Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  začátekpředchozí16 - 25  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kompetence studentů učitelství v oblasti digitální bezpečnosti
SADIL, Jakub
K výzkumu a mapování pravidel a standardů v digitální bezpečnosti a shrnutí teoretické části práce jsou zkoumány publikace zabývající se IT bezpečností a dále prováděny konzultace s odborníky v oboru. Ke zmapování současného stavu mezi studenty učitelství je použit dotazníkový průzkum, který nebyl prováděn elektronickou formou, aby bylo dosaženo maximálně přesných dat. Těžištěm mého výzkumu se stává postoj studentů k těmto pravidlům a jejich dodržování a schopnost vštípení těchto pravidel i dalším studentům. Teoretická část práce bude sloužit jako podklad pro další nasbíraná data, a také slouží ke konfrontaci s výsledky dotazníkového průzkumu, a lepšímu pochopení možných následků vyplývajících z různých aspektů chování studentů učitelství. Práce je zaměřena na oblast bezpečnosti v IT, se kterou se nejspíše absolventi učitelských oborů budou setkávat. Dále se zaměřuji na praktické dopady znalosti či neznalosti a dodržování či nedodržování bezpečnostních pravidel a zásad, které jsou popsány v teoretické části, či jsou zmíněny v dotazníku, na schopnost efektivně vykonávat učitelské povolání. Jistá část práce je vyčleněna i sociálním sítím a dopadu jejich používání právě na učitele, jeho žáky a kvalitu vzdělávacího procesu. Ze zjištěných a vypsaných informací je zjištěn a zanalyzován stav uvědomělosti studentů učitelství v digitální bezpečnosti. Vznikla tak práce vhodná pro případné využití na vysokých a středních školách (především pedagogicky zaměřených) či gymnáziích k úpravě metodologie a obsahu výuky určitých částí informatiky.
Segmentace trhu antiperspirantů a deodorantů
Král, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Nývlt, Vladimír (oponent)
Cílem diplomové práce na téma Segmentace trhu antiperspirantů a deodorantů je nalezení diferencí v tržních projevech spotřebitelů, na základě odhalených diferencí odkrýt a charakterizovat segmenty spotřebitelů a pro nejatraktivnější z nich navrhnout základní směry marketingové orientace. Teoretická část pojednává obecně o segmentaci trhu, dále je zaměřena na samotný proces segmentace a detailně popisuje segmentační kritéria. V praktické části jsou popsány charakteristiky trhu antiperspirantů a deodorantů v ČR. Následuje analýza sekundárních dat, především tržní data od ACNielsen. Pomocí obsahové analýzy jsou dále postiženy styly marketingové komunikace hlavních výrobců. Hlavní část práce je zaměřena na samotný proces segmentace trhu antiperspirantů a deodorantů -- vymezení trhu, postižení významných kritérií, dotazníkové šetření, odkrývání segmentů prostřednictvím shlukové analýzy a rozvoj profilu odkrytých segmentů pomocí kontingenčních tabulek a sledování afinit. V závěru práce jsou vybrány dva nejatraktivnější segmenty a pro ně jsou navrženy možné směry zaměření marketingové strategie.
Vedení týmu lidí v nemocničním zařízení
MIKEŠ, Zdeněk
Stanovením prvního z cílů v bakalářské práci bylo zhodnocení týmu lidí a to manažerem první linie. K této problematice jsem si vytvořil dotazníky, které se týkaly tohoto tématu. Dále jsem aplikoval metodu rozhovorů. Na základě těchto pomůcek jsem získal informace, které mi pomohly porozumět vedení týmu lidí z pohledu manažera první linie. Druhým cílem mé bakalářské práce bylo navržení případných opatření vedoucích k rozvoji týmové spolupráce v právě uvedené společnosti. Jedná se především o zhodnocení manažera a jeho funkcí a dále vedení týmu lidí jejich motivování ke stálému nebo lepšímu výkonu. Zde jsem nějaké nedostatky nalezl a dále se jimi zabýval, řešil je a navrhl jistá opatření.
Analýza vstupu zahraniční firmy přímou investicí do regionu
JÍLEK, Jan
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu dopadů vstupu přímé zahraniční investice Futaby Czech, s. r. o. na region Havlíčkův Brod V úvodní části je uveden literární přehled týkající se investičního rozhodování firem. Dále je zde uvedena problematika lokalizačních faktorů. Další část se soustředí především na zkoumání firmy Futaba Czech, s. r. o. a v menší míře se zabývá také společnostmi Sklo Bohemia, a. s. a Pleas, a. s. Jedná se o tři největší firmy na okrese Havlíčkův Brod. Autor práce chtěl především zjistit, jakým způsobem tyto firmy na sebe navzájem působí, ačkoli se každá zabývá něčím jiným. V diplomové práci jsou ověřovány následující hypotézy: 1) Financování FCZ krátkodobými úvěry naznačuje existenci významné nejistoty, která může způsobovat pochybnosti o schopnosti společnosti pokračovat v činnosti dle principu časově neomezeného trvání. 2) Přínos přímé zahraniční investice Futaby je v současné době pro region významný a dopady na sociální prostředí jsou rovněž nezanedbatelné. 3) Ukončení provozu společnosti Sklo Bohemia, a. s. ovlivnilo velkým způsobem sociální poměry na Havlíčkobrodsku a mělo i vliv na fungování společností Futaba Czech, s. r. o. a Pleas, a. s. Všechny tři hypotézy byly v práci potvrzeny. Závěrečná část práce nás seznamuje s vyhodnocením již zmíněných hypotéz a je zde vyslovena myšlenka, zda zkoumaná společnost neopustí český trh, jelikož se výsledky jejího hospodaření neustále zhoršují.
