Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 251 záznamů.  začátekpředchozí238 - 247další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Interakce a zpětné vazby ´2008
Zolotarev, Igor
Sborník Interakce a zpětné vazby 2008 projedná otázky interakce dynamických systémů s okolním kapalným nebo plynným prostředím i problematiku řešení dynamických soustav se zpětnými vazbami.
Modelování průchodu studenta zpětnovazebními prvky elektronického výukového kurzu
Vynikarová, D.
Zpětnou vazbu lze definovat jako soubor kontrolních prvků, pomocí kterých lektor sleduje práci studenta v kurzu a hodnotí jej. Dosažené výsledky jsou využitelné také samotnými studenty jako zpětná vazba jejich studia. Článek popisuje možný způsob, jakým lze podle dosavadních studijních výsledků studentů korigovat jejich další průchod elektronickým výukovým kurzem tak, aby byly zohledněny jejich rozdílné znalosti vyučované problematiky.
Identification of Psychosomatic States of an Operator
Zavadil, Petr
This paper describes the method of detection of psychosomatic states of an operator. Understanding of these states can be used in closing of external human feedback. Detection uses psychological self-diagnostic questionnaires and is supported by experimentally gained data. The next approach of processing is formalized and is supposed to be processed by statistical methods and by methods of artificial intelligence.
Fröhlichův systém s modulovaným přístupem ke zdroji energie
Šrobár, Fedor
Fröhlichův model popisuje koherentní vibrační vidy polárních vnitrobuněčných útvarů jako např. molekul bílkovin nebo mikrotubulů, které jsou čerpány hydrolyzí ATP a vyměňují si energii s okolím. Kinetické rovnice vyjádřující časovou změnu kvantové populace jednotlivých vidů způsobenou lineárními a nelineárními interakcemi s fonony tepelné lázně jsou analyzovány za předpokladu že čerpání vidů je klesající funkcí jejich obsazení.
Zefektivnění kvality zpětné vazby v České spořitelně, a. s.
Burešová, Michaela ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Jakubcová, Jitka (oponent)
Důvodem napsání této práce byla skutečnost, že se České spořitelně nedaří plnit stanovený cíl řešit 80 % klientských podnětů do 24 hodin. Cílem diplomové práce nazvané "Zefektivnění kvality zpětné vazby v České spořitelně, a.s." je určit tzv. úzká místa v procesu řešení zpětné vazby od klientů a navrhnout možná opatření pro zlepšení celého procesu. Diplomová práce je rozdělena na několik dílčích kapitol. Jednotlivé části postupně obsahují teoretická východiska zlepšování a zefektivnění procesů, v praktické části pak představuji Českou spořitelnu, a.s., proces řešení zpětné vazby od klientů a požadavky klientů na řešení reklamací. Následně se věnuji interpretaci výsledků vlastního šetření, vymezení kritických míst a navrhnutí opatření, která by mohla proces zefektivnit a napomoci rychlejšímu řešení zpětné vazby od klientů.
Suitability of evaluation process according MBO in Accenture services company
Žakarovská, Katarína ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Jindřich, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na téma hodnocení zaměstnanců podle metody Management by Objectives. Práce pozůstává se dvou části. Úvodní metodologická část obsahuje kromě teorie týkající se procesu hodnocení zaměstnanců i všeobecné přiblížení metody MBO a její implementace do hodnotících procesů. Praktická část se věnuje popisu, analýze a zhodnocení procesu hodnocení zaměstnanců v v podniku Accenture services, s.r.o. v oblasti, které poskytuje outsourcingové služby. Cílem práce je zhodnotit vhodnost procesu hodnocení podle MBO a to u zaměstnanců na různých stupních ve firemní hierarchii a na základě zjištěných výsledků určit, jestli je metoda pro podnik vhodní nebo nikoli.
Analýza vnitřní komunikace firmy Hirschmann Czech s.r.o.
Trlicová, Stanislava ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Francová, Tereza (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na analýzu interní komunikace společnosti Hirschmann Czech s.r.o. v době probíhající finanční krize. Empirická data jsou získána pomocí anonymního dotazníkového šetření u pracovníků ve výrobě a standardizovaným individuálním rozhovorem s vedoucími pracovníky. Data jsou zpracována pomocí základních statistických charakteristik a jsou dále slovně interpretována. Na základě vyvozených závěrů jsou definována úzká místa v interní komunikaci společnosti a popsány možné návrhy na opatření.
Education and development of managers in "Trial" bank
Pavlíková, Jana ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Práce se zaobírá systémem vzdělávání a rozvoje manažerů v společnosti "Trial", systém analyzuje a doporučuje společnosti určité změny, které by celý systém pomohli zefektivnit. V teoretické části popisuje práci manažerů, kompetence, kterými by měli disponovat a zásady pro tvorbu kompetenčního modelu ve společnosti. Dále charakterizuje jednotlivé metody vzdělávaní, tvorbu efektivního systému vzdělávání a zpětné vazby. V praktické části analyzuje interní politiku a systém vzdělávaní ve společnosti Trial, uvádí vzdělávací programy, kterými společnost disponuje a způsob hodnocení manažerů. V závěrečné části jsou uvedené doporučení pro změny v systému vzdělávání a hodnocení manažerů, které by mohli mít pozitivní dopad do obou oblastí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 251 záznamů.   začátekpředchozí238 - 247další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.