Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 96 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design of a Mobile Application for Medical Sphere
Puček, Matej ; Kindlová, Dita (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
The bachelor thesis is devoted to the design of a mobile application for the medical sphere, which would facilitate communication between doctors and their patients. The thesis contains an analysis of the mobile device market, the mobile application market for the presence of similar applications and the design of a database and application functions. The conclusion of the thesis focuses on the evaluation of the final design of the solution using selected methods.
Tepelné zpracování principem odporového žíhání.
Špičková, Petra ; Humár, Anton (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Projekt vypracovaný v bakalářském studiu B 2307 rozebírá teorii tepelné-ho zpracování jako takového a odporové žíhání, především dle technologie fir-my Heatmasters. Jsou uvedeny i příklady z jiných firem včetně předložené pro-spektové dokumentace. Odporové žíhání je přenos tepla z odporového drátu, který se průchodem proudu ohřívá a následně dochází k tepelnému nahřívání sáláním či dotykem samotného materiálu. Odporové tepelné zpracování je vyu-žíváno jak pro předehřev (pro svařování), tak pro žíhaní (pro snížení zbytkové-ho napětí). Dnešní doba klade požadavky na dokumentování průběhů těchto tepelných procesů. Existuje možnost zaznamenávání teploty v celém průběhu tepelného zpracování a výsledky lze doložit prostřednictvím vytištění certifikátu.
Identifikace obličeje na platformě Android
Karhánek, Martin ; Řezníček, Ivo (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce popisuje možnosti využití identifikace osob podle obličeje na mobilních zařízeních s platformou Android. Čtenáři je přiblížena struktura tohoto systému a způsob vytváření aplikací pro něj. Jsou zde uvedeny některé metody použitelné při identifikaci a ty z nich, použité v praktické části, jsou rozebrány podrobněji. Další součástí práce je popis implementace aktivního modelu vzhledu (AAM) v nativním kódu pro použití na mobilním zařízení a zhodnocení výsledků použitých algoritmů.
Tool for Effective Communication between a Drone Pilot and a Mission Commander
Rakús, Martin ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Nowadays, the primary communication channel for firefighters and mountain rescue units is voice transferred over the radio. However, radio communication might not be sufficient enough with the increasing use of drones in rescue operations, especially for communication between drone pilots and mission commanders or operators. When relying solely on radio communication, the ground team and the commander have to depend on verbal communication alone, which can lead to restricted communication and the possibility of missed or misinterpreted instructions. To address this, I developed two applications - one for the drone pilot and one for the unit commander. The pilot app includes the interface necessary for flying the drone, while the commander app connects to the pilot app and provides access to the drone video feed and other important information. The commander can send visual feedback to the pilot by drawing into the video feed, placing annotation icons, or sending flight commands for more precise cooperation between the drone and the ground team. As the solution is a stand-alone system, it is not susceptible to radio communication overload, which guarantees that commands are not lost and that it can be used even when the radio fails.
Hra pro více hráčů na mobilním zařízení
Čechák, Daniel ; Hradiš, Michal (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a vyvinout jednoduchou, a přesto zábavnou hru pro mobilní zařízení, která svým zpracováním má hráče zabavit a zpříjemnit jim chvíle odpočinku. Hra je vyvíjena v Unity. Jedná se o deskovou hru pro 2-4 hráče a obsahující čtyři minihry. Hráči se posouvají po herním plánu pomocí hodu kostkou a jsou ovlivněni bonusy získanými v minihrách podle jejich šikovnosti. V práci je popsán postup při návrhu této hry a také její implementace. V neposlední řadě je součástí práce několik metod testování této hry. Hra byla publikována a je volně dostupná na Google Play pod názvem MiniBoard Champ. 
