Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  začátekpředchozí22 - 31  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv outsourcingu v oblasti informačních technologií na ekonomiku Indie
Tuláčková, Anna ; Němečková, Tereza (vedoucí práce) ; Adamcová, Lenka (oponent)
Cílem práce je zhodnocení vlivu offshore outsourcingu v oblasti informačních technologií na ekonomický vývoj Indie. První kapitola se soustředí na fenomén outsourcingu v dnešní světové ekonomice, včetně jeho důvodů, přínosů a rizik. Druhá kapitola se zabývá hospodářským vývojem Indie a jejími silnými a slabými stránkami s ohledem na poskytování outsourcingu. Závěrečná kapitola hodnotí vliv outsourcingu informačních technologií na ekonomiku Indie za pomoci některých makroekonomických ukazatelů (HDP, platební bilance, PZI) a naznačuje možné trendy dalšího vývoje.
Role České Republiky jako off-shoringové země v globálních logistických řetězcích
Kvasničková, Kristýna ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Novotný, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá významem offshoringu v dnešní globalizovane ekonomice, jeho vlivem na supply chain management a především postavením ČR jako destinace pro offshoring výroby a služeb. Popisuje dosavadní vývoj offshoringu v ČR, jeho přínosy a nevýhody, trendy a vývoj do budoucna a porovnává ČR s jejími konkurenty. V práci jsou využity studie mezinárodních poradenských firem a OECD.
IT outsourcing v praxi - případová studie
Myslivec, Oldřich ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Žák, Jaromír (oponent)
Cílem této práce je analýza využívání IT outsourcingu v konkrétní firmě a následná optimalizace některých popisovaných procesů. Na základě teoretických poznatků a za pomocí detailního rozboru stávající situace v oblasti činností a služeb, byla navržena možná optimalizace některých řešení a procesů, jež mohou vést k efektivnější spolupráci mezi klientem a poskytovatelem služeb. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části je vysvětlen pojem IT outsourcingu. Jsou definovány jeho základní rysy včetně pozitiv a rizik vyplývajících z jeho zavedení, systematické dělení druhů outsourcingu a také jeho historické souvislosti s možným vývojem do budoucna. Praktická část se zabývá podrobnou analýzou vykonávaných aktivit a činností v rámci IT outsourcingu klienta. Práci uzavírá vlastní optimalizace možných oblastí jako je identifikace slabých a silných míst v poskytovaných službách, časového plánu, druhů úkolů, dokumentace, komunikace s vedením firmy.
Offshoring automobilového průmyslu do Indie
Kolář, Ondřej ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Práce se zabývá manažerskou strategií přesunu podnikatelských činností do zemí s nízkými náklady ? offshoringem. První část obsahuje základní vymezení offshoringu, jeho formy, výhody, nevýhody a nastínění budoucnosti offshoringu. Druhá část rozebírá offshoring do Indie se zaměřením na offshoring automobilového průmyslu.
Outsourcing (se zaměřením na outsourcing IS/IT)
Hrbáč, Petr ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Outsourcing a jeho specifika. Přínosy outsourcingu, jeho výhody a nevýhody. Podrobné rozebrání outsourcingu IS/IT, popis jeho silných a slabých stránek, varianty outsourcingu, outsourcingový projekt. Specifika outsourcingu IS/IT v České republice. Praktická část popisující konkrétní běžící outsourcingový projekt.
Řízení nákladů v mezinárodním prostředí prostřednictvím outsourcingu
Štencel, David ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Práce se zabývá řízením nákladů v mezinárodním prostředí prostřednictvím outsourcingu. První kapitola stručně popisuje historický vývoj outsourcingu. Druhá část práce rozebírá obecně výhody a nevýhody outsourcingu. Třetí část se věnuje outsourcingu z pohledu mezinárodní společnosti a charakterizuje nejčastější teritoria pro offshore outsourcing a jejich možné budoucí perspektivy. Ve čtvrté části práce je doporučen postup přechodu k outsourcingu a celý tento proces je zde rozdělen do několika fází. Pátou kapitolu tvoří praktický příklad outsourcingu velké mezinárodní společnosti.
