Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 227 záznamů.  začátekpředchozí196 - 205dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
NEJEN MOdŘE
Novotná, Daria ; Franta, Jiří (oponent) ; Lahoda, Tomáš (vedoucí práce)
9 obrazů, olejomalby nebo akryl - obrazy, které se odehrávají ve vodě, na pláži, na molu a v bezprostředním okolí během turistické sezóny - aspekty s turismem u moře spojené – trocha romantiky až na hranici ironie a kýče, konzum, byznys - zpracovávání obrazu vodní hladiny, jejích barev a forem v různých deních dobách a za rozličného osvětlení, reálné i zdánlivě abstraktní - posun motivu popř. jeho fragmentu prostřednictvím zjednodušení formy a barev na hranici abstrakce
Příprava a organizace výstavby souboru bytových domů ve Štětí
Sládek, Lukáš ; Hanzelková, Martina (oponent) ; Šlanhof, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je příprava a organizace výstavby bytových domů ve Štětí. V technologickém předpisu se zabývám všemi vrstvami podlah od konstrukce stropu v bytových domech. V objektech jsou těžké podlahy. Pro nášlapné vrstvy podlah bude použita PVC krytina, keramická dlažba a betonový nátěr. Bude použito strojní zpracování betonu. Dále se budu zabývat technologickým předpisem, časovým plánem, oceněním všech technologických etap, zařízením staveniště, bezpečností a ochranou zdraví při práci. Také zde popíšu správné rozdělení stavebních procesů do dílčích procesů tak, aby technologická etapa dokončovacích prací co nejefektivněji dosáhla cíle.
"Bez názvu"
Cáb, Martin ; Hodboď, Tomáš (oponent) ; Stratil, Václav (vedoucí práce)
Ve své závěrečné bakalářské práci zpracovávám portrét Ježíše Krista. Vzhledem k historickému vývoji křesťanské ikonografie se jedná o abstraktní pojetí, ve kterém je Kristus znázorněn pouze jednoduchými konkrétními prvky, které jsou signifikantní pro jeho osobnost jak v rovině obecné, tak především v mé osobní.
Triumf ošklivosti
Kolářová, Monika ; Zálešák, Jan (oponent) ; Houser, Milan (vedoucí práce)
V me praci se zabívam fenomenem telesnosti, zaměřené predevsim na tema krasy a osklivosti. Prostřednictvím dionýského typu těla se snažím zachytit tíhu tělesné nedokonalosti. V kontrastu s jemností a rafinovaností lazurní malby se snažím dosáhnout rovnováhy mezi těmito všeobecnými zástupci fenoménu krásy a ošklivosti.
Život
Maliňáková, Kamila ; Zálešák, Jan (oponent) ; Mikyta, Svätopluk (vedoucí práce)
Název mé bakalářské práce je Život. Mým původním záměrem bylo vytvořit monumentální, dokonalý obraz, triptych o dobru, zlu a něčím co je mezi těmito dvěma pojmy, jakýsi oltář roku 2014 dle vzoru starých mistrů. Od samého začátku mé práce ale docházelo k neustálému pochybování a nejistotám jak z mé strany, tak z pohledu pedagogů a konzultantů. Motiv obrazu se stával stále více vykonstruovanějším a složitějším, což se také potvrdilo mou následnou stagnací a závěrečnému přehodnocení práce. Došla jsem k názoru, že mnohem zajímavější, než samotný obraz, je to, co se děje kolem něj, v jeho zákulisí. To, jak mě od něj skoro všichni od začátku odrazovali, to, že jsem chtěla vytvořit dokonalý obraz, ale on se jím nestal, to jak mi babička každý týden volá, že mi drží palce,… To všechno se stalo najednou důležitější. A to teď taky maluju.
