Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
System for Augmented Reality Utilisation in Museums and Galleries
Müller, Frederik ; Šolony, Marek (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
The aim of the master thesis is to provide visitors of various types of objects - typically galleries, museums, etc. with additional information about exhibited objects with emphasis on visual display in augmented reality. It includes an analysis of already existing solutions, design and implementation of the entire system needed for deployment. From the point of view of the content creator (administrator), the system represents a complex solution enabling the creation of an interactive walk - scanning 3D objects, scanning 2D objects and adding content to the given objects. On the other hand, the tool for visitors (users) who are part of an interactive walk, provides additional information about objects primarily located near the user, which are automatically detected by the camera on the mobile phone. Solution includes augmented reality, which is implemented using ARKit technology, so the final application is built on the iOS platform. The work addresses the issue of detection of 3D objects and their subsequent recognition, along with the way to work with this information, how to store it and then use it for purposes of this thesis. In the final solution, emphasis is placed on the simplicity of the usage (guide marks, hints...) and overall user experience.
Webová aplikace pro pořizování a sdílení nových záběrů historických fotografií
Mencner, Pavel ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a realizací webové aplikace pro pořizování a sdílení nových záběrů historických fotografií také označované jako refotografie. Výsledná webová aplikace je realizována v programovacím jazyce JavaScript. Serverová část je postavena na platformě Node.js a využívá aplikační rámec Express.js a NoSQL databázi MongoDB. Klientská část je realizována jako jednostránková aplikace při použití aplikačního rámce Angular 2 a komunikuje se serverem pomocí rozhraní REST.
Nativní aplikace v JavaScriptu
Urban, Cyril ; Rychlý, Marek (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce zkoumá existující technologie pro tvorbu mobilních aplikací typu klient-server přenositelných na různé platformy mobilního operačního systému. Zvýšená pozornost je věnovaná především nejnovějším trendům v podobě využití technologií pro tvorbu nativních, multiplatformních aplikací v jazyku JavaScript, které jsou za běhu interpretované do nativního kódu, zejména pak framework NativeScript. Praktická část se věnuje návrhu a implementaci ukázkové aplikace, která demonstruje zvolené technologie.
Webové aplikace na platformě Node.js
Červený, Pavel ; Rychlý, Marek (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem webové aplikace na platformě Node.js za použití dalších nástrojů a technologií, využívaných pro vývoj podobných aplikací. Hlavním cílem je vytvoření prototypu vzdělávací aplikace, pomocí které se uživatelé budou moci naučit základním dovednostem programovacího jazyka Javascript. V textu jsou postupně popsány technologie pro vytvoření aplikace, teorie provádění zdrojového kódu ve webové aplikaci, návrh aplikace, její implementace a testování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.