Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 82 záznamů.  začátekpředchozí62 - 71dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementation of KPIs in a selected manufacturing company
Vinc, Michal ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Kušnír, Róbert (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá implementací klíčových ukazatelů výkonnosti ve vybraném výrobním podniku pomocí metody Balanced Scorecard. Cílem diplomové práce je, na základě metody Balanced Scorecard, navrhnout strategickou mapu a strategické ukazatele výkonnosti, které povedou ke zlepšení řízení společnosti a následně využití těchto výstupů k zavedení pilotního řešení Business Intelligence při současné dostupnosti dat v této společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou část, kterou autor uvádí rešerší zdrojů a následně popisuje přístupy k měření výkonnosti podniku, dále popisuje samotnou metodu Balanced Scorecard a definuje klíčové ukazatele výkonnosti. V praktické části je zpracována strategická analýza společnosti a je navržena Balanced Scorecard spolu s klíčovými ukazateli výkonnosti pro tuto společnost. Ve druhé části praktické části je popsána implementace pilotního řešení Business Intelligence v nástroji Qlikview.
Návrh řízení problem managementu podle metodiky ITIL ve vybrané organizaci
Drga, Jaroslav ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Vodenka, Marek (oponent)
ITIL představuje v současné době silně rozšířenou metodiku pro řízení ICT služeb v korporátním prostředí. Celá metodika obsahuje 26 procesů v celkem 5 knihách popisující životní cyklus ICT služby. Jedním z procesů je také problem management zařazený do knihy Service operation. Tato diplomová práce si klade za cíl navrhnout komplexní model řízení problem managementu ve společnosti Vodafone Czech Republic a.s. V úvodu této práce je definován kontext ICT služeb v podnikovém prostředí. Dále jsou uvedeny základní informace, které poskytuje samotná metodika. Nicméně je zřejmé, že tyto informace jsou nedostačující pro reálné využití v podnikovém prostředí. Prolnutím znalostí získaných z metodiky se znalostmi ostatních ICT podnikových služeb a podnikového prostředí došlo k vytvoření samotného modelu. Poté byla krátce představena vybraná společnost a definovány klíčové aspekty řízení ICT služeb. Byla také identifikována slabá místa současného stavu. Tyto informace byly použity při návrhu modelu. První prvek modelu tvoří vize a strategie problem managementu. Následně byla provedena analýza zainteresovaných stran z pohledu role problem manažera. Stručně byly představeny také nástroje pro podporu práce problem manažera. Definovány zodpovědnosti jednotlivých rolí a určeno co je problém a co už nikoli. Tím model předchází možným nedorozuměním a snižuje třecí plochy. Stěžejní částí celého modelu je samotný proces u něhož byly identifikovány čtyři základní fáze. Pro účely předávání informací z procesu a do něj byl také navržen způsob komunikace a eskalační matice. Návrh modelu uzavírá skupina klíčových ukazatelů výkonnosti. V poslední části práce byla navržena databáze známých chyb a diskutovány aktuální výzvy v oblasti problem managementu. Autor je problem manažerem ve vybrané společnosti a tudíž téměř v každé části nového modelu byl schopen vložit doporučení z praxe a také příčinné vysvětlení.
Modelování business procesů v investičním bankovnictví
Helebrant, Petr ; Svatoš, Oleg (vedoucí práce) ; Řepa, Václav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá modelováním business procesů v oblasti investičního bankovnictví, k čemuž jsou stanoveny tři cíle. Prvním cílem je vymezení oblasti investičního bankovnictví. Druhým cílem je model systému procesů konkrétní části investičního bankovnictví z reálného prostředí, který je zde vytvořen za pomoci metodiky MMABP. Tento model je na závěr doplněn o analýzu z hlediska procesního řízení, což je třetím cílem práce.
Návrh informačního systému pro Balanced Scorecard
Urban, Pavel ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Tupý, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá metodou Balanced Scorecard a informačními systémy pro její podporu. Hlavním cílem práce je vytvořit Balanced Scorecard pro konkrétní společnost a následně navrhnout informační systém, který bude navrhovaný Balanced Scorecard podporovat. V teoretické části diplomové práce je nejprve nastíněno strategické řízení podniku. Dále se práce věnuje metodě Balanced Scorecard, jejím jednotlivým perspektivám a úpravám strategie a BSC v průběhu času. Samostatně jsou pak rozebrány různé druhy měřítek a jejich vzájemné vztahy. Praktická část představuje společnost, pro kterou je systém BSC navrhován, její misi, vizi, strategii. Na základě znalostí z teoretické části je sestaven návrh Balanced Scorecard a následně je vytvořen návrh informačního systému.