Implementace systému pro správu kreditních karet v prostředí mezinárodní bankovní společnosti z uživatelského pohledu
Holienčin, Ondřej ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Dvořák, Pavel (oponent)
Tato práce představuje implementaci systému pro správu kreditních karet v mezinárodní bankovní společnosti. Klade si za cíl srovnat teoretické aspekty offshoringu s reálným projektem. Po seznámení s celým průběhem implementace je každá fáze projektu podrobně analyzována a výsledky analýzy jsou srovnávány s teoretickou situací, ve které by byl projekt outsourcován. Na tomto srovnání jsou vidět rozdíly a specifika outsourcingu i offshoringu, a zároveň umožňuje rozhodnout o výhodách, které offshoring našemu týmu přinesl. Následuje krátké zhodnocení obou přístupů, ve kterém se snažím zohlednit zejména manažerský přístup. Výsledkem srovnání je teze, že offshoring je extrémním případem outsourcingu, protože má oproti němu vyšší jak náklady, tak i benefity. V závěru potvrzuji hypotézu, že offshoring byl pro průběh projektu výhodný a shrnuji poznatky získané v průběhu práce na projektu.
Začlenění ČR do globální outsourcingové sítě z pohledu společnosti Accenture
Haas, Otto ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Prčíková, Lenka (oponent)
Práce pojednává o pozici ČR jako destinaci pro přesun podnikových procesů. Zaměřuje se na odvětví business process outsourcingu a centra sdílených služeb. Cílem této práce je dokázat hypotézu, že ČR je přednostně využívána pro podporu evropských podnikatelských aktivit, a to konkrétně na příkladu společnosti Accenture, která je vedoucím poskytovatelem služeb outsourcingu ve střední Evropě. Práce definuje základní aspekty pro přesun podnikových procesů do zahraničí, hodnotí konkurenceschopnost ČR v porovnání s ostatními zeměmi regionu a Indií, která je v souhrnném hodnocení pro sdílené služby nejpřitažlivější. Hypotéza je následně ověřena na reálných datech ze společnosti Accenture v Praze.
Offshoring obchodních, profesionálních a technických služeb: Případová studie USA
Burjanová, Martina ; Tegze, Miron (vedoucí práce) ; Pardupa, Martin (oponent)
Tématem mé práce je offshoring v sektoru služeb ve Spojených státech amerických. Offshoring je proces, při kterém jsou rozděleny jednolivé části produkce a některé z nich jsou pak přesunuty do zahraničí. Většinou je motivací k offshoringu snižování nákladů. Offshoring může být spojen s outsourcingem, tj. zajištěním služby nebo výrobku externím dodavatelem. Ve své práci prezentuji teoretické přístupy k offshoringu a outsourcingu a platnost jejich závěrů zkoumám na datech ze sektoru služeb Spojených států amerických. Zaměřila jsem se na služby z kategorie informačních a komunikačních technologií, administrativních služeb poskytovaných firmám a výzkumu a vývoje. Analyzuji zejména data o produkci, produktivitě, zaměstnanosti a mezinárodním obchodě. Poslední část mé práce je analýzou americké vládní politiky zaměřené na negativní dopady offshoringu v sektoru zpracovatelského průmyslu. Zkoumám, je-li účelné takovou politiku zavádět také pro sektor služeb.
Mezinárodní outsourcing: šance nebo rizika pro zapojení EU do světového hospodářství
Hansko, Richard ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Bič, Josef (oponent)
Diplomová práce analyzuje a sumarizuje fenomén mezinárodního outsourcingu a jeho dopady na zapojení Evropské unie do světového hospodářství. Práce poskytuje náhled do relokace výroby a služeb do zahraničí, přičemž zvláštní pozornost je věnována dopadům na Evropskou unii. Hlavné oblasti analýzy jsou mezinárodní outsourcing, offshoring, a přímé zahraniční investice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   začátekpředchozí22 - 31  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.