Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj aplikací pro iPhone OS
Matejovič, Martin ; Láník, Aleš (oponent) ; Koutný, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o vývoji aplikací pro mobilní telefon Apple iPhone s operačním systémem iPhoneOS. Pro vývoj je primárně využitý iPhone SDK, jenž je zveřejněný na stránkách společnosti Apple. S využitím tohoto frameworku byla vytvořena aplikace iVoip, která slouží jako klient pro protokol SIP.
Electronic Flight Bag pro IPad
Černý, Tomáš ; Dittrich, Petr (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá systémy EFB, jejich standardy, typy a využitím v praxi. Popisuje návrh a implementaci aplikace pro Apple iPad, pomocí které je možné jej použít jako EFB pro české piloty všeobecného letectví. Reálné využití takové aplikace spočívá v usnadnění předletové přípravy a provedení letu nahrazením papírových dokumentů a implementací užitečných funkcí. Jedná se například o čtení leteckých předpisů a manuálů, získávání a zobrazení informací o počasí a o změnách v letovém provozu, interaktivní výpočty důležitých veličin nebo leteckou navigaci. 
Design and Development of an Application for iOS Platform
Hlavatý, Radovan ; Tomlein, Michal (oponent) ; Klusák, Aleš (vedoucí práce)
This master’s thesis is focused on design and development of an application for iOS platform following the requirements of the company, operating in Finland in the field of development of information systems for bioenergy industry. The application should serve as a supplement to an online wood and biomass trading portal.
Mobile application for remote control of photographic equipment
Winter, Luca ; Vojáček, Zdeněk (oponent) ; Kovář, Jiří (vedoucí práce)
This project describes the design of a mobile application for devices running on the iOS platform. The desired purpose of the application is for it to be able to control photographic equipment from a distance with the ability to check on its current state. It describes the options currently available and a description of the source code of the designed application.
Rozeberte objektové rysy jazyka Objective C a účelnost jeho zařazení do výuky
Saraikin, Alexey ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Oraný, Vladimír (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá objektovými rysy jazyka Objective-C a účelností jeho zařazení do výuky. Objective-C je objektově orientovaný programovací jazyk, vycházející z jazyka C a doplněný podporou objektů ze Smalltalku. V současné době je využíván v operačních systémech Mac OS X a iOS společnosti Apple. Doba jeho vzniku spadá do první poloviny 80. let, kdy byl vyvinut americkým počítačovým vědcem Bradem Coxem. Cílem této práce je analyzovat objektové rysy jazyka Objective-C, poskytnout přehled o jeho objektových vlastnostech, práci s objekty a posoudit účelnost zařazení jazyka Objective-C do výuky. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř kapitol. V první části je uved úvod, cíle, okruhy a přínosy této bakalářské práce. Druhá kapitola se věnuje popisu objektů jazyka Objective-C a jeho užitečným pojmům. Třetí kapitola se zabývá prací s objekty. Obsahem čtvrté kapitoly je posouzení účelnosti zařazení jazyka Objective-C do výuky na vysokých školách. Pro posouzení byly stanoveny kritéria jako dostupnost literatury, vstupní podmínky a perspektivy jazyka Objective-C, popularita programovacích jazyků na trhu, uplatnění jazyka na trhu práce a náročnost syntaxe. Tato kapitola se zmiňuje o nevýhodách (výhodách) jazyka Objective-C a o možnostech jeho využití.
