Název: Udržitelnost jako strategie v zahraničním obchodě
Překlad názvu: Sustainability as an international business strategy
Autoři: Hon, Kryštof ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Bajer, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Management změny; Mezinárodní marketing; Udržitelnost; Udržitelný rozvoj; Change Management; International Marketing; Sustainability; Sustainable development

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15718

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11688


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet