Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 505 záznamů.  začátekpředchozí498 - 505  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Změny v systému sociální péče a jejich dopad na klienty
NOHAVOVÁ, Eva
Diplomová práce se zabývá problematikou poskytování sociální péče a mapuje změny, které nastaly účinností nového zákona o sociálních službách. Teoretická část práce je věnována zákonu o sociálních službách, jehož platnost přináší do systému sociálních služeb mnoho změn. Výrazné změny se týkají především poskytovatelů a uživatelů sociálních služeb. Praktická část práce popisuje názory vybraných registrovaných poskytovatelů sociálních služeb na nový zákon o sociálních službách.
Problematika ošetřovatelské péče u klienta s apalickým syndromem
DRÁBKOVÁ, Kateřina
Práce se zabývá Problematikou ošetřovatelské péče u klienta s apalickým syndromem. Byly stanoveny čtyři hypotézy. První hypotéza předpokládá, že sestry poskytují klientům péči zaměřenou spíše na léčení vzniklých komplikací. Po zhodnocení výsledků zaměřených na ošetřovatelskou péči bylo zjištěno, že některé sestry znají správné ošetřovatelské postupy a některé ne. Z toho vyplývá, že klientům je někdy poskytována péče správná a jindy ne. Hypotéza 1 byla tedy potvrzena. Další tří hypotézy byly zformulovány na předpokladu, že sestry nemají informace o koncepci BS, nevědí o možnosti jejího využití u klientů s AS a nepoužívají tuto koncepci při péči o klienty s AS. Výsledky týkající se problematiky koncepce BS byly však velmi pozitivní. Sestry koncepci znají a při péči o klienty s AS ji používají. Hypotézy 2,3,4 nebyly potvrzeny.
Problematika ošetřovatelské péče u klienta s dlouhodobou ventilační terapií
ŠAŠKOVÁ, Lenka
Práce se zabývá problematikou ošetřovatelské péče u klienta s dlouhodobou ventilační terapií.V současné době se počet klientů na dlouhodobé ventilační terapii zvyšuje.Klienti končí na ventilátoru nejčastěji následkem úrazu nebo nemoci. Při ošetřovatelské péči jsou kladeny vysoké nároky na sestry po stránce fyzické i psychické. Z výzkumu vyplývá, že sestry mají znalosti při péči o klienty s TSK i s dlouhoudobou UPV a nemají problém s komunikací s těmito klienty. Psychické potřeby uspokojují ve stejné míře jako potřeby fyzické.
Mystery shopping v oblasti hypotečních úvěrů
Seifert, Aleš ; Půlpánová, Stanislava (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou mystery shoppingu, tedy výzkumem kvality služeb. Mystery shopping představuje nástroj, který je využíván ke shromažďování konkrétních informací o produktech a službách v různých odvětvích, v případě této práce v oblasti hypotečních úvěrů. Hypoteční poradce je prvním a de facto jediným kontaktem, který klient s bankovní institucí má. Je to proto on, kdo na klienta od začátku do konce působí a ovlivňuje tak zákazníkovo rozhodnutí v kladeném či záporném slova smyslu. Cílem každé banky je získávat nové klienty, proto by měl mít hypoteční poradce profesionální vystupování, měl by se umět zdvořile chovat a jednat tak, aby v potenciálních klientech vzbudil zájem o nabízený bankovní produkt. Profil hypotečního poradce a problematika vedení obchodního jednání obecně, jsou témata, kterými se zabývají první a druhá kapitola této práce. Druhá část této práce je potom zaměřena na mystery shopping v praktické rovině. Její součástí je výzkum, prováděný na vybrané skupině bankovních institucí, jeho vyhodnocení a doporučení. Prostřednictvím výzkumu nazvaného mystery shopping tedy zadavatelé získávají zpětnou vazbu ohledně fungování dané instituce. Získané zkušenosti (pozitivní i negativní) potom mohou sloužit pro zlepšování vztahu s klienty.
Zefektivnění kvality zpětné vazby v České spořitelně, a. s.
Burešová, Michaela ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Jakubcová, Jitka (oponent)
Důvodem napsání této práce byla skutečnost, že se České spořitelně nedaří plnit stanovený cíl řešit 80 % klientských podnětů do 24 hodin. Cílem diplomové práce nazvané "Zefektivnění kvality zpětné vazby v České spořitelně, a.s." je určit tzv. úzká místa v procesu řešení zpětné vazby od klientů a navrhnout možná opatření pro zlepšení celého procesu. Diplomová práce je rozdělena na několik dílčích kapitol. Jednotlivé části postupně obsahují teoretická východiska zlepšování a zefektivnění procesů, v praktické části pak představuji Českou spořitelnu, a.s., proces řešení zpětné vazby od klientů a požadavky klientů na řešení reklamací. Následně se věnuji interpretaci výsledků vlastního šetření, vymezení kritických míst a navrhnutí opatření, která by mohla proces zefektivnit a napomoci rychlejšímu řešení zpětné vazby od klientů.
Kvalita zdravotní péče ve vztahu k akreditaci zdravotnického zařízení
Krausová, Kristina ; Mlčák, Jan (vedoucí práce) ; Rytíř, Jakub (oponent)
Cílem této práce je popis průběhu akreditačního procesu ve zdravotnickém zařízení, zmapování možných problémů při zavádění akreditačních standardů a vliv akreditace na jakost zdravotní péče ve zdravotnickém zařízení. Základní podmínky připravenosti zdravotnického zařízení k národní akreditaci SAK-ČR jsou stejné jako u všech ostatních systémů řízení kvality. Jde o to podívat se jinými očima na jednotlivé procesy a najít způsob jak do celého procesu zapojit všechny zaměstnance. Právě oni musí pochopit filozofii programu, procesní řízení, pojem zákazník, strategii řešení problému, pravidla implementace, organizační strukturu zdravotnického zařízení. Nejnáročnější práci je motivace zaměstnanců a udržení povědomí neustálého zlepšování. Práce se skládá z části teoretické, praktické a návrhu nápravy zjištěných nedostatků.
Privátní bankovnictví v ČR
Rybák, Zdeněk ; Půlpánová, Stanislava (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá privátním bankovnictvím v České republice. Cílem této práce je podat ucelený pohled na privátní bankovnictví. V práci je postupně popsáno prostředí, účastníci, produkty a obchodní model privátního bankovnictví. Zmíněna je také historie a perspektiva tohoto odvětví.
Využití on-line v komerčních komunikacích
Rybová, Eva ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Fejk, Michal (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná on-line a jeho využití pro komunikační plánování. Jejím cílem je nastínit podobu současného trhu, jeho možnosti a ukázat, jak by nestandardní klient, v podobě módní značky Mango, mohl využít on-line pro splnění svých potřeb a cílů. V teoretické části popisuji základní parametry trhu, nabídku formátů, jejich použití, doplněnou o modely pořízení a platby. Samostatnou část věnuji efektivitě on-line komunikace. V praktické části analyzuji a popisuji všechny důležité charakteristiky pro tvorbu komunikační strategie na lokálním trhu. Na základě porozumění klientovi, jeho potřebám a cílům, cílové skupině a konkurenci navrhuji možný plán on-line komunikace. Práce je určena všem, které zajímá reklama a komunikační plánování on-line.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 505 záznamů.   začátekpředchozí498 - 505  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.