Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 163 záznamů.  začátekpředchozí161 - 163  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Psychologické aspekty v marketingové komunikaci firmy McDonald's
Jeřábková, Veronika ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce se zaměřuje na využití psychologických aspektů v marketingové komunikaci firmy McDonald's, a to hlavně v reklamě, PR a podpoře prodeje, této světoznámé společnosti v ČR. Nejprve popisuje možnosti využití poznatků z psychologie v komunikačním mixu obecně, a následně jak tyto možnosti využívá firma McDonald's v praxi. Dále je v práci srovnáno využívání psychologických aspektů u McDonald's s přímými konkurenty na českém trhu (KFC, Burger King). Jelikož cílem práce je zjistit, do jaké míry se shodují záměry McDonald's v psychologickém působéní komunikací na spotřebitele s jejich skutečným vnímáním, je další část práce věnována porovnání výsledků provedeného kvantitativního výzkumu na základě dotazníku s popsanými cíly McDonald's. Z čehož jsou vyvozeny závěry a doporučení pro zlepšení.
Typology of the World Class members
Porkertová, Adela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem bakalářské práce je stanovit základní typologii běžného zákazníka konkrétního fitness centra World Class Fitness Centre na Václavském náměstí s návazností na určení jistých doporučení pro případnou další marketingovou strategii společnosti. První část práce je věnována teoretickým poznatkům, přiblížení pojmů marketing, marketingový výzkum a výzkum trhu, problematice dotazování, ale i segmentaci trhu a chování spotřebitele. Druhá část se orientuje na přiblížení fitness, prezentaci společnosti World Class obecně a dále specificky na konkrétním centru World Class Fitness Centre. Kapitoly obsahují proces celého výzkumu,spůsob zhromažďování dat, analýzu i interpretaci získaných dat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 163 záznamů.   začátekpředchozí161 - 163  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.