National Repository of Grey Literature 285 records found  beginprevious276 - 285  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
The influence of medial communication on development of pre - school aged children
KOSTROUNOVÁ, Světlana
This thesis deals with the actual environmental conditions and media on the development of preschool children. The main aim of this work is to discover the great impact of media on child development. The solution of this work is devising a way to minimize or fully eliminate the negative effects of media. Based on the information gathered, conclusions are formulated.
History of printed media in the region of Domažlice
VOBRUBOVÁ, Jana
The aim of this thesis is to offer a complete outline of the history of printed media in the region of Domažlice and other towns of this region from the beginning of publishing till the present with the aspects of contemporary trends.
Lexical creativity in advertisements
VÁVROVÁ, Veronika
The diploma thesis explores lexical phenomena occurring in the language of French advertising texts published in selected French periodicals. It is divided into a theoretical and a practical section.
The optimization of prints in company.
Veselý, Ondřej ; Kacerovský, Jiří (advisor) ; Lukač, Štefan (referee)
Cílem práce je rozebrat problematiku optimalizování tiskových úloh v podnicích. Konkrétně návrh jednotlivých kroků vedoucích k optimálnímu tiskovému řešení, optimalizace a správa tisku externí firmou, tzv. outsourcing. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se dále skládá ze tří částí. První část rozbírá vhodnost použití tiskových zařízení na základě jejich vlastností a funkcí. Cílem je zobecnit a usnadnit rozhodnutí jaký typ zařízení kde použít. Druhá část práce se věnuje vlastním krokům procesu optimalizace, měkkým i tvrdým faktorům, které mají na tiskové řešení vliv. Kroky jsou analyzovány na základě informací čerpaných převážně z elektronických zdrojů od firem, které se optimalizací tiskového prostředí přímo zabývají. Poslední teoretickou částí je kapitola věnovaná outsourcingu tiskového řešení. V práci jsou popsány výhody i nevýhody této možnosti. Závěrem jsou pak jmenovány největší firmy které se outsourcingu tiskového řešení v České Republice věnují. Poslední částí je praktická analýza tiskového řešení v konkrétním podniku ? Sudop Praha a.s. Na základě konzultací a praktickým seznámením se se stávajícím řešením jsou navrhnuty kroky, které by řešení zlepšily. Informace jsou čerpány převážně z elektronických zdrojů, praktická část je pak výsledkem osobní návštěvy a konzultací se zaměstnanci podniku Sudop Praha a.s.
Marketingová strategie firmy Verlagsgruppe Handelsblatt na českém trhu a její porovnání s konkurencí (se zaměřením na denní tisk)
Jankovský, Milan ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Šimůnek, Petr (referee)
Práce popisuje marketingovou strategii mezinárodního vydavatelství na českém trhu se zaměřením na ekonomický tisk. První část stručně nastiňuje teoretická východiska marketingové strategie. Druhá pak představuje společnost Verlagsgruppe Handelsblatt a její zahraniční afilace, významný prostor je věnován vydavatelství odborného tisku Economia a profilu Hospodářských novin. Třetí část detailně popisuje a hodnotí marketingové reálie Hospodářských novin, analyzuje postavení na trhu a konkurenci v oblasti celostátních deníků. V této části také autor hodnotí komunikační a kreativní strategii a formuluje vlastní názory a doporučení.
Print enviroment optimization
Včela, Ondřej ; Střížová, Vlasta (advisor) ; Kubeš, Jiří (referee)
Main object of my thesis is to analyse the problems of process called print enviroment optimization. The problems are solved generally and they're also explained by way of example in company Sklo Bohemia, a.s. Světlá nad Sázavou. This thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part si divided into a few chapters. The main benefits of print enviroment optimization (cost reduction and documents securing) are analysed and described here.The first two chapters are about print enviroment optimization from the point of view of print administration, print billing and print securing. The third chapter is about own steps of print enviroment optimization. The last chapters are about specialized print software and also about some companies which deal with solution of optimization. The practical part evaluates and describes in detail solution of print enviroment optimization in the company Sklo Bohemia, a.s. Output data are analysed before and after completed optimization. Informations in theoretical part are drawn from electronic sources and technical articles. The practical part is a result of personal presence on process of optimization and consultation with employees. My thesis conducts a survey of mentioned problem and provides general summary about process called print enviroment optimization.
