National Repository of Grey Literature 3,122 records found  beginprevious3106 - 3115next  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Aplikace marketingu v právních službách
Šebek, Marcel JUDr. ; Hesková, Marie (advisor) ; Kovář, František (referee)
Práce se zabývá analýzou marketingových nástrojů, druhů právních služeb a blíže pak služeb advokátů, s důrazem na jejich specifika a legislativní omezení. Praktická část práce se zabývá analýzou trhu právních služeb a popisem a hodnocením provedeného marketingového výzkumu. Poslední část práce řeší konstrukci marketingového mixu vhodného pro oblast advokacie na základě získaných informací.
Consideration of Marketing Mix Tools a view to Communication in a chosen Firm
Dvořáková, Lenka Bc. ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Hadrava, Karel (referee)
Autorka v práci rozšiřovala poznatky z bakalářské práce, kde bylo zjišťováno a popisováno fungování nástrojů marketingového mixu v České spořitelně, a. s. Diplomová práce již byla zaměřena především na komunikační mix a zhodnocení jeho fungování. Součástí bylo také provedení dotazníkové šetření.
Rozbor prvků marketingového mixu (produkt,cena)
Heralová, Jana ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Nesnídalová, Jitka (referee)
Práce je rozdělena na dvě části.První část je teoretická a druhá část je praktická.V teoretické části jsou zahrnuty pojmy marketing, marketingové koncepce, marketingový mix. Praktická část obsahuje pojmy charaktestika firmy Medin a.s., sortiment firmy, produkt, cena, porovnání firmy Medin a.s. s konkurencí.
Marketingová strategie firmy Emco při vstupu na zahraniční trhy
Zikmundová, Lucie ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Marečková, Eva (referee)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie společnosti Emco při vstupu na zahraniční trhy. Společnost Emco je známá jako výrobce cereálních produktů a distributor značkových zahraničních potravin. Tato práce v krátkosti představuje firmu Emco a podává charakteristiku trhu cereálních výrobků. Těžiště práce spočívá ve zhodnocení marketingové strategie, resp. marketingového mixu firmy. V návaznosti na marketingovou strategii následují kapitoly zabývající se marketingovým výzkumem, strategickým plánováním a SWOT analýzou.
Uplatnění nástrojů marketingového mixu ve farmaceutické společnosti
Baťková, Vendula Bc. ; Lešetický, Ondřej (advisor) ; Nesnídalová, Jitka (referee)
Teoreticko-metodologická část: obecné pojetí marketingu, popis jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Aplikační část: charakteristika farmaceutického trhu, popis farmaceutické společnosti, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Závěr: zhodnocení marketingu ve vybrané společnosti a následná doporučení pro management.
Analýza mikropodniku na trhu v ČR
Mičková, Iveta ; Černá, Jitka (advisor) ; Novák, Milan (referee)
Práce analyzuje konkrétní mikropodnik, popisuje faktory působící na podnik a provádí SWOT analýzu. Autor též charakterizuje marketingový mix firmy a snaží se navrhnout změny vedoucí ke zvýšení počtu zákazníků.
Marketing neziskových organizací
Dlasková, Martina ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Pavlasová, Lenka (referee)
Jedná se o problematiku fungování neziskového sektoru a hledání způsobů zvýšení povědomí a důvěryhodnosti ze strany obchodních partnerů a veřejnosti. Zabývá se oblastí legislativy neziskového sektoru. Řeší problémy NNO prostřednictvím spolupráce neziskového sektoru se sektorem ziskovým především skrze moderní prvky marketingu. Navrhuje způsob zlepšení postavení a posílení pozice v neziskovém sektoru vybrané neziskové organizace prostřednictvím spolupráce s komerční firmou. Kapitoly se zabývají specifiky a subjekty neziskového sektoru, postihují právní úpravu fungování a možnosti získávání finančních prostředků.V další kapitole se zabývá marketingem neziskových organizací a rozdíly mezi marketingem v rámci ziskového sektoru. Čtvrtá kapitola srovnává český neziskový sektor s vybranými evropskými zeměmi. Předposlední část představuje nový prvek marketingu ? sociální marketing a hodnotí přínosy a dává návod, jakým způsobem sociální marketing realizovat. Presentuje příklady sociálního marketingu českých firem. Poslední kapitola popisuje neziskovou organizace Máme otevřeno? o.s. z pohledu marketingových aktivit.
Marketingové činnosti firmy ABC
Brůža, Jiří ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Zouhar, Josef (referee)
Nadefinování pojmu zákazník, klíčový zákazník, firemní procesy a marketingový mix. Aplikace marketingové činnosti v podmínkách střední firmy. Reenginering procesů mající bezprostřední vliv na zákazníka.
Competitiveness of Czech Spa in the EU
Hlostová, Zitová Denisa ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Střítreský, Václav (referee)
Práce se zabývá oborem českého lázeňství, podmínkami podnikání v této oblasti a především faktory určujícími konkurenceschopnost českého lázeňství v podmínkách EU. Praktická část zkoumá konkurenceschopnost konkrétního podniku-Lázeňského Sanatoria Royal Mariánské Lázně a.s. Zde je východiskem situační analýza mikro a makroprostředí společnosti, dále analýza jednotlivých částí marketingového mixu společnosti, managementu lázeňské destinace. Aktuální podmínky českého lázeňství v rámci EU jsou charakterizovány z pohledu legislativního, z hlediska financování, struktury lázeňské péče, počtu, struktury a indikací hostů. V práci jsou užity tyto metody- situační analýza, syntéza pomocí SWOT analýzy, PEST analýza pro zhodnocení externích vlivů a analýza marketingového mixu.
Culture elements in Marketing
Hábltová, Lenka Bc. ; Koudelka, Jan (advisor) ; Zamazalová, Marcela (referee)
Možnost využití kulturních prvků v marketingu a jejich vliv a vazby na marketingový mix v prostředí České republiky. Práce se zaměřuje především na hodnoty, zvyky a jazyk a jejich vliv na marketingovou komunikaci. Přináší též shrnutí charakteristik, které čeští občané očekávají od produktů na základě země jejich původu.

National Repository of Grey Literature : 3,122 records found   beginprevious3106 - 3115next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.