Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 137 záznamů.  začátekpředchozí128 - 137  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Užití Internetu v podnikové praxi
Nováková, Zdeňka ; Jelínek, Jiří (vedoucí práce) ; Voráček, Jan (oponent)
Cílem práce je popis organizačních, legislativních a ekonomických předpokladů při užití Internetu v podnikové praxi. Návrh řešení v konkrétní organizaci - popis současného stavu, možnosti zlepšení, ekonomické zhodnocení nákladů a přínosů.
Analýza fungování a kooperace středisek ve firmě MSV Liberec s.r.o.
Kraus, Jakub ; Cejthamr, Václav (vedoucí práce) ; Hartman, Ladislav (oponent)
Cílem práce je popis a zhodnocení fungování a vzájemné kooperace středisek ve firmě MSV Liberec s.r.o. a návrhy opatření na zlepšení. Konfrontací empiricky zjištěných faktů s odbornou literaturou zhodnotit fungování systémů a vypracování návrhu na zlepšení. Přínosem bude podrobné zpracování reálného fungování společnosti a návrh možností dalšího zlepšování.
Vytvoření a ověření výukového modelu na základě aquafitness programu pro adolescenty.
JELÍNEK, Jakub
Teoretická část byla zaměřena na zpracování uceleného přehledu aktivit, které je možné provádět ve vodním prostředí za účelem rozvoje pohybových schopností a dovedností. V praktické části byl vytvořen intervenční program, který by měl rozvíjet vytrvalost, fyzickou zdatnost a v neposlední řadě i odbourávat psychický stres.
Management jakosti ve vybraném podniku
PRAGEROVÁ, Tereza
Práce je zaměřena na oblast řízení procesu jakosti, kvality řízení, zlepšování efektivnosti systému řízení s cílem zvyšování výkonnosti podniku, zvyšování spokojenosti zákazníka.
Posouzení vlivu řízení kvality v podnikatelském subjektu na jeho konkurenceschopnost
NOVOTNÝ, Jaromír
Cílem této bakalářské práce je posouzení vlivu řízení kvality ve společnosti GiTy, a. s. na jeho konkurenceschopnost, se sídlem v Brně. Společnost operuje na trhu už 20 let. Práce je doplněna grafy a tabulkami. Na základě získaných informací (Hodnotící zpráva IMS 2008) byla provedena analýza současného stavu řízení systému managementu jakosti, která byla podkladem pro návrh na zlepšení. Z analýzy také vyplynulo, že firma GiTy potřebovala certifikaci (QMS, EMS, ISMS) pro získání 88 % svých tržeb. Tímto zjištěním lze dokladovat důležitost systému jakosti v GiTy, ale i na celém českém trhu. Dílčí návrh na zlepšení spočívá v zavedení sledování nákladů na jakost, aby firma mohla lépe řídit peněžní prostředky vynaložené na jakost. Hlavní návrh na zlepšení spočívá v zavedení systému managementu služeb (ISO 20000). Tento systém firmu v počátku zavedení zatíží náklady ve výši 120000 Kč, ale přínos bude podstatně vyšší. Smyslem tohoto systému je zvýšení úrovně poskytovaných služeb, snížení nákladů, rizik a času k zavedení nových produktů a služeb, zlepšení využití zdrojů, zvýšení produktivity a také získání konkurenční výhody před ostatními poskytovateli IT služeb.
Sponzoring v oblasti finanční sféry.
Sýkorová, Eliška ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Medek, Milan (oponent)
V práci se zabývám uplatněním sponzoringu v oblasti finanční sféry, především v pojišťovnictví. V teoretické části definuji sponzoring jako jeden z nástrojů komerčních komunikací, uvádím druhy sponzoringu a jeho součásti, rovněž uvádím specifika sponzoringu v oblasti finanční sféry. V praktické části se zabývám konkrétními sponzorskými aktivitami společnosti Kooperativa pojišťovna a.s., Vienna Insurance Group. Zaměřuji se na hlavní projekt Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov. Charakterizuji tento projekt, hodnotím dané sponzorské aktivity a navrhuji zlepšení pro tento projekt do budoucna.
Analýza počtu reklamací a procesu vyřizování reklamací ve společnosti LASSELSBERGER, a.s.