Multi-platform environment for mobile-game development
Vacula, Ivan ; Bednárek, David (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Názov práce: Multiplatformní prostředí pro vývoj mobilních her Autor: Ivan Vacula Katedra: Katedra softwarového inženýrství Vedúci diplomovej práce: RNDr. David Bednárek, Ph.D. E-mail vedúceho: bednarek@ksi.mff.cuni.cz Abstrakt: Inteligentné mobilné zariadenia sú v dnešnej dobe čoraz viac obľúbené. Spolu s ich rozšírením prichádza aj problém s vývojom aplikácií na niekoľko platforiem súčasne. Jednotlivé mobilné operačné systémy ako aj samotné zariadenia sa od seba zásadne líšia a pre multiplatformný vývoj je potrebný systém abstrahujúci rozdiely medzi nimi. Ešte o niečo zložitejšia je situácia pri vývoji hier, ktoré vyžadujú čo najlepšie využitie prostriedkov zariadenia, s ohľadom na rýchlosť, odozvu, grafické spracovanie a podobne. Cieľom tejto práce je porovnať existujúce riešenia pre multiplatformný vývoj mobilných hier, potom navrhnúť a implementovať vlastný systém. Systém musí zabezpečiť jednotný vývoj hier pre niekoľko operačných systémov zároveň. Súčasťou práce je implementácia systému pre dve diametrálne odlišné mobilné platformy a implementácia demonštračnej hry. Kľúčové slová: multiplatformný, mobil, hra, vývoj
Mass transport routing
Bečka, Michal ; Bulej, Lubomír (vedoucí práce) ; Yaghob, Jakub (oponent)
Plánovaní spojů přístupné z mobilního zařízení poskytuje cestovní informace v pohybu. Tato práce studuje různé oblasti plánovačů spojů za účelem implementace řešení pro tuto úlohu. Zkoumáme spojení s telefonními sítěmi a Internetem pro možnosti umístění tohoto nástroje. Dále studujeme vývojové prostředí, složené z operačních systémů a programovacích jazyků. Další část práce pokrývá možné parametry při hledání tras. Dále zkoumáme zdroj a formát vstupních dat o dopravě, spolu s možnými algoritmy pro tento problém. Na základě této analýzy navrhneme aplikaci, pričemž vyhodnocujeme analyzované oblasti. Navrženou aplikaci implementujeme a výsledný program popíšeme a změříme. Cílem je vyvinout fungující aplikaci pro mobilní zařízení zvládající vyhledávání spojů v hromadné dopravě a na ní předvést, co vývoj takového vyhledávače zahrnuje.
Tvorba geoinformačního systému pro mobilní zařízení
Jakl, Michal ; Čábelka, Miroslav (vedoucí práce) ; Kříž, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá návrhem a tvorbou komplexního komunitního geoinformačního systému pro mobilní zařízení s operačním systémem Android. V první části jsou představeny v současnosti dostupné softwarové nástroje, přičemž důraz je kladen na uživatelskou přívětivost a minimální finanční nákladnost. Následující části práce se zabývají návrhem klient-server systému, výběrem a zpracováním dat do podoby databáze a tvorbou algoritmů, zajišťujících chod celého systému. Důraz je rovněž kladen na optimalizaci pro mobilní zařízení, dvojjazyčnost aplikace a uživatelskou přívětivost. Praktickým výstupem a aplikací myšlenek v předchozích částech této práce je tvorba mobilní aplikace DoPřírody!, která umožňuje uživateli v terénu vyhledávat v databázi přírodních oblastí (parky, lesy, hřbitovy a další) a v reálném čase jej naviguje nejkratší cestou k vybranému cíli. Taktéž je registrovaným uživatelům umožněno jednotlivé oblasti hodnotit, komentovat, editovat a přidávat nové. V závěru práce je obsaženo srovnání s velkými mapovými servery, výsledky publikování aplikace na portálu Google Play a závěry testování v komunitě uživatelů. Klíčová slova: Android, síťová analýza, server, databáze, příroda, mobilní aplikace
Android Music Player with the Song Selection by a Device Context
Chmelařová, Gabriela ; Burget, Radek (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
This thesis deals with creation of context-aware mobile application that selects and recommends songs of the music player according to the current context of the device. The device context is obtained from the measured values, which are acquired from the integrated device sensors and from other device system values. The selection of the particular song is based on a machine learning model solution, that classifies the context based on the current data and selects the appropriate song belonging to that context.
Design of a Mobile Application for Medical Sphere
Puček, Matej ; Kindlová, Dita (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
The bachelor thesis is devoted to the design of a mobile application for the medical sphere, which would facilitate communication between doctors and their patients. The thesis contains an analysis of the mobile device market, the mobile application market for the presence of similar applications and the design of a database and application functions. The conclusion of the thesis focuses on the evaluation of the final design of the solution using selected methods.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 96 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.