Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 289 záznamů.  začátekpředchozí250 - 259dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj herní aplikace pro PC v prostředí Unity
NOVÁK, Jiří
Cílem této práce je vytvořit aplikaci ve formě počítačové hry. Projekt je soustředěn na herní engine Unity a programovací jazyk C-sharp. Využitím herního enginu si vývojáři ulehčují práci s vývojem, jelikož implementuje základní herní funkce, které se dají použít. Vytvořená hra je ve 2D a využívá "sprity" jako grafiku a animace. Grafika je ve stylu pixel art. Žánr hry je plošinovka s prvky "Metroidvania". Hráč se zde může pohybovat horizontálně s možností vertikálního skoku. Prostředí obsahuje různé nástrahy, které se hráč snaží zneškodnit nebo se jim vyhnout.
Vývoj mobilní herní aplikace v prostředí Unity
GRIMM, Petr
Cílem práce je vytvořit 3D multiplatformní hru pro mobilní zařízení. Vývoj probíhá v herním enginu Unity, pomocí objektově orientovaného jazyka C-Sharp. Hra je ve stylu věžovek, kdy hráč musí uchránit poklad.
Svátost manželství v současné teologii
HEJDA, Josef
Práce, na pozadí biblických a historických východisek, shromažďuje některé ze současných teologických názorů, formované zejména dokumenty posledních papežů, které se vyjadřují k manželství. Zdůrazňuje podstatné prvky této svátosti, s ohledem na jejich srozumitelnost současným příjemcům. Věnuje se také problematickým situacím, vznikajícím po rozpadu svátostného svazku a zmiňuje možné přístupy k řešení otázky regulace porodnosti. Reflektuje i některé z kritických názorů, a porovnává je s aktuálním učením církve, s cílem naznačit žádoucí pluralitu názorů, obsahující potenciál, k budoucímu řešení dosud existujících rozporů. Specifická pozornost je věnována integraci katolických křesťanů, žijících v nelegitimních svazcích, do plného společenství s církví, a z toho plynoucím úkolům jednotlivých katolických komunit.
Master of the Carpet: 3D akční hra z pohledu hráče
Kuchyňová, Karolína ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Gemrot, Jakub (oponent)
Cílem práce je reimplementovat starou DOSovou hru Magic Carpet s vyu¾i- tím moderních prostøedkù pro tvorbu her poskytovaných vývojovým prostøedím Unity. Ve høe hráè pøedstavuje kouzelníka na létajícím koberci, jeho¾ úkolem je shromá¾dit urèené mno¾ství many. Pøitom se pohybuje 3D herním svìtem, pou- ¾ívá kouzla, staví hrady, kde svou manu ukládá, a bojuje s rùznými druhy pøí¹er nebo nepøátelskými kouzelníky. Detailní rozbor pùvodní hry je k dispozici v úvodu práce. V rámci analýzy jsou diskutovány mo¾nosti tvorby koneèného, ale neohranièeného herního svìta a zpùsoby implementace umìlé inteligence a po- hybového systému pro pøí¹ery a nepøátelské kouzelníky. Herní svìt je generován procedurálnì, proto je zvlá¹tní kapitola vìnována i této problematice. Souèástí práce je také roz¹íøení pùvodního editoru Unity o okno Level Designeru, kde je mo¾né vytváøet nové herní úrovnì.
Mobilní hra s použitím rozšířené reality
Konečný, Adam ; Kapinus, Michal (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvoření hry v rozšířené realitě pro operační systém iOS. Výsledná hra je založena na herním žánru tower defense. Práce se věnuje rozšířené realitě a jejímu vývoji, dále popisuje nástroje potřebné pro vytvoření této hry. Další část práce popisuje návrh a následnou realizaci tohoto projektu. Nakonec se věnuje dostupným nástrojům pro testování, testování samotnému a rozebere výsledek testování.
User Interface for ARTable and Microsoft Hololens
Bambušek, Daniel ; Španěl, Michal (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
This thesis focuses on usability of mixed reality head-mounted display -   Microsoft HoloLens - in a human-robot collaborative workspace - the ARTable. Use of the headset is demonstrated by created user interface which helps regular workers to better and faster understand the ARTable system. It allows to spatially visualize learned programs, without the necessity to run the robot itself. The user is guided by 3D animation of individual programs and by device voice, which helps him to get a clear idea of what will happen if he runs the program directly on the robot. The solution also provides interactive guidance for the user when programming the robot. Using mixed reality displays also enables to visualize valuable spatial information, such as robot perception.
Rozšíření vývojové platformy Unity pro vizuální programování
Horký, Lukáš ; Hynek, Jiří (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je tvorba rozšíření pro vývojovou platformu Unity, které umožní tvorbu počítačových her od návrhu herní logiky po samotné programování scén na vizuální úrovni. Rozšíření pak tvoří abstraktní vrstvu mezi návrháři, kteří spravují herní prvky na logické úrovni a mezi programátory, kteří se starají o implementaci některých částí, jejichž tvorbu není možno automatizovat. Usnadňuje pak některé návrhové procesy a iterace vývoje eliminací potřeby ručního programování na místech, které automatizovat možno je a umožňuje se soustředit na samotný proces vývoje.
Propojení virtuální reality s externím zdrojem dat
Klíč, Daniel ; Kroupa, Jiří (oponent) ; Kovář, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku propojení virtuální reality s on-line externím zdrojem dat a následném návrhu aplikace v prostředí Unity a hardwarem HTC Vive.
Místo knihy Kazatel v rámci soudobé starověké filosofie
FILIPOVÁ, Anna
Práce se zabývá místem biblické knihy Kazatel v kontextu soudobé starověké filosofie. První část bakalářské práce knihu Kazatel představuje, zejména její název, autorství, dobu a místo vzniku, hlavní a charakteristická témata i myšlenky knihy. Další část obsahuje základní charakteristiku čtyř zvolených starověkých filosofií: filosofie 6. 5. století př. Kr. a jejího představitele Hérakleita, Aristotelovy filosofie a filosofie helénistické - jmenovitě stoy a epikureismu. Poté probíhá porovnávání knihy Kazatel a uvedených filosofií. Práce se zaměřuje zejména na nalezení styčných bodů, které kniha se soudobými filosofiemi vykazuje, snaží se rovněž zodpovědět otázku, zda se v knize odráží některý ze stěžejních prvků či vlivů těchto filosofií.
Architectural visualization in virtual reality
Hložanka, Filip ; Rujbrová, Šárka (oponent) ; Reich, Pavel (vedoucí práce)
This thesis focuses on the current state of virtual reality technology and its use and possibilities in industrial design and architecture. It is divided into two parts. The first part describes the history of virtual reality technology, its phases and most popular products. It showcases the current consumer options in virtual reality technology and its specifications as well as the technology used for tracking the user's movement and receiving input. Furthermore, it also lists the problems with implementing virtual reality into a company environment and gives examples of some contemporary uses of virtual reality in the industry. The second part focuses on one of those uses – architectural visualization – by going through its evolution, comparing software options for its creation and experiencing. Lastly, an example of reproducing a real room into a virtual environment is shown and explained. The conclusion deals with the future possibilities of virtual reality, the outcomes of the architectural visualization software comparison and the creation process of the example visualization.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 289 záznamů.   začátekpředchozí250 - 259dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.