Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 137 záznamů.  začátekpředchozí128 - 137  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Fluktuace zaměstnanců ve společnosti JYSK s.r.o.
Lucová, Lenka ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na problém fluktuace zaměstnanců ve společnosti JYSK s.r.o. Vysvětluje pojmy fluktuace, spokojenost zaměstnanců, motivace zaměstnanců. Uvádí příčiny, důsledky a řešení fluktuace, důvody odchodů zaměstnanců a metody průzkumu spokojenosti. Součástí praktické části jsou analýzy sekundárních dat (analýza fluktuace, analýza seniority odchozích zaměstnanců, analýza výstupních dotazníků) a analýza primárních dat získaných z průzkumu spokojenosti zaměstnanců prováděného formou osobních rozhovorů a dotazníkového šetření. Na základě těchto analýz byla navržena doporučení vedoucí ke snížení fluktuace. Cílem práce je navržení těchto doporučení vedoucích ke snížení fluktuace ve společnosti.
Analýza spokojenosti zaměstnanců v ČSOB, a.s.
Novotná, Barbora ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Kozlová, Taťána (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zaměstnanců a jednotlivými faktory, které ji ovlivňují. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část (literární rešerše) je věnována rozboru literatury. Pojednává o různých pojmech a souvislostech, které jsou důležité pro spokojenost zaměstnanců. Praktická část je již zaměřena na konkrétní charakteristiku personálních postupů ve společnosti ČSOB, a.s., které mají zásadní vliv na spokojenost zaměstnanců, jako je systém odměňování, systém motivace, možnosti kariérového růstu, vzdělávání a rozvoje a pracovní vztahy v podniku. Součástí je i sestavení vlastního dotazníku, zpracování a vyhodnocení získaných dat a závěrečná diskuse výsledků.
Analýza vlivu CSR na pracovní spokojenost zaměstnanců
Krasnikova, Darina ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
V současné době jsou zaměstnanci nejcennějším zdrojem ve všech komerčních a neziskových organizacích. Zaměstnavatelé se snaží vytvořit co nejlepší podmínky, aby získali a udrželi ty nejlepší a nejkvalitnější zaměstnance. Jedním z komplexních nástrojů pro vytvoření příznivých podmínek pro zaměstnance a jejich dlouhodobou spokojenost je koncept společenské odpovědnosti korporace (corporate social responsibility, CSR). CSR je dobrovolná politika pro řízení organizace, která umožňuje dlouhodobý udržitelný rozvoj a je založena na třech pilířích: ekonomickém, ekologickém a sociálním. V rámci sociálního pilíře CSR poskytuje pro zaměstnavatele celou řádu možnosti pro zvýšení úrovně spokojenosti zaměstnance a získání jeho loajality.
Analýza pracovní spokojenosti ve stavební společnosti
Švecová, Petra ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Cipro, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce byla analýza pracovní spokojenosti zaměstnanců ve stavební společnosti. Jako teoretický podklad práce byla zpracována problematika spokojenosti, motivace a stimulace pracovníků. Analýza byla provedena formou písemného dotazníkového šetření ve vybrané společnosti. Respondenti byli dotazováni na spokojenost s organizací a náplní práce, pracovním prostředím, mezilidskými vztahy, přímým nadřízeným, podmínkami vzdělávání a osobního rozvoje a na spokojenost s hodnocením a odměňováním. U respondentů byl dále zkoumán vztah k organizaci a úroveň motivace. Na základě výsledků analýzy byly prezentovány návrhy a doporučení, jejichž realizace by měla přispět k větší spokojenosti zaměstnanců.
Analysis of employee benefits
Sabolová, Anna ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Luptáková, Lucia (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je představit současnou nabídku zaměstnaneckých výhod společnosti XY působící v oblasti informačních technologií (společnost si nepřála být jmenována) a na základě dotazníkového šetření posoudit systém zaměstnaneckých výhod této společnosti z hlediska jeho předností a případných nedostatků. Tato bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na odměňování zaměstnanců a začlenění zaměstnaneckých výhod do systému odměňování společnosti. Vymezuje také pojem zaměstnanecké výhody, jejich členění a význam. V závěru teoretické části jsou popsány současné trendy zaměstnaneckých výhod v České republice vycházející z průzkumu společnosti Robert Half International. V praktické části je představena současná nabídka zaměstnaneckých výhod společnosti XY, a zároveň výsledky dotazníkového šetření, které bylo realizováno v této společnosti. Jeho cílem bylo zhodnotit informovanost a spokojenost zaměstnanců a v případě potřeby navrhnout opatření vedoucí k optimalizaci systému. Z výsledků šetření vyplývá, že převážná část zaměstnanců společnosti XY je dobře informována o svých možnostech a je s aktuální nabídkou spokojená. Návrhy na změny jsou uvedeny v závěru práce.