Spojení myslí zůstává bez poskvrny
Kachlíková, Barbora ; Hodboď, Tomáš (oponent) ; Rathouský, Luděk (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce je série maleb různých velikostí technikou olej na plátně. V práci se zabývám neuchopitelností okamžiku, ke které se váže technika „rozmazaných“ obrazů. Nemožnost zůstat stát na místě, co je teď už vlastně není. Kontakt s lidmi je mojí největší inspirací a předmětem mého zájmu. Každodenní zážitky a pocity. Miluji život a cítím hlubokou potřebu ho malovat.
Portrét
Ďuriš, Juraj ; Paučo, Samuel (oponent) ; Zálešák, Jan (vedoucí práce)
Vo svojej práci rozvíjam súbor približne tridsiatich olejomalieb malého formátu. Nadväzujem nimi na moju predošlú prácu, v ktorej som sa zaoberal portrétom (malých predmetov, cigaretových krabičiek, hračiek). Ťažisko môjho záujmu sa presúva z reliktov ľudskej prítomnosti, na človeka, ako mysliacu a cítiacu bytosť v prítomnosti s duchovným rozmerom. Portréty preto vznikajú podľa živých modelov (z môjho blízkeho okolia). Jednoduchá situácia, v ktorej oproti sebe stoja maliar a jeho model, s jedinou úlohou – vytvoriť obraz – umožňuje koncentrovať pozornosť na samu situáciu a nutnosť jej interpretácie, ktorá je podmienená, prirodzene závislá od kontextu v ktorom sa deje.
Cesta do pravěku
Filipová, Markéta ; Rozbořil, Blahoslav (oponent) ; Kvíčala, Petr (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je odkazem k filmu režiséra Karla Zemana, jenž je příběhem čtveřice chlapců, kteří se rozhodnou podniknout cestu do minulosti. Spojujícím prvkem celého souboru je variace na úvodní scénu z filmu Karla Zemana, kdy čtveřice kluků propluje jeskyní do období pravěku. Tato scéna se stala symbolickou a motiv „cesty“ je přítomný téměř ve všech obrazech. Cesta do pravěku je metaforou pro výzkum a studium prehistorie. Je to mentální pohyb směrem do minulosti, při kterém se snažíme porozumět dávno zapomenutým skutečnostem.
Kouzelná dobrodružství rozmarného vtělení
Zapletal, Aleš ; Stratil, Václav (oponent) ; Artamonov, Vasil (vedoucí práce)
Prezentuji sérii maleb středních a velkých formátů. Základem těchto figurálních kompozic jsou zátiší z běžně používaných předmětů a potravin, které na malbách oživuji jejich přetvořením do figur a portrétů. Tyto fantastické hrdiny stavím do humorně znepokojivých setkání a situací, ve kterých oživlé předměty imitují lidské konání. V tom je ale omezuje jejich jen částečně lidská tělesnost.
Tělo (intimita)
Kojetská, Monika ; Pepe, Dita (oponent) ; Hlavenka, Tomáš (vedoucí práce)
Touto sérií navazuji na mou předchozí tvorbu, ve které se zabývám ženským tělem. Zachycuji tělo v intimních momentech -avšak šifruji ho, aby ho už skoro nebylo znát. V obrazech využívám lehkou ironii a nadsázku. V této sérii pracuji s ženským tělem jako s objektem voyera,který kulatým průhledem čočkou, dalekohledem, nebo fotoaparátem ženu pozoruje. Vše ale udržuji v abstrahované a stylizované poloze. Pracuji s šifrou, díky které vnímáme zprvu obraz jako barevné a tvarové malířské formy pozvolna rozkrývající ženské tělo. Využívám větší míru abstrahovanosti, kdy formy těla balancují na hraně mezi figurálností a abstrakcí. Baví mě moment, kdy v obraze není vše čitelné na první pohled. Chci, aby divák tělo hledal, objevoval a zkoumal. Nejde mi o zachycení krásy těla, ani jeho reálné vizuální podoby. Pracuji spíše s lehkou ironií voyeurských pohledů právě zvolením některých deformací částí těla.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 227 záznamů.   začátekpředchozí196 - 205dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.