Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,382 záznamů.  začátekpředchozí1376 - 1382  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Změny v komunikaci médií a vývojové trendy
Hádková, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Blodigová, Lenka (oponent)
Diplomová práce popisuje oblast komerčních komunikací a současnou situaci na mediálním trhu v ČR. Stručně provádí mediálním plánováním a zahrnuje praktickou analýzu mediálního chování dvou vybraných cílových skupin. S vývojem společnosti klesá konzumace tradičních médií a objevují se moderní způsoby, jak spotřebitele ovlivnit. Nové trendy jsou zařazeny s ohledem na jejich využití v ČR a doplněny příklady ze zahraničí. Závěr shrnuje odhady vývoje mediální sféry v kratší časové perspektivě.
Marketing a média v Rusku
Ionova, Alena ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Valenčík, Radim (oponent)
Bakalářská práce je analýzou marketingu a médií v Rusku. Jejím hlavním cílem je deskripce rozvoje marketingu a médií v Rusku, usnadnění orientace v ruském marketingu a médií.
Médiá a propaganda
Frtúsová, Lucia ; Peterková, Jana (vedoucí práce) ; Knotková, Vladimíra (oponent)
Diplomová práca sa venuje problematike propagandy, úlohe a postaveniu médií v propagandistických kampaniach, najskôr obecne, neskôr so zameraním sa na jednotlivé typy masmédií a zmeny ich roly v propagandistických kampaniach. DP obsahuje historický vývoj propagandy a nezastupiteľnej roly médií v nej, upozorňuje na faktory, ktoré síce nepredstavujú propagandu v pravom slova zmysle, avšak rovnako ako propaganda narúšajú objektívnosť mediálneho zdelenia, ako aj obsiahly súpis uvedomelých a cielených propagandistických metód a techník, využívaných k presadzovaniu propagandistických cieľov. Druhá časť DP sa venuje procesom zmien postavenia a úlohy jednotlivých typov médií a na konkrétnych príkladoch poukazuje na zlomové body v histórii toho ktorého masmediálneho prostriedku, so zameraním sa na oblasť vojnovej propagandy a zmeny roly médií v nej.
Monitoring and effectiveness of internet advertising spending
Nakládal, Michal ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Ganoczy, Eduard (oponent)
Práca sa zameriava na problematiku on-line reklamy, jej efektívnosti z hľadiska jednotlivých druhov a sledovanie aktuálnych trendov v reklamných výdajoch do tohto segmentu. V prvej časti rozdeľujem používané druhy internetovej reklamy podľa medzinárodného delenia IAB a píšem aj o platobných modeloch a reklamných systémoch špecifických pre internet. Druhá časť porovnáva internet s masmédiami podľa kľúčových vlastností pre využitie v reklame. Práca opisuje efektivitu druhov internetovej reklamy. Tretia časť diplomovej práce detailne opisuje projekt spoločnosti Primetime s názvom Monitoring internetovej reklamy.
Product placement jako nástroj marketingové komunikace
Mika, Jiří ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Grmela, Tomáš (oponent)
Product placement je nový fenomén marketingové komunikace. Tato práce přináší analýzu product placementu a principů, na nichž je založen. Definuje placement. Popisuje jeho historický vývoj a současnou situaci. Zkoumá, zda je tento nástroj efektivní z hlediska marketingu. Pozastavuje se také nad rozdílným přístupem k regulaci placementu v USA a v Evropě. Zkoumá etiku placementu a odhaduje jeho budoucí vývoj na globálním trhu a v ČR.
Strategické řízení značky v oblasti bankovnictví
Bukovská, Romana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
Cílem práce je provedení analýzy znalosti značky banky GE Money Bank. Na základě této analýzy bude sestaven návrh na opatření pro komunikační strategii banky. Hlavním cílem strategie je zvýšení znalosti značky mezi jejími potenciálními zákazníky a posílení pozice banky na relevantním trhu.
Impact of media freedom and access on elections in chosen world regions
Javorská, Katarína ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Francková, Dagmar (oponent)
? Komunikácia politických subjektov, hodnotenie mediálneho prístupu a slobody médií na voľby, zabezpečenie úlohy médií vo voľbách. ? Vplyv slobody a prístupu k médiám na voľby ako výsledok komplexného pôsobenia širokej škály faktorov na príklade piatich krajín vybraných z rôznych svetových regiónov s rôznym stupňom demokratického vývoja - Spojené štáty americké, Slovenská republika, Chile, Libanon a Zimbabwe. Zvláštnosti a špecifiká ich mediálneho a politického prostredia a ich mediálne volebné kampane v posledne konaných parlamentných či prezidentských voľbách.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,382 záznamů.   začátekpředchozí1376 - 1382  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.