Funkce tisku za druhé republiky. Příspěvek k sociálním dějinám tzv druhé republiky.
Jun, Petr ; Soběhart, Radek (advisor) ; Fabianková, Klára (referee)
Hlavním úkolem této bakalářské práce bylo zjistit, jakou a jak významnou roli hrál tisk během období tzv. druhé republiky. Jelikož tato práce dokazuje, že druhá republika dospěla svým vývojem k autoritativnímu režimu, politická úloha médií a konkrétně tisku tak významně vzrostla. Tisk se stal jedním z hlavních prostředků propagandy, nejdříve stranické, poté i vládní, respektive prostředkem propagandy vládnoucí strany - Strany národní jednoty. Propagandistická úloha tisku byla analyzována na vybraných tématech, které měly významnou pozici v politice druhé republiky, v soudobém tisku a v literatuře zabývající se druhorepublikovým obdobím. Práce tak obsahuje analýzu soudobého tisku na následujících tématech: volání tisku po jednotě, kampaň proti osobě prezidenta Edvarda Beneše, antisemitismus, nacionalismus a jejich projevy v tisku.
Market segmentation of national periodicals in the Czech Republic
Valterová, Lenka ; Koudelka, Jan (advisor) ; Němec, Petr (referee)
Bakalářská práce je zaměřena na mediální mix a mediální komunikaci, členění médií, charakteristiky tisku, výhody a nevýhody tisku v reklamě. Segmentace trhu celostátních denních periodik v ČR vymezuje zkoumaný trh, stanovuje významná kritéria, odkrývá segmenty, rozvíjí profily čtenářů deníků a závěrečně hodnotí segmentaci.
Websites of the Czech press (comparision)
Pešek, Martin ; Toman, Prokop (advisor) ; Stolař, Rudolf (referee)
Práce se zabývá hodnocením webových stránek vybraných českých periodik. V první části je uvedeno stručné členění jednotlivých druhů periodik. Dále jsou popsány hlavní výhody a možnosti elektronického publikování. Na základě výše uvedeného jsou do vlastního testu zařazeny následující stránky: www.novinky.cz (webový portál), www.pravo.cz (deník Právo), www.idnes.cz (deník Mladá fronta dnes), www.lidovky.cz (deník Lidové noviny), www.mojenoviny.cz (deníky Bohemia), www.blesk.cz (deník Blesk), www.metro.cz (deník Metro), www.ceskenoviny.cz (webový portál ČTK), www.neviditelnypes.cz (webový portál Ondřeje Neffa), www.gadgets.cz (webový portál kuriozit) a www.root.cz (webový portál o Linuxu). V práci jsou dále sestaveny kriteria pro vlastní hodnocení webů. Jako hlavní kritérium byla brána použilnost a přínos pro běžného čtenáře. Stranou nezůstali ale ani technické záležitosti. Test hodnotí následující kategorie: serióznost zpráv, záběr média, poskytované služby, grafický design, validita se standardy, množství reklam a ostatní vlastnosti jinde nezachycené. V závěru práce jsou hodnoceny výsledky vlastního testu i navržená metodika (použitelnost kritérií, postřehy a nedostatky zjištěné během testování)
Outsourcing metodology in Konica Minolta ltd.
Trefil, Pavel ; Bruckner, Tomáš (advisor) ; Koutný, Stanislav (referee)
Cílem diplomové práce bylo navrhnout metodiku poskytování outsourcingu v oblasti tiskových a reprografických služeb z pohledu společnosti, která outsourcing poskytuje. . Navržená metodika reflektuje proces outsourcingu formou projektu. Práce se skládá ze čtyř částí. První část se zabývá obecným vysvětlením pojmu outsourcing, jeho přínosy, výhodami a nevýhodami. Druhá část se věnuje zhodnocení současného stavu outsourcingu tiskových služeb ve firmě Konica Minolta a navržení zlepšení, kterých je možno dosáhnout. Ve třetí části je vypracován návrh metodiky poskytování outsourcingu v Konica Minolta. V poslední, čtvrté části, je pro přiblížení situace na trhu a pro možnost srovnání uvedena nabídka služeb největších konkurentů společnosti.

National Repository of Grey Literature : 285 records found   beginprevious276 - 285  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.