Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  začátekpředchozí21 - 23  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv mediálního obrazu na vývoj občanské iniciativy Ne základnám
Remundová, Ivona ; Barša, Pavel (vedoucí práce) ; Slačálek, Ondřej (oponent)
Anotace: Tato bakalářská práce se zabývá vlivem mediálního obrazu na následnou činnost sociálního hnutí. Práce analyzuje situaci součinnosti vytvořeného mediálního obrazu a následnou reakci či změnu v argumentaci ze strany sociálního hnutí. Analýza se zabývá interakcemi mezi médii a aktivisty - členy jedné z největších občanských iniciativ porevolučního období - hnutí Ne základnám, a to po dobu datovanou od vzniku této Iniciativy do konce roku 2007. Hlavní částí práce je analýza několika klíčových organizovaných akcí a jejich mediálního ohlasu. V práci je výpověďmi bývalých členů Iniciativy nastíněno, jakým způsobem byla prováděna analýza médií. Z této teze vyplývají výzkumné otázky - jakým způsobem byla (argumentační i reprezentační) činnost této Iniciativy ovlivněna interpretací mediálních výstupů a dále do jaké míry byla tato Iniciativa úspěšná v prosazování svých argumentů a rámců do médií? Metodami zkoumání jsou zúčastněné pozorování, analýza dokumentů, diskursivní analýza mediálních výstupů a rozhovory s klíčovými aktéry Iniciativy. Výběr analyzovaných událostí byl proveden na základě faktu, zda byla akce pořádána za účelem upoutání pozornosti médií, výběr akcí byl konzultován s klíčovými respondenty výzkumu.
Možnosti a meze využití ICT ve výuce
Cypriánová, Eliška ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Duschinská, Karolina (oponent)
Možnosti a meze využití ICT ve výuce klíčová slova: ICT (Informační a komunikační technologie - netbooky, interaktivní tabule, PC apod.), pedagogická komunikace, vyučovací metody učitele, a organizační formy práce, zúčastněné pozorování Diplomová se zabývá problematikou využití informačních a komunikačních technologií ve výuce - jejich možnostmi a mezemi. Teoretická část obsahuje přehled využití vybraných druhů ICT, metodiku a didaktické aspekty při používání ICT a projekty v oblasti zavádění ICT do výuky. V empirické části práce je proveden výzkum zaměřený na žáky 2.stupně. Výzkum je proveden metodami zúčastněného pozorování doplněného upřesňujícími rozhovory s učiteli a žáky a videozáznamy vyučovacích hodin. Cílem výzkumu je zaměřit se na pedagogickou komunikaci učitele se žáky (se zřetelem na verbální a nonverbální komunikaci), vyučovací metody učitele a organizační formy práce, způsoby používání ICT ve výuce na jedné pražské základní škole se žáky 2.stupně, a následně interpretovat zjištěné výsledky.
Sociální deviace v malé sociální skupině
Hejmalíčková, Veronika ; Novotná, Eliška (vedoucí práce) ; Havlová, Lenka (oponent)
Tato práce je zaměřena na problematiku výskytu sociální deviace v malé sociální skupině. Metodická část práce se zabývá charakteristikou sociální skupiny, sociální normy, sociální deviace a vybranými formami deviantního chování. Výzkumná část je věnována vypozorování deviací ve vybrané malé sociální skupině. Zde je charakterizována metoda výzkumu, popis sociální skupiny a jejího prostředí, analýza sociální skupiny a poznatky o deviaci v sociální skupině. Výstupem je doporučení managementu skupiny pro zlepšení atmosféry ve skupině a zvýšení efektivity práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   začátekpředchozí21 - 23  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.