Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  začátekpředchozí50 - 59  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh podpory prodeje elektronického obchodu
Liebscher, Lukáš ; Weirich, Pavel (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce přináší návrh dílčích řešení z oblasti internetového marketingu pro obchod s elektronickými cigaretami. Zaměřuje se především na oblast podpory prodeje a direct marketingu, tedy nástrojů, které se používají pro zvýšení obratu e-shopu, zpřehlednění nabídky produktů a příslušenství, zlepšení komunikace a přístupu k zákazníkům. Na základě analýzy společnosti, požadavků a možností, které přináší dnešní internetový marketing, jsou navrhnuty dílčí nástroje cross-sellingu, up-sellingu a věrnostního systému. Z oblasti přímého marketingu je to vypracování návrhu pro e-mail marketing a online chat.
Business Plan
Karlubíková, Michaela ; Kelemenová, Jana (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Topic of this thesis is to create a practicable business plan for foundation e-shop with hair. Specifically, the hair used for extensions. Company will be founded as limited liability company. The theoretical part deals with setting up company and creating business plan.
Moderní model elektronického katalogu
Folta, Martin ; Foretek, David (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá modelem moderního elektronického katalogu, který slouží firmě k prezentaci svých služeb.
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, Veronika ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a zajistila si tím lepší postavení vůči konkurenci. Zaměřím se na samotný význam e-marketingu a jeho jednotlivé nástroje. Dále provedu několik analýz firmy, na základě kterých následně navrhnu, jakých forem e-marketingu by měla firma využít. V neposlední řadě se budu věnovat cílům, kterých by měla firma dosáhnout a vlastním možnostem, které by měla zvážit.
Model elektronického obchodu firmy
Soldánová, Drahomíra ; Havránková, Klára (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem mé práce je vytvoření modelu elektronického obchodu firmy. První část obsahuje charakteristiku prostředí Internetu a jeho uživatelů. Dále se zaměřím na elektronické obchodování a identifikuji důležité parametry při návrhu elektronického obchodu. Následuje analýza současného stavu konkrétní firmy FOTO Sláma. Na základě navržených strategií vytvořím vhodný model elektronického obchodu. V závěrečné části zhodnotím přínosy mnou navrženého modelu pro FOTO Sláma.
Klíčové aspekty webových aplikací dle jejich obchodního zaměření
Nemejovský, Michal ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Mittner, Jan (oponent)
Diplomová práce je primárně zaměřena na charakterizaci klíčových prvků, které jsou důležité při návrhu, implementaci a údržbě webové aplikace, přičemž tyto prvky se různí v závislosti na obchodním modelu aplikace. Práce reflektuje moderní trendy v oblasti návrhu, projektového managementu, UX, webového návrhu, elektronického obchodování, byznys procesů a dalších. Práce se skládá z úvodu, teoretické části, praktické části a závěru. V úvodu popisuji důvod výběru tématu, podrobněji popisuji cíle, předpoklady a omezení práce, zabývám se detailněji strukturou práce, shrnuji její přínosy a představuji rešerše vybrané oblasti. Teoretická část se skládá z informací o podnikání na Internetu a úvodu do webových aplikací, dále jsou zde představeny klíčové domény a popsány nejnovější trendy z různých oblastí webových aplikací. V praktické části jsou z počátku definovány kategorie webových aplikací vycházející z různých dříve představených obchodních modelů. Dále následuje podrobná analýza oblasti komerčních webových aplikací každé kategorie webové aplikace zvlášť, jejímž výstupem je popis trendů a nejlepších praktických postupů v rámci jednotlivých domén obchodní webové aplikace. Poté následuje zhodnocení situace kolem webových aplikací obecně, jelikož i zde se podařilo zachytit standardní postupy a některé trendy. V závěru shrnuji dosažené výsledky, představuji přínos práce a zamýšlím se nad situací kolem webových aplikací.
