Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,337 záznamů.  začátekpředchozí1319 - 1328další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Combitrading, s. r. o.
Buchtová, Kateřina ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Práce charakterizuje jednotlivé prvky marketingového mixu, a to analýzu produktu, analýzu distribuce, analýzu komunikačního mixu a analýzu ceny. Práce dále obsahuje i zhodnocení současného stavu prostřednictvím SWOT analýzy podniku a náměty na opatření ke zlepšení situace.
Oceňování aktiv ve společnosti Soning Praha - Centrum akustických služeb, a. s., analýza vlivu oceňovacích metod na vypovídací schopnost údajů v účetních výkazech
Michálek, Petr Bc. ; Zmrhalová, Alena (vedoucí práce) ; Soldánová, Ivana (oponent)
Obsahem práce je řešení problematiky oceňování v konkrétním podniku a to na základě teoretických poznatků uvedených v teoretické části. Jedná se především o obecné možnosti oceňování aktiv, oceňování při běžném účtování, oceňování v účetní závěrce. Část je věnována problematice oceňování zásob vlastní výroby, porovnání oceňovacích metod na vypovídací schopnost údajů v účetních výkazech.
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Akuna
Kubíčková, Magda ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Práce obsahuje charakteristiku vybraného podniku a následnou analýzu nástrojů marketingového mixu - produktu, distribuce, ceny a komunikace. Součástí práce je zhodnocení současného stavu firmy a případné návrhy na opatření ke zlepšení situace.
Zajištění pojišťoven: účetnictví a specifika
Suchánková, Jitka ; Kovaříková, Jiřina (vedoucí práce) ; Tesařová, Monika (oponent)
Problematika zajištění pojišťoven a účtování o zajištění, jak po stránce teoretické, tak na řadě praktických příkladů. Klasifikace zajištění podle forem a jednotlivých typů. Zajistný program a cena zajištění, účtování poplatků v zajištění. Účetnictví pojišťoven, odlišnosti od jiných podnikatelských subjektů, mezinárodní harmonizace účetnictví, účetní metody v zajištění, účtovaní o zajištění z pohledu pojišťovny a zajišťovny.
Hodnocení marketingového mixu v přímém prodeji kosmetiky
Rybářová, Alice ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Vránková, Gabriela (oponent)
Práce popisuje přímý prodej jako jednu z možných alternativ distribuce kosmetických produktů. Specifika této distribuční cesty se odrážejí i v tvorbě marketingového mixu společností. Práce se věnuje všem jeho složkám ? výrobku, ceně, distribuci i komunikaci. Důraz je kladen hlavně na spotřebitelský úhel pohledu. Praktická část je věnována situaci na českém trhu v přímém prodeji kosmetiky, zejména pak společnosti Oriflame, jejíž marketingový mix je detailně popsán, zhodnocen a jsou uvedena doporučení ke zlepšení.
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Rupa s.r.o.
Slavíková, Michaela ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Práce obsahuje základní informace o firmě Rupa s.r.o., její historii a současnost. Zhodnocuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby podniku tedy SWOT analýzu. Dále provádí analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu v podniku a navrhuje doporuční na zlepšení
Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku Agos stavební a.s. Pelhřimov
Davidová, Ladislava ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Charakteristika podniku a jeho postavení na stavebním trhu, SWOT analýza a analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu, jejich vyhodnocení a navržení opatření, jak současnou situaci zlepšit.
On-line nástroje pro srovnání cen na internetu
Čapek, Michal Bc. ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Práce se bude zabývat aktuálními aplikacemi poskytujícími služby srovnání cen na internetových obchodech. Autor navrhne možnosti vlastního řešení podobné služby.
Rozbor prvků marketingového mixu (produkt,cena)
Heralová, Jana ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Nesnídalová, Jitka (oponent)
Práce je rozdělena na dvě části.První část je teoretická a druhá část je praktická.V teoretické části jsou zahrnuty pojmy marketing, marketingové koncepce, marketingový mix. Praktická část obsahuje pojmy charaktestika firmy Medin a.s., sortiment firmy, produkt, cena, porovnání firmy Medin a.s. s konkurencí.
Alokácia kúpnej ceny do jednotlivých účtovných položiek so zameraním na aktíva výskumu a vývoja
Olejárová, Zuzana ; Mařík, Miloš (vedoucí práce) ; Jurečka, Jan (oponent)
Diplomová práca analyzuje a hodnotí postup alokácie kúpnej ceny získavanej spoločnosti. Zameriava sa na oblasť alokácie kúpnej ceny na aktíva výskumu a vývoja a kriticky hodnotí postup, ktorý sa v praxi na ich ocenenie používa. Jedným z najhlavnejších prínosov tejto práce je použitie relevantných zistení na ocenenie nehmotných aktív určených na výskum a vývoj konkrétnej spoločnosti. Práca analyzuje metódu zvýšených výnosov za niekoľko období.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,337 záznamů.   začátekpředchozí1319 - 1328další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.