Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 388 záznamů.  začátekpředchozí379 - 388  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Objekt pro malé a střední podnikání
Máslová, Jana ; Svoboda, Jiří (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce) ; Novotný, Miloslav (vedoucí práce)
Objekty pro malé a střední podnikání tvoří samostatný areál v blízkosti sjezdu z dálnice D2 Brno – Bratislava do města Modřice a obce Chrlice. Návrhy objektů spočívají v jednoduchém skládání kvádrových forem za účelem vytvoření z části uzavřeného vstupního prostoru oživeného zelení. Tento prostor pak slouží i jako odpočinkové místo v čase přestávek. Objekty jsou ze vstupní strany doplněny o předsazené fasády, skládající se z bloků různých barev a materiálů, které jejich vzhledu dodají na zajímavosti a hravosti. Přestože se jedná o výrobní provozy, celý areál působí spíše obytně. Hlavním architektonickým záměrem bylo vytvoření objektu (objektů) nabízejících co možná největší flexibilnost využití, kdy významnou roli hraje i zakomponování přírody a zeleně do areálu.
Objekt pro malé a střední podnikání
Kopřivová, Nikola ; Šuhajdová, Eva (oponent) ; Myslín, Jiří (vedoucí práce) ; Čuprová, Danuše (vedoucí práce)
Objekt pro malé a střední podnikání se nachází na okraji města Brna v Modřicích. V těsné blízkosti se nachází nákupní centrum Olympie, Giga sport a Skonto nábytek. Objekt je řešen jako kompaktní hmota, která je horizontálně dělena na dvě různá odvětví výrobního průmyslu a administrativních kanceláří. Výrobní hala se vertikálně rozprostírá přes první dvě nadzemní podlaží a část administrativy k ní příslušné má v jižní části objektu. V severní části se nachází prostory skladů a zásobování výroby. Ve třetím nadzemním podlaží jsou prostory k samostatným administrativním účelům s vlastním vstupem z východní části. Objekt splňuje standart pro nízkou spotřebu energie a celá plochá střecha může být využita pro uložení solárních kolektorů pro získávání energie a ohřevu teplé vody. Každé místo v objektu je řešeno bezbariérově. Vnější fasáda je dělena horizontálně třemi barvami černé, šedé a bílé. Okenní otvory jsou řešeny jako francouzská vertikální okna kontrastem k barevnosti fasády. Objekt nabízí maximální variabilitu, funkčnost a možnosti pracovních míst.
Komparace překážek vstupu na trh v ČR a USA
Fialová, Tereza ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Procházka, Pavel (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl srovnat hlavní překážky podnikatelů při vstupu na trh a celkovou náročnost založení podniku v České republice a Spojených státech amerických. V první části práce jsou představeny jednotlivé právní formy podnikání s jejich výhodami i nevýhodami. Další část prezentuje nutné administrativní úkony a náklady na založení. Na ni navazuje komparace zdanění příjmu fyzických a právnických osob, nákladů na pracovní sílu a také programů na podporu podnikatelů vstupujících na trh. Na základě nepříliš pozitivních zjištění současné situace v České republice jsou uvedena doporučení, která mohou pomoci přiblížit ČR úrovni Spojených států amerických.
Webová prezentace města, obce - redakční systém
Vodák, Jan
Vodák, J. Webová prezentace města, obec -- redakční systém. Bakalářská práce. Brno: Mendlova univerzita v Brně, 2015 Práce se zabývá analýzou webové prezentace a redakčního systému obce Vnorovy a následným navrhnutím a implementováním zlepšení. Pokud obec redakční systém nemá, navrhne se a poté implementuje nový za pomocí skriptovacích jazyků a databáze.
Administrativa a dokumentace ošetřovatelské péče v práci sestry
NOVÁKOVÁ, Kateřina
Administrativa a dokumentace ošetřovatelské péče je nedílnou a povinnou součástí každodenní práce sester. Dokumentace ve zdravotní péči slouží k poskytnutí potřebných informací o pacientovi. Zdravotnická dokumentace je vedena lékaři. Paralelně se zdravotnickou dokumentací probíhá dokumentace ošetřovatelská. Ošetřovatelská dokumentace uchovává konkrétní skutečnosti o poskytování ošetřovatelské péče danému pacientovi. Správně vedená ošetřovatelská dokumentace je ukazatelem kvality práce kvalifikované sestry, vždy musí být v souladu s legislativními nařízeními a nejnovějšími poznatky výzkumu. Dokumentace má být stručná, jasná, srozumitelná a věcná. Rozhodně by neměla být objemná, náročná, složitá, obsahovat zbytečnosti a duplicity. Sestry by vedením dokumentace neměly být přetěžovány a neměly by s jejím vedením strávit více času než s pacienty. Cíle práce: Cíl 1 Zmapovat postoj sester k vedení dokumentace na vybraných odděleních nemocnice. Cíl 2 Zmapovat jak vnímají sestry vedení dokumentace z časového hlediska, kolik času reálně stráví prací s dokumentací v rámci pracovní doby. Cíl 3 Analyzovat ošetřovatelskou dokumentaci na vybraných odděleních nemocnice. Výzkumné otázky: Výzkumná otázka 1 Cítí se sestry přetěžovány vedením ošetřovatelské dokumentace? Výzkumná otázka 2 Kolik času musejí sestry věnovat práci s dokumentací během pracovní doby? Výzkumná otázka 3 Je čas věnovaný práci s dokumentací efektivně využit? Výzkumná otázka 4 Uvítaly by sestry změny v současné dokumentaci? Použité metody: Výzkumná část práce byla vedena kvalitativní výzkumnou metodou na vybraných odděleních nemocnice. Zjištěné výsledky výzkumného šetření z rozhovorů, analýzy dokumentace a snímkování pracovní doby budou poskytnuty vedení zkoumané nemocnice. Mohou poskytnout vedení nemocnice lepší orientovanost v jejich dokumentaci a vést ke zlepšení celkového vedení dokumentace a především k usnadnění práce již tak přetěžovaných sester.
