Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  začátekpředchozí59 - 62  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
PMSM Drive Sliding Mode Control
Koňarik, Roman ; Blaha, Petr (oponent) ; Václavek, Pavel (vedoucí práce)
The goal of this diploma work is to design a control for permanent magnet synchronous motor in sliding mode. The introduction describes a synchronous motor, sensors which are used in the control process as well as power devices. Further, there is description of mathematical model for the synchronous motor. Another part of the diploma work deals with classic vector control for this kind of motor followed by the sliding mode control for the motor. At the end, there is presented an algorithm which has been implemented in the processor designed for this equipment. All the controllers used in the equipment have been tested on motor simulations. In conclusion, there is a target analysis and facts finding.
Systém pohonu frekvenční měnič – elektromotor – převodovka
Sochor, Pavel ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je teoreticky popsat funkci systému pohonu frekvenční měnič asynchronní elektromotor, zhodnotit převodovky vhodné pro náhradu hydrauliky u manipulátorů, robotů, coţ je provedeno formou rešerše z literatury, v závěru práce jsou popsány vlastnosti modelových sestav. V příloze je pak výkres obou modelových sestav.
Skalární versus vektorové řízení synchronních motorů
Hořava, Jan ; Szabó, István (oponent) ; Hubík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá základní teorií problematiky skalárního a vektorového řízení synchronních motorů a následným srovnáním obou metod. V úvodních kapitolách je popsána základní teorie synchronních strojů týkající se jejich konstrukce a jsou zde uvedeny některé vybrané charakteristiky.
Řízení asynchronního motoru bez měření otáček
Kokeš, Petr
Při řízení asynchronního motoru (AM) bez měření otáček řešíme úlohu současného odhadu vnitřních neměřitelných stavových veličin motoru a jednoho nebo několika pomalu se měnících parametrů. Pro řešení byl zvolen algoritmus Extended Kalman Filter (EKF) a navržen EKF 7. řádu pro odhad spřaženého magnetického toku statoru a rotoru, otáček motoru a ohmického odporu statoru a rotoru. Dalším vylepšením byl model AM 9. řádu, který pomocí odpovídajícího EKF 9. řádu umožňuje navíc provádět odhad dalších parametrů statoru. Teoretické závěry byly ověřeny počítačovými simulacemi a pomocí experimentů na AM 2,2kW napájeného ze 4-hladinového střídače.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   začátekpředchozí59 - 62  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.