Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 331 záznamů.  začátekpředchozí326 - 331  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Corporate Social Responsibility: The Future of Marketing Communications
Zidarova, Margarita ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lisa, Aleš (oponent)
Cílem této práce bylo prozkoumat společenskou odpovědnost firem (CSR) jako nástroj budoucí praxe v oblasti firemní marketingové komunikace. Dalším cílem byla analýza současné praxe CSR v rámci firemní marketingové komunikace, se zvláštním zaměřením na tvorbu hodnot pro firmu a všechny zájmové strany díky spojení těchto dvou disciplín. Dále se práce zabývala možnostmi tvorby potenciální konkurenční výhody prostřednictvím zapojení CSR do firemní marketingové komunikace. Jako primární výzkum této práce autorka zvolila metodu kvalitativního dotazníku a také kvantitavní průzkum. Dotazník byl zaměřen na pohled firemních odborníků na CSR jako nástroj marketingu. Průzkum se naopak zaměřil na firemní klienty a další zájmové externí strany a jejich zájem o současnou praxi a hodnoty CSR. Primární výzkum autorka dále doplnila o analýzu literatury na téma firemní marketingové komunikace a společenskou odpovědnost firem. Výsledky analýzy literatury a empirického výzkumu ukázaly, že společenské odpovědnost firem získala na důležitosti mezi firemními odborníky i externími zájmovými stranami. Bylo zjištěno, že CSR může být nejefektivněji aplikováno prostřednictvím Public Relations a může tak podpořit udržitelnost a kvalitu firemní identity, značky, image a reputace, čehož výsledkem je zvýšená loajalita všech zájmových stran a hodnota samotné firmy. Klíčové nálezy výzkumu ukazují, že správné zapojení CSR do firemní komunikace rozvinutých středních a velkých firem, může vést k potenciální konkurenční výhodě na daném trhu. Závěrem autorka zdůraznila důležitost společenské odpovědnosti firem ve firemní komunikaci, v souvislosti s tvorbou hodnot. Tato práce vede autorku k motivaci k dalšímu empirickému výzkumu a dalšímu rozvoji tohoto tématu.
Turistická informační síť pro rozvoj CR na území DSMO Mikroregionu VENKOV
HIENLOVÁ, Monika
Cílem diplomové práce bylo na základě analýzy vypracovat návrh Turistické informační sítě (TIS) pro rozvoj CR na území DSMO Mikroregionu VENKOV. Základním kamenen návrhové části je zřízení 5ti turistických informačních center a 5ti informačních míst v celkem 10ti obcích mikroregionu. Celá síť bude koordinována certifikovaným infocentrem umístěným v Mladé Vožici prostřednictvím internetového informačnícho systému. Realizací TIS budou vytvořeny odpovídající podmínky pro zajištění udržitelného rozvoje cestovního ruchu v zájmovém území.
Udržitelnost energetického sektoru v EU
Rajchl, Petr ; Bič, Josef (vedoucí práce) ; Vondrušková, Barbora (oponent)
V první kapitole práce charakterizuje energetický systém Evropské unie a politiku energetické bezpečnosti. Druhá kapitola se zaměřuje na jednotlivé energetické zdroje a jejich možnosti využití v budoucnosti. Třetí kapitola se zabývá udržitelností a perspektivou energetických zdrojů a celkovou politikou Evropské unie v tomto oboru.
Udržitelnost jako strategie v zahraničním obchodě
Hon, Kryštof ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Bajer, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce obhajuje hypotézu přechodu k udržitelnému rozvoji skrze využití manažerských a marketingových postupů v podmínkách svobodného trhu. Základní myšlenkou je využití změny preferencí spotřebitele ve prospěch šetrných výrobků jako obchodní příležitosti.
Etika v podnikání
Stiborová, Hana ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou etiky a etického podnikání na úrovní makroekonomické i mikroekonomické. Zaměřuje se především na konkrétní projevy etických přístupů v podnikání, ale zároveň předkládá i teoretické postupy, jak lze těchto přístupů dosáhnout. Uvádí, že základním principem etiky v podnikání je princip dlouhodobosti a udržitelnosti. Rovněž poukazuje na moderní trendy v etickém podnikání, jako jsou udržitelná spotřeba a Fair Trade. Práce také zhodnocuje současnou situaci v etickém chování firem a rovněž uvádí konkrétní příklad firmy Marks&Spencer, která je jedna z vedoucích firem na poli etického podnikání. Práce tak využívá jejího vzoru jakožto důkazu, že etika a podnikání nejsou protiklady, nýbrž kráčejí ruku v ruce.
Mikrofinance: Grameen banka a chudoba v Bangladéši
Baxová, Lucie ; Štěpánek, Pavel (vedoucí práce) ; Halás, Vladimír (oponent)
Diplomová práce se zabývá otázkou mikrofinancí v rozvojovém světě. Cílem práce je zjistit, jakou hrají mikrofinance roli v dnešním světě, jakým vývojem prošly a zda jsou mikro finanční instituce z dlouhodobého hlediska udržitelné. Dále je otázka mikrofinancí aplikovaná na bangladéšskou Grameen banku, která je považována za průkopníka mikrokreditu ve světě. Budou zkoumány principy jejího fungování, kritéria pro poskytnutí půjček a hlavní důraz bude kladen na analýzu inovativního systému Grameen II. Poslední část práce pojednává o chudobě v Bangladéši a také zkoumá, jaký tam mají mikrofinance vliv na chudé lidi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 331 záznamů.   začátekpředchozí326 - 331  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.