Možnosti otevření nové pobočky vodácké půjčovny
PESZATOVÁ, Zuzana
Cílem této diplomové práce bylo nalezení a zhodnocení možnosti otevření nové pobočky vodácké půjčovny v Českém Krumlově. Pro tento úkol jsem si vybrala firmu Ká-servis, která mi poskytla potřebné informace. Prvním krokem bylo potřebné nastudování odborné literatury, která mi pomohla pochopit některé problémy důležité ke správnému zpracování této diplomové práce. Ve vlastní části jsem poté charakterizovala odvětví, ve kterém se daná firma nachází, historii firmy až po současnost včetně nabídky zboží i služeb. Analýzou marketingového prostředí jsem se snažila zmapovat situaci této firmy na trhu a také stanovit vlivy, které ji mohou v blízké budoucnosti výrazně ovlivnit. Dále jsem provedla analýza potřeb a přání zákazníků formou řízeného rozhovoru s určitým počtem respondentů, která by firmě mohla pomoct k tomu, na co se zaměřit při otevření nové pobočky. Dalším krokem byla analýza vhodných míst k otevření pobočky, jejímž cílem bylo najít nejvýhodnější možnost. Na základě vyhodnocených údajů jsem dospěla k závěru, že nejlepším místem kde otevřít novou pobočky firmy Ká-servis v Českém Krumlově je na okraji historického centra.
Marketingový výzkum trhu pro vybranou firmu
DUSPIVOVÁ, Jitka
Cílem diplomové práce bylo odkrýt požadavky spotřebitelů a možnosti, které poskytuje trh s vybranou komoditou tak, aby mohly být využity pro marketingová rozhodnutí firmy. Práci jsem zpracovávala pro výrobní podnik HBSW, a.s., zabývající se výrobou balené minerální vody. Úkolem práce bylo zjistit chování konečného spotřebitele při výběru a koupi balených vod. Dílčím cílem bylo porovnání nových výsledků výzkumu provedeného v rámci České republiky s výsledky výzkumu, provedeného v letech 2006-2007 v rámci Jihočeského kraje (tento výzkum je zpracovaný v mé bakalářské práci). Ve výzkumu jsem použila metodu dotazníkového šetření. Dotazník byl sestaven z 23 otázek týkajích se nákupního i spotřebního chování.
Turistika a sporty v přírodě na 1. stupni ZŠ\\
HOLÍKOVÁ, Edita
Smyslem diplomové práce je snaha proniknout do oblasti turistiky a sportu na 1.stupni ZŠ.Zjistit míru zájmu, schopností a dovedností týkající se tohoto tématu. Diplomová práce nabízí hlavní úkoly, obsahy a cíle turistiky a zejména jednotlivé projekty, vhodné k využití v praxi na základních školách. Výzkumná část obsahuje několik vyhodnocených dotazníků, mapující situaci v oblasti turistiky a sportu. Jako přílohy jsou přidány fotky, mapy a obrázky.
Ochrana spotřebitelů - označování potravin
Janovská, Lucie ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Tato práce je zaměřena na ochranu spotřebitelů, konkrétně na označování potravin. Uvádí, které údaje je povinné na obalech uvádět a také se zabývá vysvětlením těchto údajů. Zároveň byl prováděn dotazníkový výzkum, který sloužil ke zjištění zájmu spotřebitelů o uváděné informace a jejich využívání. Praktickou část této práce tvoří vyhodnocení výzkumu.
The influence of internet on informative society in the educational process
Steiner, Štefan ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Munk, Michal (oponent)
Cílem bakalářské práce je objasnit vlivy internetu, které jsou dalekosáhlé a různorodé. Internet výrazně přispěl ke vzniku nové společnosti, nových forem ekonomiky. Práce proto rozebírá informační společnost a s ní spojenou ekonomiku informací. Jsou to právě informace, které tvoří internet, internetovou kulturu, zvyky, komunity lidí. A výjimkou neni ani škola a školské prostředí, typické místo pro proces vzdělávání. Cílem práce je objasnění vzdělávací funkce internetu, nové metody a nástroje, které internet vnesl do vzdělávacího procesu. Vyvrcholením práce je výzkum mezi studenty, který odhaluje do jaké míry internet ovlivnil studium.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   začátekpředchozí16 - 25  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.