Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 317 záznamů.  začátekpředchozí316 - 317  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití marketingu neziskových organizací pro rozvoj sociálních služeb v území
Mikolášková, Tereza ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Alexander, Petr (oponent)
Ve své diplomové práci se zaměřuji na problematiku marketingových komunikačních nástrojů ve sféře neziskových organizací specializující se na sociální služby. Diplomová práce je strukturálně rozdělena na dvě části. První část je pojata teoreticky a jsou v ní vymezeny základní pojmy, legislativní rámce a současnou situaci neziskového sektoru v České Republice. V neposlední řadě, jsou v této části vyhodnoceny nejvhodnější marketingové komunikační strategie pro rozvoj sociálních služeb a zlepšování jejich kvality v území prostřednictvím neziskových organizací. Druhá část je zaměřena na praktickou analýzu marketingových aktivit občanského sdružení Camino, jehož cílem je zprostředkování informací a vytvoření speciálních kulturních a vzdělávacích programů pro sluchově postižené. Cílem případové studie je aplikovat teoretická východiska na konkrétní občanské sdružení, což mi umožnilo propojit teoretické a praktické poznatky vztahující se k této problematice. Pokusím se navrhnout možná zlepšení a vytvořit návrh nové marketingové koncepce pro toto sdružení.
Fundraising
Havel, Tomáš ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Vávrová, Hana (oponent)
Práce se zabývá ve své teoretické části popisem občanské společnosti, neziskového sektoru a neziskových organizací. Dále je charakterizován a popsána činnost fundraisingu. Práce ve své praktické části obsahuje metodický návod jak postupovat při žádosti o poskytnutí finančních prostředků ze strukturálních fondů EU prostřednictvím programu SROP.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 317 záznamů.   začátekpředchozí316 - 317  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.