Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  začátekpředchozí40 - 49  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přístroj pro elektroléčbu
Pelikán, Martin ; Říha, Kamil (oponent) ; Chmelař, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce stručně pojednává o elektroléčebné terapii, která je jednou z hlavních fyzioterapeutických metod. Rozdělení této práce je na dvě hlavní části. V první části jsou popsány účinky elektrického proudu na lidský organismus a léčebné využití elektrického proudu ve fyzioterapii. Druhá část diplomové práce je zaměřena na návrh přístroje pro elektroléčbu. Je zde rozbor zadání, ze kterého vychází návrh zapojení jednotlivých bloků. Celý návrh terapeutického přístroje je doplněn elektrickými schématy a rozpisy součástek pro možnou realizaci.
Hydroekologický monitoring malého vodního toku a jeho vyhodnocení
Beneš, Jakub ; Kriška-Dunajský, Michal (oponent) ; Hyánková, Eva (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou hydroekologického monitoringu vodních toků. HEM - Hydroekologický monitoring je součástí hodnocení stavu vodních toků, což je požadavkem evropské Rámcové směrnice o vodách. Náplní bakalářské práce je vyhodnocení malého vodního toku pomocí dvou vybraných metod (HEM a Bavorská metoda). Metody jsou porovnány mezi sebou a také se stavem toku z roku 2008. Cílem práce je porovnání vhodnosti metod a jejich použití.
Kvalita e-learningu v českých firmách
Kozelková, Barbora ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Tato práce se zabývá kvalitou e-learningu z pohledu zaměstnanců v českých firmách. Cílem práce bylo odhalit nejčastější nedostatky současných řešení a zjistit, které vlastnosti, metody a praktiky zvyšují kvalitu a efektivitu. Na základě těchto zjištění provést doporučení dodavatelům a vytvořit e-learningový kurz, který tyto nedostatky řeší. V teoretické části je pojem e-learning definován, jsou uvedeny jeho formy, typy, výhody, nevýhody, standardy a metody vývoje, např. ADDIE a Rapid e-learning. Výzkum v praktické části ukázal, že kvalita, která byla vypočtena průměrem zaměstnanci hodnocených kritérií, vyšla na 3,7 bodů z 5. Potenciál zlepšení byl zjištěn zejména u celoplošných školení (např. pracovní postupy) dodávaných jako hotová řešení. Tyto výsledky byly srovnány s výsledky vyspělejších zemí Evropy. Autorkou vytvořený kurz pro Microsoft Project 2013 v aplikaci Articulate Storyline demonstruje best practices a řešení dotazníkem odhalených problémů.
Další vzdělávání sociálních pracovníků
VEJVODOVÁ, Veronika
Bakalářská práce se zabývá problematikou dalšího vzdělávání. V teoretické části práce jsou zmapovány podmínky pro výkon povolání sociální pracovník a podmínky pro další vzdělávání sociálních pracovníků. Cílem praktické části práce je zjistit, jaký je zájem sociálních pracovníků o kurzy dalšího vzdělávání, jaký je jejich názor na povinnost doplňovat si vzdělávání dle zákona č. 108/2006 Sb. a motivace k němu.
Systém e-learningových kurzů se zaměřením na zvyšování informační gramotnosti
MATUŠKA, Miroslav
Cílem této diplomové práce je vytvoření manuálu pro e-learningový systém Moodle 2.1 a sestavení čtyř kurzů zaměřených na nejpoužívanější kancelářské programy současnosti. Cílem práce je rovněž ověření hypotézy, která tvrdí, že je e-learning efektivnější než klasická výuka.
Analýza internetových portálů pro vzdělávání počítačové gramotnosti v České Republice.
Kubička, Tomáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
S čím dál rychlejším vývojem počítačů a funkcí internetu se stává e-learning nedílnou součástí našeho života. Pro vzdělanost člověka a vzdělávací systém společnosti e-learning znamená podobnou revoluci jako knihtisk. I když vzdělávání prostřednictvím odborné literatury stále převažuje, vysoké tempo rozšiřování e-learningu ukazuje na jeho význam v nejbližší budoucnosti. E-learning tak představuje vysoký potenciál jak pro vzdělanost společnosti, tak pro firmy, které na e-learningu profitují. Tato práce je zaměřena na e-learning, druhy online vzdělávání, popis a následný popis internetových vzdělávacích portálu zaměřených na podporu výuky počítačové gramotnosti v České Republice.
Tvorba e-learningového kursu se zaměřením na zvyšování informační gramotnosti
MATUŠKA, Miroslav
Cílem této bakalářské práce je vytvoření kurzu Manažerské informatiky ve vybraném e-learningovém systému, který zefektivní a ulehčí výuku jak pro studenty tak pro vyučujícího.
Motivace a stimulace k celoživotnímu učení ve vybrané firmě
KREBSOVÁ, Petra
Cílem diplomové práce je specifikace rozhodujících vlivů při motivaci a stimulaci lidských zdrojů k celoživotnímu vzdělávání. Průzkum byl proveden u 3 stavebních firem, a proto bylo cílem i zjištění, jak se k tomuto tématu přistupuje u jednotlivých firem. Z průzkumu bylo zřejmé i různé rozvrstvení odpovědí v závislosti na dosaženém vzdělání dotazovaných. V prvé části diplomové práce jsou uvedeny všeobecné informace o motivaci a stimulaci. V metodice je popsána dotazníková metoda, kterou byl průzkum proveden. Zjištěné výsledky jsou převedeny do tabulek a grafů. Ke každé odpovědi na otázku následuje vyhodnocení výsledků a diskuse. Pracovníci byli nejvíce motivováni vyšší mzdou. Osoby s nižším vzděláním měly menší zájem dále se vzdělávat než ostatní a pro všechny firmy platí, že by měly zplepšit svůj přístup ke vzdělávání zaměstnanců. Lidé jsou tím nejdůležitějším ve firmě a pokud není lidský potencíál využíván, zpomaluje se tím růst a snižuje konkurenceschopnost firmy.
Strategie podnikání v oděvním průmyslu
ŠALAMOUN, Jan
Chtěl bych poukázat na určitou strategii v oděvním průmyslu při přesunu výrobních prostředků do zemí s příhodnějšími ekonomickými náklady na jednotku produkce. Stanovit perspektivy a rozsah v určitých zemích v závislosti na posilování ekonomiky těchto zemí. Podrobněji se zaměřit na Českou republiku a jednu konkrétní firmu v užších souvislostech a popsat její ekonomický vývoj v průběhu celé její existence.
Zhodnocení funkcionality LMS Moodle pro podporu správce aplikace
Šperková, Lucie ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Brodský, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá popisem administrátorského prostředí výukového systému Moodle. Cílem je poskytnout základní přehled o možnostech administrátorských nástrojů pro podporu výuky v Moodlu a vytvořit tak uživatelskou příručku k provozování LMS Moodle. Popis je zaměřen zejména na správu uživatelů, kurzů, modulů, vzhledu, zabezpečení a některých obecných nastavení systému. Součástí práce je provedení průzkumu provozu Moodlu na českých univerzitách. V závěru jsou shrnuty celkové výhody a nevýhody Moodlu a jeho vhodnost či nevhodnost nasazení do firemního sektoru. Výsledky průzkumu hodnotí úroveň spokojenosti a schopnosti uživatelů pracovat s nástroji LMS Moodle podle rolí (administrátor, učitel a student). Poslední kapitola se věnuje novému trendu Moodle pro mobilní technologie. V příloze lze najít jednotlivé formuláře dotazníků a popis výhod a nevýhod e-learningu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   začátekpředchozí40 - 49  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.