Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 243 záznamů.  začátekpředchozí209 - 218dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh marketingové strategie
Klimková, Iveta ; Holec, Jiří (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza stávající marketingové strategie firmy Estop spol. s r.o. Na základě zjištěných skutečností jsem vytvořila vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení konkurenceschopnosti firmy a ke zvýšení podílu na trhu.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Balšínková, Jana ; Večeřová, Tereza (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práci hodnotí finanční situaci společnosti Olma, a.s. v letech 2003- 2007 prostřednictvím vybraných metod finanční analýzy. Práce obsahuje návrhy možných řešení a doporučení ke zlepšení finanční situace společnosti v budoucích letech a k zajištění stability společnosti.
Podnikatelský záměr
Skovajsa, Adam ; Svačinová, Pavla (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Náplní této diplomové práce je sestavení podnikatelského záměru stavby wellness centra. V první části se zaměřím na teorii a strukturu podnikatelského záměru. Druhá část bude věnována analýze situace, ze které bude vycházet návrh konkrétního podnikatelského záměru, což bude hlavním výstupem práce.
Návrh marketingové strategie pro firmu Isolit - Bravo, spol. s r.o.
Řehák, Miroslav ; Štěpánek, Kvido (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vycházející ze současné analýzy tuzemského trhu kuchyňských spotřebičů a aktuálního stavu podniku. Práce je zpracována pro Isolit-Bravo, spol. s r.o., sídlící v Jablonném nad Orlicí, která je uznávaným dodavatelem kuchyňských spotřebičů na tuzemský i zahraniční trh.
Strategická analýza rodinné firmy Restaurant Helmahof
Zavadilová, Hana ; Machek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kubíček, Aleš (oponent)
Náplní bakalářské práce je strategická analýza restaurace Helmahof. Cílem je zhodnotit současnou situaci podniku a jeho okolí a pokusit se nastínit možnost dalšího rozvoje. Práce je rozdělena na dvě části a to část teoretickou a praktickou. V teoretické části se věnuji metodám a pojmům, které jsou následně využity pro část praktickou. Jedná se o vymezení pojmu strategie, analýza okolí a vnitřního prostředí, následné syntézy a specifikům rodinných firem. Praktická část představuje aplikaci teorie dle dostupných informací a dat. Jedná se o aplikaci metody PEST, Porterův model, finanční analýzy a SWOT analýzy. Následně se věnuji vlastnímu doporučení do budoucna a v závěru bakalářské práce uvádím svá zjištění.
Strategická analýza společnosti Nutrend D.S., a.s.
Bouška, Ondřej ; Kubíček, Aleš (vedoucí práce) ; Štamfestová, Petra (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provést strategickou analýzu společnosti NUTREND D.S., a.s. zabývající se především výrobou stravy a výživových doplňků pro sportovce. V řešení bylo použito metod strategické a finanční analýzy, především pak PESTLE analýza, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Teoretická část představuje metody, které jsou následně v praktické části aplikovány na řešení problému. Na základě zjištěných údajů jsou v závěru poskytnuta doporučení a postupy, které by podnik mohl využít v rámci vlastního strategického řízení.
Podnikový management vybraného ekonomického subjektu
Košecká, Petra
Tato diplomová práce se zabývá podnikovým managementem vybraného ekonomického subjektu a jeho analýzou, na jejímž základě jsou zformulovány doporučené kroky, které mohou být užitečné pro management podniku a rozvoj firmy. Teoretická část práce analyzuje současný stav řešené problematiky v literatuře, praktická část je zaměřena na zkoumaný podnik a výsledky práce. V rámci analýzy vnějšího prostředí jsou provedeny PEST a EFE analýzy, které odhalily nadprůměrnou závislost na vnějším prostředí. V rámci vnitřního prostředí se analýza soustřeďuje na předmět činnosti, organizační strukturu, vybranou oblast řízení lidských zdrojů, dále na ekonomické výsledky a finanční analýzu. Součástí analýzy je také SWOT analýza a strukturální analýza odvětví pomocí Porterova modelu pěti sil. Tyto analýzy podporují spíše mírně ofenzivní přístup podniku.
Strategické řízení společnosti Zemědělské služby Dynín, a. s.
Ženčuch, Jan
Ženčuch, J. Strategické řízení společnosti Zemědělské služby Dynín a.s. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Práce řeší návrh na strategická opatření pro společnost Zemědělské služby Dynín a.s. pomocí tradičních metod strategického managementu a metodiky strategie modrého oceánu je analyzováno vnější i vnitřní okolí organizace. Na základě výsledků analýz jsou formulována strategická doporučení v rámci obou přístupů. Po zhodnocení navrhovaných strategií je doporučena jejich kombinace.
Atraktivita odvětví pivovarnictví v ČR
Cupáková, Martina
Tato diplomová práce se zabývá analýzou odvětví průmyslových pivovarů v České republice. Hlavním cílem práce je zhodnocení atraktivity odvětví a formulace návrhů a doporučení pro podniky zvažující vstup do sledovaného odvětví a pro společnosti, které v odvětví pivovarnictví již působí. Doporučení pro potenciální vstupující vychází z vyhodnocení atraktivity pivovarského odvětví a návrhy pro stávající pivovary z hodnocení příležitostí a hrozeb zjištěných v průběhu analýzy makroprostředí, mikroprostředí a analýzy hybných změnotvorných sil. Klíčovou metodou využitou v práci pro analýzu vnějšího prostředí je Porterův model pěti konkurenčních sil. Další metodické přístupy zahrnují analýzu PEST, vymezení základních charakteristik odvětví, analýzu strategických skupin, určení změnotvorných sil a analýzu atraktivity odvětví. Uvedené přístupy jsou vymezeny v teoretické části práce a předmětem praktické části je jejich aplikace na pivovarské odvětví v ČR.
Odvětvové prostředí výroby nábytku v ČR
Špačková, Lucie
Tato disertační práce se zabývá odvětvím výroby nábytku v České republice. Hlavním cílem disertační práce je formulovat doporučení strategických alternativ a doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti podniků na základě provedených analýz odvětví výroby nábytku. V teoretické části disertační práce jsou na základě odborné literatury vymezeny metody, které je možné použít k analýze odvětví. V praktické části jsou vybrané metody analýzy aplikovány na odvětví výroby nábytku v České republice, je provedeno dotazníkové šetření zaměřené především na velké a střední podniky a formulována doporučení pro zlepšení konkurenceschopnosti podniků působících v odvětví. Mezi tato doporučení patří mimo jiné zlepšení marketingu a prohloubení spolupráce s vědeckými institucemi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 243 záznamů.   začátekpředchozí209 - 218dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.