Specifika obchodování B2B v podmínkách ČR
Remsha, Siarhei ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Daná práce je věnovaná problematice obchodování na českém B2B trhu. Základním cílem je vymezení jednotlivých článků B2B podnikání, jejích analýza a porovnání vývoje v ČR se zbytkem světa. Jednotlivé kapitoly a podkapitoly práce umožňuji logickou analýzu tématu a dosažení stanovených cílů. První kapitola uvádí analýzu historického vývoje ICT, informačních a komunikačních systémů a jejích implementaci v procesech podnikání. Daná kapitola nás rovněž seznámí s nejdůležitějšími pojmy a souvislostmi B2B obchodování. Druhá kapitola obsahuje popis a analýzu elektronických tržišť, jako nejvýznamnějšího nástroje B2B obchodování. Zvláštní pozornost je věnovaná principům fungování, typologií a modelům B2B trhů. Důležitou součásti této kapitoly je analýza překážek rozvoje B2B trhů a vstupu nových firem do B2B obchodování. V poslední kapitole je obsažená charakteristika českého B2B prostředí, jeho vývoj, překážky rozvoje, legislativní rámec. Daná kapitola nás taky seznámí s nejvýznamnějšími českými B2B portály, uvede jejich analýzu. Ve třetí kapitole se taky dozvíme o národních a celoevropských programech podporujících rozvoj B2B obchodování a konkurenceschopnost firem v dané oblasti. V závěru práce zhodnotíme dosažení postavených cílů a uvedeme závěrečné hodnocení problematiky. Přínosem práce je detailní analýza B2B obchodování obecně a v podmínkách ČR, vymezení vývojových trendů a překážek rozvoje.
Vybrané problémy ochrany spotřebitele
POSPÍŠILOVÁ, Lenka
Téma mé bakalářské práce bylo Vybrané problémy ochrany spotřebitele. Vybrala jsem si elektronický obchod. V teoretické části mé práce jsem psala o důležitých pojmem ochrany spotřebitele, například ochrana spotřebitele, spotřebitel, práva a povinnosti prodávajícího a spotřebitele, reklamace, marketingový výzkum, zákony ochrany spotřebitele v České republice a Evropské unii, elektronický obchod, elektronická komerce, státní instituce ochrany spotřebitele, státní dozorové orgány, občanské spotřebitelské organizace, elektronické smlouvy apod. V praktické části mé práce jsem udělala marketingový výzkum. Dotazník měl celkem 21 otázek. Otázky jsem rozdělila do 3 okruhů: sociometrické otázky tzv.třídící, obecné otázky na ochrany spotřebitele a otázky na elektronický obchod. Dále jsem zhodnotila výsledky marketingového výzkumu a prezentovala jsem je pomocí tabulek a grafů. Z analýzy dat vyplynulo: dotazovaní mají velmi dobré znalosti o ochraně spotřebitele. Spotřebitelé vědí, kde najít informace a jaké prostředky ochranu spotřebitele zajišťují. Málo z nich využilo služby spotřebitelských organizací. Jsem toho názoru, že větší mediální publicita a přísun informací by byly dobrým krokem.
Electronic business in Slovakia
Zelenayová, Petra ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo vymezení a analýza pojmu elektronický obchod konkrétněji jednu z jeho složek tzv. e-shop a následná aplikace na vybranou firmu. Práce je rozdělena do troch kapitol. Teoretická část je tvořena dvěma sekcemi. První kapitola charakterizuje pojem internet a s ním spojený činnosti, jako i analyzuje jeho vývoj, klady a zápory. Elektronický obchod je tématem druhý kapitoly. Pojem je vymezený všeobecně a následně jsou rozpracovány i jeho jednotlivé formy. Zahrnuje pozitiva jako i určité negativa, které sebou obchodování na internetu přináší. Praktická část bakalářské práce pojednává všeobecně o e-shope a je rozšířená o konkrétní příklad. V závěre je sumarizace zjištěných poznatků a možné doporučení pro firmy, které uvažují o internetovém prodeji.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   začátekpředchozí50 - 59  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.