Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 625 záznamů.  začátekpředchozí360 - 369dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Statická analýza sportovní haly
Jedlička, Michal ; Nevařil, Aleš (oponent) ; Vlk, Zbyněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá statickou analýzou sportovní haly v Libině. K vytvoření modelu byl použit program RFEM. Model byl vypracován podle poskytnuté projektové dokumentace a podle platných norem ČSN EN. Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat skutečnou konstrukci a upozornit na vznik možných problémů.
Mikrosimulační model světelné křižovatky Hlinky/Bauerova
Kadlček, Jakub ; Novák, Martin (oponent) ; Apeltauer, Jiří (vedoucí práce)
Cílem práce je namodelovat, posoudit a navrhnout úpravu stávající křižovatky Hlinky/Bauerova pomocí softwaru pro mikrosimulační modelování dopravního proudu. Následně ze získaných dat posoudit kapacitu světelné křižovatky pro následující roky.
Model procesoru NIOS II
Masařík, Marek ; Dolíhal, Luděk (oponent) ; Zachariášová, Marcela (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření návrhu modelu procesoru Nios II v jazyce pro popis architektur procesoru zvaném CodAL. Návrh procesoru probíhal na dvou úrovních abstrakce. První úroveň se skládala z popisu instrukční sady a druhá z návrhu architektury a implementace hardwarového modelu. Důležitou součástí návrhu procesoru je testování a verifikace, které proběhly úspěšně na připravené benchmarkové testovací sadě. Výsledný procesor je tak možné potenciálně využít v reálných aplikacích.
Sketchup jako nástroj pro návrh nábytku
Matěj, Aleš ; Bidlo, Michal (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem této práce je seznámení se s aplikací SketchUp, postupy návrhu nábytku z prefabrikovaných desek a navžení i implementace nástrojů pro zefektivnění těchto procesů. Nástroje jsou ve formě rozšíření pro SketchUp a využívají jeho API v jazyce Ruby. Text samotný tak především rozebírá základy počítačové 3D grafiky, její použití v aplikaci SketchUp, třídy a metody API aplikace SketchUp, základy tvorby nábytku z prefabrikovaných desek a samotné rozšíření. Popisovnané nástroje pro zefektivnění jsou zaměřeny na tvorbu modelů desek, jejich zprávu pomocí uživatelského rozhraní a generování hranění hran.
Generátor pro leteckou aplikaci HUMS
Zelda, Jan ; Huzlík, Rostislav (oponent) ; Hadaš, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem samostatného zdroje elektrické energie pro Health and Usage Monitoring Systems instalovaný v ocasní části vrtulníku. Na začátku práce byly stručně představeny systémy HUMS a poté byla provedena rešerše možností získání elektrické energie. Dále byly popsány magnetické vlastnosti materiálů se zaměřením na permanentní magnety. Na popis magnetů navázal rozbor návrhu rotačního generátoru se statickou cívkou. V návrhu je zahrnuta i tvorba modelu magnetického pole pomocí metody konečných prvků. Byl sestaven prototyp a zhodnoceny další konstrukční řešení. Hodnocení různých konstrukcí plynule přešlo v použití optimalizačního algoritmy SOMA. Na generátor navazuje návrh elektroniky, která usměrní a zreguluje napětí dodávané generátorem. Na závěr práce byl sestrojen a otestován kompletní prototyp zdroje se dvěma různými řešeními regulace napětí.
Simulace dynamiky vozidla využitím software V-REP
Borek, Dušan ; Houfek, Lubomír (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá modelováním dynamiky a vizualizací experimentálního vozidla CAR4 v programu V-REP. V první části se práce zabývá představením a možnostmi programu V-REP. V další části je realizováno modelování vozidla CAR4 s následným řízením. K řízení je využit program V-REP a Matlab. V poslední fázi proběhlo testování modelu v simulaci.
Transformace optimalizačních modelů s aplikacemi
Rychtář, Adam ; Bednář, Josef (oponent) ; Popela, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aktuální rozsáhlou problematikou odpadového hospodářství na území České republiky. V návaznosti na existující softwarové implementace se autor soustřeďuje na postupný vývoj pokročilých modelů matematického programování, které zobecňují dosavadní přístupy. Pomocí modifikací a transformací modelů uplatňuje osvojené poznatky z oblastí toků v sítích, lineárního, celočíselného a stochastického programování. Vytvořené modely pak používá k docílení ukázkových výsledků na reálných datech s pomocí implementace v systému GAMS.
Modelem řízená realizace prezentační vrstvy softwarových aplikací
Kryštof, Jan
V nedávné době byla navržena řada způsobů, kterými lze modelovat uživatelská rozhraní a související přidružené aspekty interakce. Modelové artefakty pak lze v některých případech použít i pro následný vývoj, takže jsou využitelné nejenom ve fázi návrhové, ale i ve fázi implementační. Vytvářené modely jsou zaznamenávány v grafické nebo textové notaci, čímž jsou do jisté míry předurčeny i další možnosti jejich využití. Jedním z kritérií pro posouzení vhodnosti modelovací notace je interoperabilita, která je u většiny používaných notací spíše nízká. Optimální stupeň interoperability je dosahován v přístupech, v nichž je notace založena na grafickém jazyku UML. Tyto přístupy ale nedosahují dobré použitelnosti pro implementační fázi, ve které jsou vhodnější přístupy založené na některé textové notaci. Tato práce se zabývá současnými notacemi pro modelování a vývoj uživatelských rozhraní a soustřeďuje se především na vytvoření postupu, který umožňuje využítí grafické notace UML pro vytvoření modelů, které budou užitečné nejenom pro návrh, ale i pro jeho implementaci. Jádro práce spočívá v návrhu interakčního modelu, jehož možnosti dosahují úrovně běžných textových notací, a který lze využít v úlohách generování zdrojového kódu. Interakční model je realizován jako provázaný prezentační model a model úloh a akcí. Charakter prezentačního modelu umožňuje generovat obsahovou hierarchii komponent uživatelského rozhraní a model úloh a akcí lze využít k získávání XML deskriptoru určeného pro dynamické řízení obslužných akcí. Práce se dále, v návaznosti na interakční model, zabývá konstrukcí MB-UIDE prostředí, které je realizováno jako nástavba nad adaptivním UML modelovacím nástrojem. Tento způsob získání MB-UIDE prostředí představuje snadno dostupnou možnost, jak interakční modely zpracovávat a zároveň zachovat prostor pro jejich integraci s modely aplikační a datové vrstvy, aniž by bylo nutné začít používat další software.
Návrh sledování dat pro modelování výrobního procesu
Havelka, Martin ; Opletal, Tomáš (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Obsahem bakalářské práce je představení metody simulace se zaměřením na sběr dat v podniku ALPS ELECTRIC CZECH, s.r.o. Práce stručně seznamuje s problematikou simulací výrobního procesu. Ukazuje jaká data jsou potřebná pro vytváření reálných modelů, jakým způsobem se tato data dají měřit a evidovat.
Optimalizace výrobního procesu pomocí diskrétní simulace
Holubík, Jan ; Šupina, Tomáš (oponent) ; Šunka, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá použitím diskrétní simulace jako nástroje pro podporu rozhodování ve výrobním procesu firmy Eckelmann s.r.o., a to za použití simulačního softwaru Witness. Práce stručně seznamuje s problematikou modelování a simulace podnikových procesů. Dále podává konkrétní návrh řešení ke zlepšení výrobního procesu za pomoci vytvoření modelu výrobního procesu firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 625 záznamů.   začátekpředchozí360 - 369dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.