Komunitní RSS čtečka pro iOS
Nováček, Stanislav ; Vojíř, Stanislav (vedoucí práce) ; Hradil, Jiří (oponent)
Mobilní telefony se den co den stávají nejvíce používanou technologií. Počet jejich uživatelů neustále roste, hlavně kvůli lepší dostupnosti chytrých zařízení, jejich funkčností a také díky větší dostupnosti mobilního internetového připojení. A spolu s chytrými telefony roste množství mobilních aplikací, které nám šetří čas a peníze. E-mailový klient, kalendář, RSS čtečky, internetové prohlížeče a prohlížeče dokumentů, aplikace pro sociální sítě, iternetová rádia, navigace využivající GPS a mnoho dalších. To vše v jednom zařízení v naší kapsi. Cílem této práce je vytvoření komunitní RSS čtečky Felicity - mobilní aplikace pro iOS - a její publikace na App Store. Práce může také sloužit jako inspirace při vytváření podobných aplikací pro iOS zařízení a přiložené soubory se zdrojovými kódy mohou sloužit jako praktický studijní materiál. Nejprve je čtenář uveden do problematiky charakteristiky mobilních aplikací a mobilních platforem. Uvedeny zde jsou také novinky v iOS 8, potřebné věci pro vývoj aplikace pro Apple iOS zařízení, stručný popis programovacích jazyků Objective-C a Swift a charakteristika syndikace webového obsahu a formátů RSS a Atom. Následně je v rámci práce popsána tvorba aplikace pro platformu iOS. Touto aplikací je komunitní RSS čtečka postavená na cloudových službách Feedly. Od jiných RSS čteček se liší sociální částí, která dává aplikaci výhodu sdílení článků mezi své kamarády. Dále je uveden popis její funkcionality, uživatelského rozhnaní, přiblížení implementace a popis použitých knihoven třetích stran. V poslední části práce jsou uvedeny způsoby, jak podpořit spuštění, počet stažení, hodnocení a následné udržení aplikace v povědomí uživatelů.
Hra založená na rozšířené realitě pro platformu iOS
Kocur, Aleš
Tato práce se zabývá rozšířenou realitou a jejím využitím ve hrách na platformě iOS. Zkoumá aktuální přístupy her, které rozšířenou realitu využívají. Práce popisuje jejich koncepty interakce a přidaných hodnot oproti běžným hrám (bez rozšířené reality). Dále jsou představeny frameworky umožňující implementaci aplikací založených na rozšířené realitě pro mobilní platformu iOS a jejich srovnání na základě vhodnosti pro tvorbu hry. Poslední částí práce je návrh vlastní hry s důrazem na vyřešení či zamezení nedostatků vypozorovaných na již existujících hrách a jejich konceptech a následná implementace s použitím nejlépe ohodnoceného frameworku.
Vývoj mobilní aplikace a její publikování v internetovém obchodě
TRUHLÁŘ, Jakub
Práce se snaží přiblížit fáze vývoje mobilní aplikace od konceptu, přes samotný vývoj aplikace, až po publikování v samotném internetovém obchodě. Začátek práce se zabývá popisem zařízení, operačního systému a frameworků na vývoj 2D her pro iOS. Je zde popsána obecná terminologie a detailně je představen framework Sprite Kit. Metodika práce se již věnuje všem fázím samotné tvorby 2D hry za použití Sprite Kitu i IDE Xcode. Ke konci je čtenář seznámen s přípravou hotové aplikace pro vystavení v App Storu, se schvalovacím procesem a následně je mu přiblíženo prostředí pro správu aplikací iTunes Connect se statistikami a verzemi vydané hry.
Programovací jazyk Objective C a účelnost jeho zařazení do výuky
Demčák, Marek ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá popisem programovacího jazyka Objective-C, který je primárním programovacím jazykem pro operační systém Mac OS X, a posouzením účelnosti jeho zařazení do výuky. Cílem první části je poskytnout čtenáři základní výklad syntaxe jazyka tak, aby byl schopen porozumět napsanému programovému kódu a zjistit, zda by jej programování v tomto jazyku bavilo. Práce si neklade za cíl naučit čtenáře v jazyku Objective-C vytvářet vlastní aplikace, a to zejména kvůli velmi omezenému popisu knihoven tříd (Cocoa, Cocoa Touch), jejichž znalost je pro vytváření aplikací nezbytná. Všem zájemcům o programování v Objective-C však poskytne vhodný "odrazový můstek" a odkáže je na další související zdroje. Ve druhé části je jazyk postupně posuzován na základě 10 zvolených kritérií, které mají vliv na účelnost zařazení jazyka do výuky. Cílem této části práce je poskytnou čtenáři dostatek argumentů pro rozhodnutí, zda má smysl pořádat výukový kurz Objective-C či nikoli. Součástí práce je např. základní srovnání jazyku Objective-C s ostatními jazyky (zejména Java a C#), posouzení souladu jazyka s principy objektově orientovaného programování, recenze vývojového prostředí Xcode, analýza poptávky po programátorech Objective-C v České republice a analýza zájmu studentů VŠE o kurz Objective-C. V závěru práce jsou shrnuty nejpodstatnější vlastnosti jazyka, jeho největší přínosy a nedostatky. Uveden je též profil "typického" programátora v Objective-C, který je sestaven na základě vyhodnocení kritérií ve druhé části práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.