| |
|
Návrh webové podpory studentů oboru Informatika
Herout, Jan ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Ve své práci se zabývám současným problémem webové podpory studentů, konkrétně studentů oboru Informatika vyučovaného na Fakultě informatiky a statistiky na Vysoké škole ekonomické v Praze. V práci nabízím tři návrhy nového modelu této webové podpory, opřené o vlastní zkušenosti s prací na současných webových stránkách. Jednotlivé návrhy jsou postaveny na pilíři navigačního schématu, ale přitom jsou stručné a přehledné. V závěru práce je porovnání všech tří navrhovaných variant dvěmi možnými způsoby. Na základě těchto porovnání je v práci stanoven výsledný navrhovaný postup na úpravu současného stavu webové podpory studentů.
|
| |
|
Analýza image STUDENT AGENCY
Stejskalová, Daniela ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Svobodová, Iva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou firemní image a smyslem jeho řízení z pohledu marketingu i z pohledu managementu v oblasti cestovních kanceláří. Práce obsahuje celkem pět kapitol. První kapitola se zabývá významem pojmu image obecně a způsobem jeho výzkumu. Druhá kapitola charakterizuje ?corporate identity? jako nástroj budování firemní image. A třetí kapitola shrnuje základní pravidla budování image. V návaznosti na část teoretickou jsou ve čtvrté kapitole popsány složky firemní identity společnosti Student Agency a jejich vliv na image Student Agency. Poslední, pátá kapitola, se zabývá výzkumem image Student Agency mezi zákazníky v porovnání s konkurenční firmou GTS International.
|
| |
|
Student a ekonomická periodika
Poláková, Terezie ; Simmová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) ; Nováček, Jan (oponent)
Práce se zabývá vztahy studentů Vysoké školy ekonomické a České zemědělské univerzity k ekonomickým periodikům (hlavně čtenost, známost titulů v závislosti na navštěvované vysoké škole, pohlaví, ročníku). Věnuje se novinám, časopisům i zahraničním periodikům a částečně zájmům studentů. V závěru doporučení, jak zvýšit čtenost periodik ze strany studentů.
|
|
Metody získávání absolventů
Bartošová, Pavlína ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Havlíková, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce ve své první kapitole věnuje postavení absolventů na trhu práce. Ve druhé kapitole jsou popsány způsoby komunikace firem se studenty a absolventy při jejich získávání. V praktické části jsou detailně rozepsány možnosti, které nabízí studentům jedna významná mezinárodní společnost a její propojení s vysokou školou.
|
|
Výzkum spokojenosti studentů VŠE se službami školy
Máslo, Štěpán ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Vyhnalík, Jiří (oponent)
Práce analyzuje spokojenost studentů se studijními referentkami a zároveň se zabývá faktory, které danou spokojenost ovlivňují. Na základě analýzy určuje hlavní a nejvýznamnější znaky spokojenosti studentů. Vzájemně srovnává míru spokojenosti na jednotlivých fakultách a jednotlivých studijních referentek. V závěru stanovuje opatření, které by po zavedení nejvíce přispěli ke zvýšení spokojenosti v rámci jednotlivých fakult.
|
|
Zavedení školného a podpora studentů vysokých škol v České republice
Havelková, Tereza ; Urbánek, Václav (vedoucí práce) ; Lodr, Jakub (oponent)
Předmětem zájmu předkládané diplomové práce je problematika zavedení školného a podpora studentů vysokých škol v České republice. V analýze ekonomických východisek problematiky v úvodní části práce je pohlíženo na vysokoškolské vzdělání jako na ekonomický statek a z toho je odvozeno jeho financování. Dále se práce zabývá vysokoškolským vzděláním jako investicí do lidského kapitálu a její návratností pro jednotlivce, stát a společnost. Analýzou právních úprav a současného stavu financování vysokoškolského vzdělání je upozorňováno na problémy, se kterými se veřejné vysoké školy potýkají. Práce se zaměřuje také na školné a podporu studentů v zemích Evropské unie. Diskuse zavedení školného a podpory studentů vysokých škol v České republice je založena na výše uvedených analýzách a zjištěních, že vysokoškolské vzdělání je smíšený statek s vysokou individuální, ale i společenskou návratností. Opomenuty nejsou ani trendy, zkušenosti a doporučení z vybraných států Evropské unie. V závěru práce na modelech finanční spoluúčasti studentů, které připadají v úvahu, jsou předloženy argumenty pro a proti zavedení školného s cílem podat ucelený pohled na tuto problematiku. Práce se nevyhýbá ani sociálním aspektům zavedení školného, protože tento pohled je neméně důležitý při posouzení reálných možností zavedení školného a objevuje se zejména v rámci podpor a finanční pomoci studentům.
|
| |