Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 218 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vyhledávací studie obchvatu města Hustopeče
Tomešek, Zdeněk ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vyhledávací studie západního obchvatu města Hustopeče v okrese Břeclav, kraj Jihomoravský. Městem prochází silnice II. třídy číslo 425, na kterou bude obchvat napojen. Obchvat bude řešen jako silnice kategorie S9,5/70 a bude veden okolo města ze západu. Terén je mírně zvlněný a skládá se převážně ze zemědělské půdy. Důvodem pro navržení obchvatu je značné zatížení města regionální dopravou.
Rekonstrukce železniční tratě Chrudim - Borohrádek mezi km 13,847 a km 16,750
Veits, Lukáš ; Bombera, Ing Jan (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je úprava geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku jednokolejné trati č.016 Chrudim - Borohrádek v úseku km 13,847 - 16,750. Při rekonstrukci je potřeba řešit železniční přejezdy podle platných právních předpisů a navrhnout obnovu odvodnění.
Obnova fary ve Vyškově
Kolibačová, Alžběta ; Keith, Petr (oponent) ; Vojtová, Lea (vedoucí práce) ; Kalousek, Lubor (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rekonstrukcí a návrhem nového funkčního využití objektu bývalé fary ve Vyškově a novostavbou galerie na sousedním pozemku. Budova fary byla obnovena do původního stavu, dispoziční řešení respektuje požadavky děkana farnosti, je zpřístupněna osobám s omezenou schopností pohybu a orientace. Nový objekt bude přízemní galerie, která obohatí kulturní vyžití ve městě Vyškov. Hmotové řešení galerie bylo inspirováno průnikem hranolů. V další fázi se počítá s vytvořením veřejného prostoru mezi farou a galerií, parkovacích míst a parkových úprav.
Návrh sekundárního městského kolektoru s důrazem na ochranu před průnikem podzemní vody
Vrána, Tomáš ; Černý, Vít (oponent) ; Horák, Vladislav (vedoucí práce)
V první části se diplomová práce zabývá historii kolektorů, typy provádění a materiály z nichž jsou budovány. Zmiňuje metody a materiály chránící konstrukci před vlivem podzemní vody. Dále se práce věnuje návrhu a statickému posouzení ostění sekundárního kolektoru s důrazem na jeho ochranu proti vnikání podzemní vody. Matematický model je vytvořen v softwaru Plaxis 2D AE.
Studie rekonstrukce žst. Blažovice a zdvoukolejnění úseku Blažovice - Holubice
Valehrach, Jan ; Bubníková, Dana (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Práce se zabývá rekonstrukcí železniční stanice Blažovice a zdvoukolejněním úseku Blažovice - Holubice. Ve stanici Blažovice byla navržena nová nástupiště pro pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Nástupiště byla přesunuta blíže obci Blažovice. Návrh se dále zabývá odvodněním stanice, novým uspořádáním kolejiště, železničními přejezdy a napojením vlečky.
Rekonstrukce železniční tratě Týniště nad Orlicí - Letohrad v km 75,55 -78,7 včetně technologie prací
Král, Vladimír ; Pur, Kamil (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Práce se zabývá úpravou geometrických parametrů koleje a rekonstrukcí železničního svršku v úseku km 75,55 – 78,7. Úsek se nachází na trati Týniště nad Orlicí - Letohrad. Další částí práce bude rekonstrukce odvodnění, návrh technologie prací, řešení přejezdů a nástupiště.
Návrh rekonstrukce železniční tratě Chrudim - Borohrádek mezi km 35,0000 a 38,621 včetně technologie prací
Marek, Josef ; Guziur, Petr (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo navrhnutí optimalizace geometrických parametrů koleje na železniční trati Chrudim – Borohrádek v km 35,000 – 38,621. Rekonstrukce železničního svršku a návrh obnovy odvodnění tratě. Práce dále řeší rozhledové poměry na přejezdech. Součástí práce je také řešení technologie prací.
Stavební úpravy traťového úseku Tišnov - Nedvědice pro zavedení 30 minutového taktu osobní dopravy
Moldovan, Lilija ; Křemen, Tomáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá možností návrhu 30ti minutového taktu v úseku Tišnov - Nedvědice a stavebními úpravami spojenými s jejím zavedením. Při zavedení taktu je brán ohled na návaznost stávajících spojů.
Rekonstrukce železniční stanice Svitavy
Marek, Josef ; Rotschein, Petr (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Úkolem této diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Svitavy. Cílem rekonstrukce je zvýšit traťovou rychlost v hlavních kolejích ze stávající rychlosti na rychlost 160 km·h-1. Dalšími požadavky pro vypracování jsou plná peronizace stanice a další nezbytné úpravy s tím související, zejména návrh pražcového podloží, odvodnění stanice a přilehlých dotčených úseků trati. Z důvodů změny počtu kolejí a jejich poloh byla také ověřena možnost prodloužení užitečných délek hlavních a prvních předjízdných kolejí na délku 740 m.
Třetí kolej v úseku Blansko - Rájec-Jestřebí
Šíp, Radek ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce „Třetí kolej v úseku Blansko – Rájec-Jestřebí“ je návrh třetí koleje v úseku Blansko – Rájec-Jestřebí s cílem dosáhnout co nejvyšší traťové rychlosti s maximálním využitím stávajícího tělesa dráhy a pozemků s právem hospodaření SŽDC, s.o. Dále je nutno prověřit rekonstrukci či přestavbu všech inženýrských a stavebních objektů v úseku jako jsou mosty, propustky, úrovňové železniční přejezdy a nástupiště. Přidání třetí koleje si také vyžádá rozsáhlé konstrukční úpravy v žst. Blansko a žst. Rájec-Jestřebí. V rámci stavby bude prověřena také výstavba nové zastávky Spešov.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 218 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.