z marketingového výzkumu, z kterého vychází následná SWOT analýza, která je podkladem pro návrh konkurenční strategie firmy.
Proposal of Strategy Developing Competitiveness of Trading Company
Hořáková, Lucie ; Pejcha, Hynek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
In this master´s thesis the issue of developing competitiveness within a small trading company is discussed. Within the theoretical review, strategy and competitiveness as well as the main strategical analysis frameworks are described. The analytical part consists of a strategical macro- and micro- environmental analysis as well as internal analysis of the company. The outcome of the analytical part defines the company´s current position within the market and highlights relevant problematic issues which exist within the company. On the basis of a literature review and a strategic analysis, the conclusions and recommendations are elaborated on for the company with the intention to reduce found drawbacks and thus help the company to find a strategy which will enhance its competitiveness.
Návrh konkurenční strategie firmy
Hrozek, Tomáš ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Jedním ze základních kamenů úspěšné firmy je její vhodné strategické řízení. Zkoumaná společnost vstupuje do nové etapy svého života, kdy se rozšiřuje a zároveň začíná specializovat. Obsahem této diplomové práce je návrh konkurenční strategie jedné z podnikatelských jednotek firmy podnikající na trhu informačních technologií a služeb spojených s informačními technologiemi. Základem práce je strategická analýza této jednotky, a to jak interního prostředí, tak externího okolí. Návrhová část následně navazuje na provedené analýzy a navrhuje konkurenční strategii zkoumané společnosti. Cílem práce je pomocí vhodně navržené konkurenční strategie zajistit společnosti konkurenční výhodu.
Návrh obchodní strategie firmy Eisberg, a.s.
Procházková, Veronika ; Nováček, Milan (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem obchodní strategie firmy Eisberg, a.s. Práce popisuje a analyzuje jednotlivé oblasti podnikání firmy, ve kterých firma působí. Nalézám proto nedostatky v těchto oblastech a následně zpracovávám návrhy a opatření, jež umožní firmě vylepšit její pozici na trhu.
Návrh konkurenční strategie firmy
Tesař, Karel ; Janotová, Dana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření konkurenční strategie malé rodinné firmy. Analyzuje současný stav firmy zabývající se statickou a projekční činností. Zkoumá působení vnějšího prostředí na firmu a analyzuje vnitřní prostředí. Definuje strategické cíle firmy, obsahuje návrh budoucí konkurenční strategie firmy a její časovou implementaci.
Strategie firmy Howden ČKD Compressors, spol. s r.o. v Ruské federaci
Chornopyshchuk, Andriy ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Izera, Václav (oponent)
Howden ČKD Compressors s.r.o. je strojírenská firma, výrobce moderních technologických produktů - zejména průmyslových kompresorů, elektromotorů a generátorů středních a vyšších výkonů. Společnost poskytuje servisní služby a dodává náhradní díly. Mnohaleté výrobní a obchodní zkušenosti, výborné technické zázemí; vlastní projekční a konstrukční základna a kvalifikovaný personál umožňují firmě vyhovět nejvyšším nárokům zákazníků. Hlavním cílem této práce je analýza stávající obchodní činnosti a návrh nové konkurenční strategie pro Ruskou federaci.
Analýza maloobchodního trhu segmentu zdravé výživy v Hradci Králové
Vašková, Michaela ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Němečková, Iveta (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu trhu se zdravou výživou v Hradci Králové. Práce je rozdělena na tři části. V první kapitole je charakterizován trh s biopotravinami v České Republice z hlediska producentů, distributorů a spotřebitelů s odhadem budoucího vývoje. Další část je věnována situační analýze v Hradci Králové s cílem zmapovat stávající trh segmentu zdravé výživy a pomocí kvantitativního výzkumu charakterizovat typického zákazníka specializované prodejny se zdravou výživou a jeho nákupní chování. Závěrečná kapitola se zabývá analýzou konkurence s cílem zvolit vhodnou konkurenční strategii pro vybranou prodejní jednotku. Konkurence je analyzována pomocí Kotlerovy analýzy konkurence a Porterova modelu pěti sil.
Využití Kotlerových konkurenčních strategií v segmentu pojišťovnictví
Sukdolák, Petr ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato práce je zaměřena na konkurenční strategie v pojetí Philipa Kotlera, které mají upevnit postavení firmy na trhu a napomáhat jí efektivněji konkurovat. Teoretická část práce obsahuje informace o podkladech, které jsou důležité pro sestavení konkurenčních strategií, a samozřejmě také poznatky o Kotlerových konkurenčních strategiích samotných. Praktická část se zaměřuje na pojistný trh v České republice, na němž, respektive na vybraných společnostech působících v tomto odvětví, budou uvedeny praktické příklady těchto strategií.
E-learning ve výuce marketingového řízení kulturního dědictví
Hlavatá, Kristina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Cílem práce je analýza možností uplatnění digitálních kulturních materiálů v oblasti výuky marketingového řízení kulturního dědictví, aplikace do vzdělávacího prostředí a význam využívání nových technologií v rámci e-learningu prezenčního studia jako konkurenčního prvku specializovaných vysokoškolských oborů arts management. Prostřednictvím rešerší z dostupných materiálů, informací, studií, projektů, závěrečných prací, zahraničních internetových databází o využití digitalizace kulturního dědictví pro e-learningové a prezentační účely, jsou identifikovány současné možnosti využití těchto zdrojů i v oblasti edukativní sféry. Analýzou současných možností našeho vysokého školství a provedením konkurenční analýzy vysokoškolských oborů zabývajících se problematikou arts managementu v České republice, jsou pak dále nastíněny možnosti implementace nových technologií ve výuce pro obor Arts management Vysoké školy ekonomické v Praze. Přínosem práce jsou návrhy na implementaci digitálních technologií do vysokoškolské výuky marketingového řízení kulturního dědictví a současně využití jejich výstupů v praxi.
Návrh na zlepšení pozice malého podniku
Horák, Jakub
Horák, Jakub. Návrh na zlepšení pozice malého podniku. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Překládaná bakalářská práce má za úkol doporučit návrh strategie na zlepšení pozice podniku Horimex cars s.r.o. Práce obsahuje strategickou analýzu vnějšího a vnitřního prostředí pomocí vybraných metod, cílem těchto metod je určení silných a slabých stránek podniku, příležitostí a hrozeb a klíčových faktorů úspěchu. Výsledkem analýz je strategie na podnikové úrovni a dílčí strategie, které podporují strategii celopodnikovou, včetně konkrétních opatření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 95 záznamů.   začátekpředchozí76 - 85další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.