Davídková, Veronika ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Hlavním tématem diplomové práce je spokojenost zákazníků. Úvodní teoretické části práce jsou věnovány právě zákazníkovi a jeho spokojenosti, metodám jejího měření a způsobu, jak řešit stížnosti, příp. reklamace v organizacích. Praktická část práce se zaměřuje na analýzu jakostních reklamací, procesů řešení reklamací a stížností a hodnocení spokojenosti zákazníků ve společnosti LASSELSBERGER, a.s., vyrábějící keramické obklady a dlažby. Cílem a vyústěním práce je formulace doporučení vyplývajících z vypracovaných analýz i teoretických poznatků. Tato doporučení mají zlepšit dosavadní průběh analyzovaných procesů s ohledem na kvalitu jejich výstupů a především s ohledem na spokojenost zákazníků.
Analýza reklamací ve společnosti Black and Decker
Zrůstová, Pavla ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V první části je provedena jednoduchá analýza přijtaých reklamací v letech 2005 - 2008. Cílem analýzy je nalezení nejproblematičtějších míst v systému managementu jakosti z pohledu reklamací. V druhé části jsou řešeny jednotlivé reklamace, které společnost Black and Decker přijala v roce 2008. Výsledkem práce je stanovení návrhů a opatření pro zlepšování celého managementu jakosti ve společnosti.
Štíhlý podnik
Konečný, Petr ; Klečka, Jiří (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Práce se zaměřuje na metody a principy štíhlé výroby, její ekonomické dopady na podnik a také na faktory, které ovlivní důvěru pracovníků v management společnosti.
Zvyšování zralosti testovacích procesů v IT společnosti
Kučera, Martin ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce)
Předmětem zájmu práce je problematika optimalizace procesů testovací disciplíny jakožto plnohodnotné součásti vývoje softwaru. Přístup vedoucí ke zlepšení testovacích procesů je uplatněn v prostředí útvaru testování vybrané společnosti. K tomuto účelu je využito koncepce zvyšování zralosti a vyspělosti procesů obsažené v modelu CMMI. Prvním z cílů práce je poskytnutí teoretického výkladu věnovaného testování softwaru, procesnímu přístupu a modelům zralosti a vyspělosti, který dostatečně poslouží ke srozumitelnosti textu práce, jakož i k porozumění celému tématu. Bude sestaven teoretický výklad interpretující údaje z volně dostupných elektronických zdrojů, z bakalářské práce autora a s využitím znalostí získaných při studiu a z výukových materiálů. Pozornost bude zaměřena na definování důležitých pojmů a vzájemné souvislosti mezi popisovanými oblastmi. Jako další cíl bylo zvoleno sestavení popisu výchozího stavu, provedených změn a současného stavu organizační struktury, procesů a dokumentace testovacího útvaru vybrané společnosti. Budou vytvořeny procesní modely složené z diagramů, popisných tabulek a slovních charakteristik identifikovaných procesů. Při zachycení stavu a změn dokumentace bude kladen důraz na strukturu dokumentace jako celku a také jednotlivých složek, dále na chronologický postup zavádění používaných dokumentů a na vysvětlení jejich významu při testování. Pro vytvoření uceleného pohledu bude k dispozici popis organizační struktury s kompetencemi členů útvaru. Posledním cílem je návrh opatření ke zvýšení zralosti procesů a k dalšímu zlepšení dokumentace a organizační struktury v testovacím útvaru společnosti. V modelu CMMI budou vyhledány oblasti a doporučení, které jsou vázané na procesy testovací disciplíny. Obsah bude interpretován do podoby dílčích kroků určených k přímému uplatnění v testovacím útvaru a seřazených v pořadí optimálním pro útvar, které bude rovněž stanoveno. Nad rámec návrhu dle metodického produktu budou přítomna doporučení pro oblasti organizační struktury, procesů a dokumentace. Práce shrnuje zásadní skutečnosti a provedené změny, které se váží na organizační strukturu, procesy a dokumentaci testovacího útvaru vybrané společnosti v uplynulém dvouletém období. Přínos dále představuje vytvoření dosud neexistujících procesních modelů testovacího útvaru, které zachycují podobu testovacích procesů ve dvou časových okamžicích, a především kompletní návrh opatření ke zvýšení zralosti procesů a optimalizace organizační struktury a dokumentace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 137 záznamů.   začátekpředchozí128 - 137  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.