Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Česko-německo-židovské soužití ve 30. a 40. letech v Československu a možnosti jeho výkladu v současné školní výuce
Bednařík, Petr
Text se věnuje otázce, jakým způsobem by mohla být osobnost humanisty Přemysla Pittra využita ve školní výuce československé historie. Pitter je dobrým příkladem pro výuku česko-německo-židovského soužití a ukázkou humanistického chování ve 20. století.
Pavla Eisnera léta učednická a vandrovní
Petrbok, Václav
Konferenční příspěvek věnovaný formování osobnosti překladatele, publicisty, literárního vědce a zprostředkovatele mezi českou a německou kulturou Pavla/Paula Eisnera.
Názory Čechů na úroveň výuky na školách
Dimitrová, Michaela
Centrum pro výzkum veřejného mínění se v zářijovém výzkumu zajímalo, jak čeští občané hodnotí kvalitu výuky na všech úrovních školního vzdělávání. Součástí tiskové informace je též časové srovnání aktuálních výsledků s údaji získanými v předchozích šetřeních. Dále Češi posuzovali, které z uvedených vlastností (znalosti, samostatnost, sebedůvěra, orientace ve společnosti, kázeň, morální hodnoty) dokáží jednotlivé typy škol rozvíjet.
Českobudějovická pobočka University Karlovy a její zánik roku 1953
Jiroušek, Bohumil
Autor zde charakterizuje situaci vedoucí ke vzniku této pobočky, koncepci jejího rozvoje a okolnosti zániku - přeměny na Vyšší pedagogickou školu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.