Analýza spokojenosti zaměstnanců ve vybrané organizaci
Mandlerová, Magdalena ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Kozlová, Taťána (oponent)
Práce se v teoretické rovině věnuje východiskům a celkovému kontextu problematiky pracovní spokojenosti, jejím dílčím faktorům, různým pojetím, modelům a vztahům k ostatním organizačním teoriím a aspektům. Praktická část se věnuje analýze spokojenosti zaměstnanců ve vybrané mezinárodní organizaci, konkrétně pracovníkům obchodního oddělení regionu EMEA (Evropa, Střední Východ a Afrika). Analýza vychází především z dat získaných vlastním průzkumem spokojenosti, realizovaného formou dotazníkového šetření. Cílem analýzy bylo zjistit slabá místa organizace v oblasti pracovní spokojenosti a na základě výsledků analýzy navrhnout doporučení pro zvýšení této spokojenosti i zlepšení situace organizace jako celku tak, aby mohla dostát svému cíli stát se zaměstnavatelem první volby. Navržená opatření se zaměřují na pracovní zátěž a organizaci práce, jistotu zaměstnání, možnosti profesního a kariérového růstu, transparentní a spravedlivé odměňování, vztah mezi regionem a ústředím firmy, komunikační systém s důrazem na získávání zpětné vazby a v neposlední řadě i na řízení lidských zdrojů jako takové.
Komunbikace a tvorba notivačního vnitropodnikového klimatu
DIVIŠOVÁ, Eva
Diplomová práce se zabývá analýzou systémů komunikace a motivace ve vybraném podnikatelském subjektu. Cílem diplomové práce s názvem: Komunikace a tvorba motivačního vnitropodnikového klimatu, je analýza vnitropodnikového klimatu ve vybraném podnikatelském subjektu se zaměřením na systémy motivace a komunikace. Dílčím cílem práce je posouzení vlivu těchto systémů na tvorbu vnitropodnikového klimatu a vyhodnocení podnikové kultury společnosti. Součástí diplomové práce je dotazníkové šetření zaměřené na vnitropodnikové klima s bližším zaměřením na systémy komunikace a motivace.
Kariérové plánování
VACKOVÁ, Ludmila
Cílem diplomové práce je stanovení rozvoje pracovní kariéry ve dvou zkoumaných finančních institucích, které jsou porovnány z pohledu teoretických poznatků a praktických zjištění.Posouzení spokojenosti zaměstnanců ve vybraných bankách s možností kariérního růstu a seberealizací. Na vybraném souboru respondentů bylo provedeno šetření pomocí dotazníku.Informace získané z interních zdrojů banky {\clqq}A`` a banky {\clqq}B``:1)Názory pracovníků podniku obsažené v dotazníku ( viz příloha 1).2)Interní směrnice bank, týkající se prémiového řádu a způsobu odměňování pracovníků.3)Organizační struktura podniku.
Analýza spokojenosti pracovníků ve firmě se zaměřením na vzdělávání a kvalifikační růst
Popelková, Tereza ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Tématem této práce je spokojenost zaměstnanců v práci se zaměřením na vzdělávání a kariérní růst.
Systém zaměstnaneckých výhod ve společnosti SLUŽBY MĚSTA JIHLAVY s. r. o.
Oberreiterová, Martina ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Hodková, Hana (oponent)
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současný stav zaměstnaneckých výhod v praxi a nastupující trendy v této oblasti. Práce se nejprve zaměřuje na charakteristiku zaměstnaneckých výhod obecně s ohledem na jejich rostoucí význam, charakteristiku výhod a nevýhod pevného a flexibilního systému jejich zavádění a jednotlivé typy benefitů včetně jejich daňových dopadů jak z pohledu zaměstnavatele, tak z pohledu zaměstnance. Dále práce analyzuje situaci v oblasti zaměstnaneckých výhod v České republice. Praktická část diplomové práce je zaměřena na zhodnocení systému zaměstnaneckých výhod zavedeného v ryze české společnosti SLUŽBY MĚSTA JIHLAVY s.r.o. a srovnání vývoje za posledních pár let. Součástí práce je i zjištění míry spokojenosti zaměstnanců se současnou nabídkou benefitů a možnostmi, které jim tato společnost nabízí. Hodnocení výsledků analýzy je doplněno návrhy na řešení zjištěných nedostatků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 137 záznamů.   začátekpředchozí128 - 137  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.