Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 765 záznamů.  začátekpředchozí667 - 676dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing v sociálních sítích
Vlková, Lenka ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Kačírková, Eliška (oponent)
Tato závěrečná práce se obsahově člení na tři části. První část je teoretická a je věnována všeobecným informacím o sociálních sítích - jejich vznik, vývoj a současná podoba. Druhá teoretická část se zaměřuje na konkrétní příklad sociální sítě - Facebook a jeho možnosti marketingového využití. Poslední třetí část je částí praktickou, ilustruje informace z teorie skutečnými kampaněmi z praxe.
Sociální sítě jako nový fenomén trávení volného času dětí a mládeže
ŽÍDKOVÁ, Petra
Bakalářská práce na téma ? Sociální sítě jako nový fenomén trávení volného času dětí a mládeže? se zabývá fenoménem sociálních sítí, popisuje pohledy na jejich vliv na děti a mládež a v praktickém výzkumu popisuje místo sociálních sítí v životě dětí a středoškolské mládeže. V teoretické části se zabývá v obecnější rovině problematikou informační společnosti a zhodnocuje názory na proměnu společnosti pod vlivem nových informačních a komunikačních technologií. Dále porovná názory na potenciální vliv sociálních sítí na utváření a rozvoj osobnosti mladistvých, na jejich vyspívání, provádí konfrontaci životního stylu spojeného s komputerizací společnosti s názory na aktivní trávení volného času atd. Vlastní výzkum je zaměřen na monitoring volného času mládeže v souvislosti se zachycením role sociálních sítí a s jejich potenciálním vlivem na oblasti života a vztahů (interakcí) respondentů. Důležitou otázkou je také zjištění vnímání nebezpečí a rizik ?internetu? a sociálních sítí dětmi a mládeží, pokoušela jsem se přitom postihnout rozdíly mezi pohledy žáků základních škol a studentů středních škol.
Spolupráce v marketingové komunikaci
VAŠKOVÁ, Veronika
V dnešní turbulentní době s neustále rostoucí konkurencí hledají společnosti stále nové způsoby, jak oslovit potenciální zákazníky. Proto se toto hledání přesouvá i za hranice společností a firmy se tak spolují a spolupracují na nových možnostech za účelem dosažení společných cílů. Práce analyzuje způsoby spolupráce u advokátní kanceláře a doporučuje návrhy, které povedou ke zlepšení současné úrovně kooperace ve vybraných oblastech a k lepšímu využití ve spolupráci využívaných komunikačních nástrojů.
Je libo aplikovat umělecký filtr?
Křenek, Jakub
Instagram---knihovna? Instagram > Geekové > Twitter > pseudointelektuálno > intelektuálno > rádobyumění > umění > literatura > knihovna! Aneb vězte, že i vaše knihovna je dost cool na to, aby se mohla stát populární na hipsterské sociální síti určené k mrvení a následnému sdílení fotek ;)
Jak zviditelnit místní knihovnu pomocí soc. sítí.
Beneš, Radek
Efektivní práce na soc. sítích, strategie a propojení soc. sítí do projektu. Pinterest - vytvoření úspěšné prezentace, rady a tipy, využití. Praktické zkušenosti z provozováním stránky Pinterest a možnosti uplatnění v praxi (merchandising, využití kontaktů, zapojení do spolupráce s dalšími partnery)
Vaše Facebooková stránka může být ještě lepší
Juráš, Jindřich
Existuje obrovské množství textů, které vám teoreticky ukážou, co dělat. Avšak rozdíl mezi teorií a realitou bývá propastný. Potřebujeme praxi, zkušenosti, praktické ukázky. V přednášce se zaměříme na výběr a tvorbu statusů, na jejich obsah a formu. Ukážeme si, jakým způsobem myslet, jak psát, jak být úspěšný a zábavný zároveň.