Performance management v oblasti IT podpory firem
Nosek, Miloš ; Komárková, Lenka (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je seznámení čtenáře s komplexností zajišťování IT podpory ve firemním prostředí a možností jejího úspěšného řízení s využitím moderních přístupů, jakými jsou ITIL a performance management. Dále uvědomění si velkého množství dat, která nás v nejrůznější podobě obklopují a nabídnout ukázku možné analýzy a prezentace dat vybraného datového souboru. Výsledná data budou využita pro zhodnocení kvality uživatelské podpory a pro další řízení IT pomocí performance managementu. V praktické části budou prezentovány současné klíčové ukazatele výkonu zvoleného IT oddělení a vhodná doporučení vzešlá z analýzy dat a ze zkušeností.
Systém hodnocení zaměstnaců ve vybrané organizaci
HARUDA, Martin
V diplomové práci jsem se zaměřil na "Systém hodnocení zaměstnanců ve vybrané organizaci." Praktická část je zaměřena především na analýzu stávajícího systému a návrhu změn pro aktualizaci systému hodnocení pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu ČR. V práci jsou implementovány prvky 360ti stupňové zpětné vazby. Na celkovém hodnocení se podílí sebehodnocení, hodnocení nadřízenými, kolegy a podřízenými. Ve své práci rovněž navrhuji nové hodnocení kompetencí v modelu 5 + 2, kde jsou hodnoceny kritéria: odbornosti, zodpovědnosti, přístupu ke změnám, samostatnosti a týmové práce + strategické myšlení a vedení. Pro hodnocení výkonnosti využívá práce ukazatele plnění cílů KPI´s.
Podpůrné nástroje pro tvorbu a sledování vybraných klíčových ukazatelů výkonnosti
SEDLÁČKOVÁ, Tereza
V této diplomové práci se autorka zaměřuje na současné metody měření výkonnosti v nákupním oddělení vybrané firmy a na vytvoření nové metody analýzy existujících dat, která by přispěla k optimalizaci řízení nákupu a lepšímu sledování stanovených cílů. Cílem této práce je nalézt takovou metodu analýzy existujících dat v nákupním oddělení vybrané firmy, která by přispěla k optimalizaci řízení nákupu.
Metriky na projektech implementace Core Banking systémů
Loginovskaja, Anna ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Stehlík, Radek (oponent)
Cílem práci je navrhnout model pro popis metrik, popsat metriky, které se dá použit pro hodnocení efektivity a výkonnosti různých oblastí na projektech implementace bankovních systémů. Dalším cílem je popsat metriky s použitím jiného modelu MBI (Management Byznys Informatiky) a porovnat výsledky. Struktura práce obsahuje: - teoretickou část, kde budou popsány použité pojmy a rešerši prací, které jsem použila a které se zabývají podobným tématem; - analytickou část, kde budou uvedeny modely pro popis metrik a metriky; - závěr, kde zhodnotím výsledky a porovnám modely pro popis metrik.
Analýza, výběr a zavedení CPM řešení pro malou firmu
Dyntar, Ladislav ; Maryška, Miloš (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Diplomová práce se věnuje modernímu konceptu řízení společnosti Corporate Performance Management (CPM, řízení podnikové výkonnosti) a jeho implementaci do vybraného malého podniku. První část práce je zaměřena na popis konceptu CPM a jeho jednotlivých komponent (procesů, metodik, metrik a aplikací). Teoretická část se dále zaobírá vybranými implementačními postupy a dostupnými zralostními modely pro CPM. V druhé části práce je čtenář seznámen s konkrétním malým podnikem, jeho aktivitami, organizační strukturou a důvody pro zavedení CPM. Následuje analýza zralosti podniku pro zavedení CPM a navržení kroků pro implementaci CPM. Tyto kroky vychází z frameworku představeného v této práci, který byl vytvořen spojením jednotlivých přístupů implementace s dostupným zralostním modelem pro CPM. V rámci třetí části práce, věnované implementaci CPM, je nejprve provedena analýza trhu s CPM aplikacemi v cloudu, následovaná recenzí dvou vybraných řešení. Pro výběr vhodného nástroje je sestaven multikriteriální model. Samotná implementace, její výsledky a zhodnocení jsou součástí poslední kapitoly praktické části.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 82 záznamů.   začátekpředchozí62 - 71dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.