Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 75 záznamů.  začátekpředchozí71 - 75  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti marketingové komunikace banky vůči segmentu vysokoškolských studentů
Titl, Marek ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které se bankám nabízejí pro efektivní oslovení segmentu vysokoškolských studentů. Ve své práci vycházím jednak z analýzy dat z výzkumu MML-TGI a dále z vlastního dotazníkového šetření. Na základě provedených analýz byly získány informace ohledně bankovních služeb, které studenti využívají, ohledně kritérií, která jsou pro ně důležitá, identifikovány byly i instituce, jež studenti nejvíce využívají a které z nich považují za pro-studentsky orientované banky. Analyzovány byly základní motivy z kampaní, které si respondenti z řad studentů vybavili. Na základě těchto získaných informací jsem v závěru formuloval základní doporučení a možné směry pro marketingovou komunikaci bank vůči tomuto tržnímu segmentu.
TIMING-SPACE: ČASOPROSTOROVÁ STRUKTURACE KAŽDODENNÍCH AKTIVIT STUDENTŮ VYSOKÝCH ŠKOL V URBÁNNÍM SYSTÉMU MĚSTA ČESKÝCH BUDĚJOVIC
DOLÁKOVÁ, Barbora
Diplomová práce vychází z konceptu time ? space. Zabývá se analýzou pohybových trajektorií vybraného populačního segmentu (studenti VŠ) v rámci urbánního systému města České Budějovice. Analýza je založena na primárních datech z prováděných longitudinálních dotazníkových šetření s cílem nalezení a zobecnění určitých opakujících se vzorců prostorového chování vybrané skupiny obyvatel (studenti VŠ) v různých časových obdobích, identifikace typických sociálních situací a strukturálních charakteristik urbánního systému Českých Budějovic. První část diplomové práce je teoretická, zabývající se oblastmi behaviorální geografie a časoprostorové geografie. Druhou část tvoří praktická část, zaměřená na výsledky a hodnocení výzkumu.
Pohled do hodnotové orientace současných vysokoškoláků.
BRÁZDOVÁ, Pavlína
Diplomová práce má charakter teoreticko-empirický, svým obsahem se zaměřuje na zkoumání hodnot a hodnotového systému současných vysokoškolských studentů. První část práce vymezuje pojmy adolescence, kognitivní změny, emocionalita, identita, sexualita, socializace, generační konflikt. Dále specifikuje a vysvětluje, co je to hodnota, její druhy a historické pozadí, hodnocení, postoje. Dále poskytuje informace o hodnotové hierarchii, hodnotové orientaci a její typologii. Pozornost je věnována motivaci, potřebám a zájmům, které souvisejí s hodnotami a postoji. Poslední bod teoretické části pojednává o současné generaci dospívajících, zabývá se morálním a hodnotovým vývojem, budoucími cíli, shrnuje celkový pohled na současnou generaci dospívajících na základě již provedených výzkumů a šetření. Dále vystihuje změnu hodnot u dospívajících v Německu. Praktická část byla realizována prostřednictvím dotazníkového šetření. Získané údaje slouží k porovnání hodnotového systému, názorů, postojů ke společenské a ekonomické situaci mezi vysokoškolskými studenty Pedagogické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a vysokoškolskými studenty univerzit v Augsburgu, Bayreuthu a Braunschweigu. Cílem je tedy porovnat hodnotový systém mezi českými a německými vysokoškolskými studenty.
Motivace ke "zdobení těla" u studentů VŚ
ROSSMANNOVÁ, Kateřina
Cílem práce bylo identifikovat motivaci studentů a studentek VŠ k různým typům zdobení těla. V teoretické části jsem se zabývala otázkou motivace a motivace ke zdobení těla. Zaměřila jsem se dále na typy zdobení těla a jako dva hlavní druhy jsem zvolila piercing a tetování. V závěru současného stavu je vymezení studentů VŠ. Cílový soubor byl tvořen studujícími na VŠ, kteří mají alespoň jedno tetování, piercing, či jiné zdobení těla. Respondenty jsem získala na 2 vysokých školách (Zdravotně-sociální fakulta Jihočeské Univerzity a Právnická fakulta Univerzity Karlovy) a pomocí aplikace Facebook, kde byl dotazník pomocí snowball rozeslán mezi další studující. Celkem jsem zpátky obdržela 152 vyplněných dotazníků. Dotazník měl 15 otázek, z toho 11 uzavřených otázek a 4 otázky otevřené. Ve své práci jsem si stanovila 4 výzkumné hypotézy. Hypotéza číslo 1 zněla: V motivaci ke zdobení těla u studentů VŠ převažují vnitřní faktory. Tato hypotéza se potvrdila, 27,7 % respondentů uvedlo, že jejich motivace souvisí s projevem osobnosti. Hypotéza číslo 2 zněla: Motivace ke zdobení těla se liší dle pohlaví. Hypotéza se nepotvrdila. U obou pohlaví převažují vnitřní motivy ? projev osobnosti. Další potvrzenou hypotézou byla hypotéza číslo 3: V potencionální motivaci k odstranění zdobení těla by převažovali zdravotní důvody. 43,7 % respondentů uvedlo právě tento důvod, jako důvod hypotetického odstranění zdobení těla. Hypotéza číslo 4 zněla: V motivaci pro zdobení těla u studentů VŠ nepřevažují módní trendy. Tato hypotéza se také potvrdila. Odpověď, že zdobení těla je IN označilo 10,3 % respondentů a důvod, že zdobení těla mají všichni, jen 3,1 % respondentů. Jen mizivé procento odpovědělo, že chtěli zapadnout (0,4 %). Práce může sloužit jako podklad pro další studium motivace ke zdobení těla, nebo jako zdroj informací nejen pro akademickou obec, která se zabývá otázkou motivace.
Analýza poptávky studentů vysokých škol po cestovním ruchu
Gottwaldová, Zuzana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Práce se zaměřuje na specifika poptávky studentů VŠ po cestovním ruchu a formulování doporučení poskytovatelům služeb tohoto oboru na základě analýzy souvislostí mezi odpověďmi. Práce obsahuje jak teoretická východiska, tak praktickou část, založenou na dotazníkovém šetření, zjišťující reálné požadavky, potřeby a motivy cílové skupiny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 75 záznamů.   začátekpředchozí71 - 75  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.