Prezentace: Stáhnout plný textPDF
Virtuální komunikace a její využití v rámci nízkoprahových zařízení pro děti a mládež
EGERMAIEROVÁ, Václava
Práce se zabývá specifiky sociální služby nízkoprahové zařízení pro děti a mládež a možnostmi využití virtuální komunikace pro práci s klienty této služby. Teoretická část charakterizuje nízkoprahová zařízení pro děti a mládež, rozsah, zásady a cílovou skupinu této sociální služby. Dále popisuje funkci a účel komunikace, charakterizuje specifika mobilní a virtuální komunikace a hledá možnosti jejího využití v rámci základního i odborného sociálního poradenství. Praktická část je zaměřena na zmapování pokrytí území České republiky zařízeními poskytujícími sociální službu nízkoprahové zařízení pro děti a mládež a obsahuje dotazníkové šetření reflektující dosavadní praxi ve využívání virtuální komunikace jako nástroje pro práci s klientem v rámci těchto zařízení. Stávající zařízení využívají pro komunikaci s klienty zejména e-mail a sociální síť Facebook, v menší míře i aplikaci Skype, ICQ a další sociální sítě. Dosavadní praxe je značně nejednotná, protože stále chybí kompletní odborný metodický základ pro poskytování služby v této formě.
Facebook a marketing
Karasová, Eva ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Handlíř, Jiří (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je ověření vhodnosti využití Facebooku jako hlavního nástroje komunikačního mixu v rámci specifické marketingové kampaně. Jednotlivé aplikace Facebooku budou podrobně analyzovány a poskytnou východisko pro zpracování praktické části práce. Na tomto základě bude sestaven projekt využití sociální sítě Facebook pro konkrétní firmu a následně budou analyzovány dvě kampaně, které probíhají na uvedené sociální síti. V rámci analýzy bude proveden marketingový výzkum mezi potenciálními zákazníky firmy. Z analýzy výsledků výzkumu respondentů vyplyne struktura využívání sociálních sítí danou cílovou skupinou. Dílčím cílem bude návrh formy a obsahu následné facebookové kampaně pro danou firmu.
Vliv sociálních médií na optimalizaci pro vyhledávače
Kmecová, Hana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Kubátová, Eliška (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem sociálních sítí z pohledu jejich vlivu na optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Soustředí se na objasnění teoretického rámce principů marketingu ve vyhledávačích. Klade důraz na deskripci klíčových sociálních služeb, které z podstaty své funkcionality můžou mít na řazení výsledků hledání vliv. Některé sociální služby mají vliv i na indexaci nového obsahu ve vyhledávačích. Jsou také důležitou součásti strategie při internetovém reputačním managementu. Část práce je věnována i modernímu pojetí SEO, které se definuje jako marketing nalezitelnosti. Tento koncept nahlíží na sociální sítě jako na internetové služby, kde uživatelé hledají informace. Proto jsou v práci rozebrány i možnosti vyhledávání v sociálních sítích.
Sociální sítě, uživatelé a marketing
Kobrle, Daniel ; Palovská, Helena (vedoucí práce) ; Mildeová, Stanislava (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou internetových sociálních sítí a jejich vztahu s uživateli. Dále se věnuje jejich výdělečnému modelu a marketingovému využití. Cílem je vytvořit přehled o procesu vzniku a vývoje sociálních sítí v ČR a ve světě, důvodech jejich vzniku a analyzovat jejich nynější výdělečný model. Cílem je také popsat příležitosti sociálních sítí v podnikání, zejména možnosti jejich využití k inzerci, propagaci produktů a řízení vztahů se zákazníky. Tato práce popisuje jednotlivé typy reklam a jejich vlastnosti, dále pak analyzuje nejvýznamnější sociální sítě působící v českém prostředí a ukazuje jejich specifika v oblasti marketingu a příležitosti, které skrývají pro firmy hledající nové zákazníky či zaměstnance. Je zde také analyzován vztah mezi sociálními sítěmi a uživateli, ovlivnění uživatelů sociálními sítěmi a jejich vliv na spotřebu. Dále je zde popsána problematika zpracování osobních údajů, rizik a hrozeb sociálních sítí. Následuje průzkum pohledu uživatelů na nejvýznamnější českou sociální sít a z něj plynoucí doporučení. V této práci najdete rady a doporučení, jak využít příležitostí, které sociálních sítě nabízejí v oblasti propagace produktů a komunikace firem se zákazníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 765 záznamů.   začátekpředchozí667 - 676dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.