Original title:
Lexikální kreativita v inzerátech a v reklamě
Translated title:
Lexical creativity in advertisements
Authors:
VÁVROVÁ, Veronika Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá jevy ve slovní zásobě francouzské reklamy, konkrétně jazykovými prostředky v inzerátech vybraného francouzského tisku. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou.The diploma thesis explores lexical phenomena occurring in the language of French advertising texts published in selected French periodicals. It is divided into a theoretical and a practical section.
Keywords:
advertising texts; French advertising; press; francouzské reklamy; inzeráty; tisk Citation: VÁVROVÁ, Veronika. Lexikální kreativita v inzerátech a v reklamě. České Budějovice, 2007. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/1171