Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 411 záznamů.  začátekpředchozí408 - 411  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Podpora prodeje se zaměřením na spotřebitele
Dibelka, Michal ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce je zaměřena na podporu prodeje, zejména pak na podporu prodeje spotřebiteli. V teoretické části jsou vymezeny mimo jiné spotřebitelské segmenty a podrobněji popsány nástroje podpory prodeje spotřebiteli. Praktická část je věnována dotazníkovému šetření, které pomáhá nalézt odpovědi na otázky jako např. "Jsou čeští spotřebitelé ovlivnitelní podporou prodeje?" nebo "Jaké formy podpory jim přijdou nejzajímavější a které jsou pro ně nejméně lákavé?".
Právní úkony na internetu v českém a německém právu
Fořtová, Zuzana ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Vršecký, Radek (oponent)
Diplomová práce se zabývá porovnáním a zhodnocením české a německé právní úpravy kupní smlouvy uzavřené pomocí internetu, kdy je jednou ze smluvních stran spotřebitel. Práce analyzuje obecnou úpravu vzniku kupní smlouvy, odlišnosti úpravy kupní smlouvy uzavřené pomocí internetu s ohledem na zachování práv spotřebitelů. Vychází při tom z příslušných evropských směrnic a porovnává jejich implementaci do obou národních právních řádů. Zmiňuje i problematiku řešení sporů, zejména volbu rozhodného práva a příslušnost soudů.
Design jako marketingový nástroj, jeho role a vnímání u veřejnosti
Kostík, Ondřej ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Simmová, Hilda (oponent)
Jakým způsobem a jak silně ovlivňuje design marketing a spotřebitele. Jaké je vnímání designu mezi odborníky, kteří ho tvoří a následně jeho uživateli.
Analýza nákupního chování zákazníků ve vybrané lokalitě
Fritsch, Martin ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního chování zákazníků z Černošic a okolí. Popisuje vybrané prodejny v Černošicích a okolí, stručně rozebírá vývoj preferencí typu hlavního nákupního místa potravin v České republice a charakterizuje vlastnosti zákazníků z České republiky. Z vlastního šetření pak analyzuje nákupní chování zákazníků z Černošic a okolí. Popisuje výběr prodejen a také důvody tohoto výběru. Jejich důležitost poté porovnává podle typu nákupního místa či mobility zákazníků. Výsledky této analýzy porovnává se situací v České republice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 411 záznamů.   začátekpředchozí408 - 411  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.