Systém řízení kvality ve vybraném podniku
MAŘÍKOVÁ, Iveta
Bakalářská práce se zabývá mezinárodními standardy ISO. Konkrétně jde o popis postupu zavádění normy ČSN EN ISO 9001:2008 ve vybraném podniku. Po zavedení norem ISO v daném podniku došlo ke zkvalitnění a především zpřesnění pracovní komunikace mezi zaměstnanci společnosti. Výsledkem je snížení počtu chyb a tím pádem i reklamací, což má pozitivní ekonomický vliv na podnik. Další výhodou je zajištění zpětné vazby v rámci podnikových činností. To napomáhá dalšímu zvýšení kvality v oblasti řízení výroby. Lze snadněji dohledat případné chyby a na jejich základě stanovit opatření, aby se dokázalo předcházet jak těmto, tak i některým dalším chybám. Negativem při zavádění norem ISO je zvýšená administrativní náročnost, která se po ustálení zavedených norem při běžném provozu snížila, nicméně je stále vyšší, než před zavedením těchto standardů. Celkově lze říci, že zavedení norem ISO bylo pro podnik prospěšné. Zároveň je třeba upozornit, že ne všichni zaměstnanci přijali zvýšení administrativy bez potíží. Prokázané výsledky při výrobě a snížení počtu reklamovaných výrobků hovoří ve prospěch zavedených norem.
Analýza vybraných okruhů činnosti daňové správy ČR
Smíšková, Jana ; Láchová, Lenka (vedoucí práce) ; Dugová, Alena (oponent)
Cílem práce "Analýza vybraných okruhů činnosti daňové správy ČR" je blíže specifikovat oblast placení daní. Rozebrat činnosti daňové správy, komparovat Daňový řád a Zákon o správě daní a poplatků a analyzovat inkaso daní a daňových nedoplatků Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První z nich se zabývá základními pojmy, se kterými daňová správa pracuje. Kapitola druhá je zaměřena na vybrané správce daně (územní finanční orgány). Třetí část textu pojednává o oblasti placení daní a jsou zde rozebrány všechny tři fáze -- evidence daní, vybírání daní a vymáhání daní. Poslední část práce je analytická a je zaměřena na komparaci vzájemného vztahu mezi stanovenými sazbami v jednotlivých letech a počty daňových subjektů s hodnotami celkového inkasa a daňových nedoplatků.
Sanace rodiny z pohledu sociálních pracovníků orgánu sociálně-právní ochrany dětí
FELENDOVÁ, Eliška
V diplomové práci jsem se zaměřila na problém sanace rodiny z pohledu sociálních pracovníků orgánu sociálně-právní ochrany dětí obecních úřadů obcí s rozšířenou působností a na spolupráci s nestátními neziskovými organizacemi při ozdravování rodiny. Cílem mé práce bylo zmapovat spokojenost sociálních pracovníků orgánu sociálně-právní ochrany dětí obecních úřadů obcí s rozšířenou působností v ČR s kvalitou práce s rodinami, které evidují a spolupráci obecních úřadů obcí s rozšířenou působností ČR s nestátními neziskovými organizacemi, které se podílejí na sociální práci s problémovými rodinami.
Syndrom vyhoření u terénních sociálních pracovnic orgánu sociálně-právní ochrany dětí
FELENDOVÁ, Eliška
Problematika syndromu vyhoření je dnes často diskutované téma, které se dotýká všech profesí, zejména však pomáhajících. Sociální pracovnice orgánu sociálně-právní ochrany dětí na obecních úřadech obcí s rozšířenou působností se každý den setkávají s náročnými životními situacemi druhých lidí. Cílem mé práce je zmapovat míru zatížení a míru informovanosti o syndromu vyhoření a jeho prevenci u terénních sociálních pracovnic na orgánu sociálně-právní ochrany dětí v jihočeském kraji. Výsledky výzkumu odhalily, že terénní sociální pracovníci mají znalosti o syndromu vyhoření i o způsobech prevence a přesto se cítí subjektivně ohroženi vyhořením. Terénní sociální práce se jim jeví jako velice stresující a neustále narůstající administrativa je nejčastějším důvodem nedostatečné přímé práce s rodinou.
Registry veřejné správy
Hána, Michal ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Přibyl, Vladimír (oponent)
není k dispozici

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 388 záznamů.   začátekpředchozí379 - 388  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.