Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,265 záznamů.  začátekpředchozí1229 - 1238dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Význam moderních sociálních sítí v životě dospívající mládeže
PTÁČKOVÁ, Eva
Bakalářská práce se zabývá vlivem tzv. sociálních sítí na život středoškoláků. Předmětem této práce jsou bezprostřední důsledky užívání sociálních sítí na internetu na každodenní, ?reálný? život současných středoškoláků. Cílem práce bylo cestou kvalitativního výzkumu popsat, jakým způsobem a do jaké míry ovlivňuje členství v sociální síti vnímání sebe sama a svého okolí i do jaké míry může ovlivňovat dospívající mládež. Jako výzkumná metoda bylo použito kvalitativní dotazování a následná analýza získaných dat v souladu se zakotvenou teorií podle Strausse a Corbinové (1999). Provedený výzkum odkrývá rozporuplnou roli sociálních sítí, jako komunikačního prostředku i možnou míru jejich vlivu na současnou dospívající mládež.
Mediální prezentace smrti a umírání a její vliv na utváření postoje ke smrti
KADLECOVÁ, Hana
Práce se zabývá masovými médii a způsobem, jakým přistupují k prezentaci smrti a umírání. Snaží se najít odpověď na otázku, zda mohou mít masová média vliv na změnu postojů současného člověka ke smrti a umírání. Práce je rozdělena do devíti částí. První čtyři části tvoří teoretický rámec a charakterizují dnešní postmoderní společnost, typické rysy chování současného člověka, jeho vnímání světa a sebe sama, vliv výchovy, kultury a víry. Práce se dále zabývá postavením masových médií v postmoderní společnosti a stručně mapuje dosavadní výzkumy vlivu masových médií na člověka. Zmiňuje také nejčastější dělení masových médií na televizi, rozhlas, tisk a internet. Od tohoto teoretického rámce se následně odvíjí analýza prezentace smrti a umírání v jednotlivých typech médií - tato část práce je zaměřena více prakticky a je doplněna množstvím obrazového materiálu. Snaží se zachytit hlavní rysy prezentace smrti a umírání na televizní obrazovce (zpravodajství, film, reklama), v rozhlase (zpravodajství a některé názorové pořady), v seriózním i bulvárním tisku a v prostředí in ernetového zpravodajství, na blozích a sociálních sítích a také v internetové reklamě. Práce dochází k závěru, že současná masová média jsou smrtí a umíráním téměř přesycena, což u diváka (čtenáře, posluchače) způsobuje otupělost a přivyknutí si ke stále větší míře násilí. Médii zobrazovaná smrt je nepřirozená, často násilná a je v ostrém kontrastu s žitou realitou. Smrt mediálně devalvuje, ztrácí se její význam. To se v reálném životě projevuje poklesem empatie k nemocným a umírajícím a absencí úcty k zemřelým.
Vybrané rizikové chování na středních školách v regionu Domažlice
ČERNÁ, Pavlína
Tématem této bakalářské práce je Vybrané rizikové chování na středních školách v regionu Domažlice. Rizikové chování je jev ohrožující společnost napříč všemi kulturami. Jeho negativní důsledky mohou být ještě více znásobeny, pokud k jeho výskytu dochází v mladistvém věku. Pod jeho vlivem je u dospívajících ohrožen jejich zdraví vývoj. Zasahuje do stránky biologické, psychické i sociální a to nejen v době, kdy se adolescent chová rizikově, ale i v době budoucí, kdy jedinec musí nést následky tohoto jednání. Práce zahrnuje část teoretickou, kde jsou stručně charakterizovány vybrané formy rizikového chování současně s protektivními faktory, které na tento druh chování mají výrazný vliv. Praktická část vymezuje určené cíle a popis vlastního výzkumu, včetně diskutování zjištěných výsledků s poznatky jiných autorů, které uvádí teoretická část. Výskyt rizikového chování nelze zcela eliminovat, avšak lze jej alespoň snížit či jeho počátek oddálit. K tomu slouží primární prevence. Jako jeden ze základních nástrojů evaluace prevence lze využít monitoring rizikového chování, na který je zaměřena praktická část této práce. Výzkum byl prováděn na středních školách v regionu Domažlice. Jednalo se o typy škol s různým zaměřením ? gymnázium, obchodní akademie a střední odborné učiliště. Data od studentů těchto škol byla sbírána kvantitativně prostřednictvím dotazníkového šetření. Respondentům byly dotazníky rozdány ve školním prostředí. Velký důraz byl kladen na anonymitu dotazníku a ubezpečení respondentů, že se jimi vyplněný dotazník nedostane do rukou žádné z blízkých autorit. Z tohoto důvodu byla i vyloučena přítomnost autority při vyplňování dotazníku. Takto měla být zajištěna co nejvyšší validita dat. Na základě získaných dat byly potvrzeny předem stanovené hypotézy. Cílem výzkumu bylo zmapování výskytu vybraného rizikového chování na středních školách v regionu Domažlice. Jako první z dílčích cílů byla stanovena komparace zapojení respondentů do rizikového chování u chlapců a dívek. Druhým dílčím cílem bylo porovnání výskytu rizikového chování na jednotlivých typech škol. Z výzkumu je patrné, že nelze komplexně určit, zda se více či méně vyskytuje rizikové chování u chlapců či dívek. Lze pouze konstatovat, že některé vybrané jevy jsou více typické pro mužské pohlaví druhé pro ženské pohlaví u jiných je zastoupení srovnatelné. V případě sledování rizikového chování na jednotlivých typech škol, výrazně více převyšuje výskyt nežádoucích jevů na středním odborném učilišti ve srovnání s ostatními typy škol. Region Domažlice svým výskytem dospívajících chovajících se rizikově odpovídá republikovému průměru. Výsledky práce lze využít k realizaci efektivní primární prevence, pro potřeby dalších výzkum a v neposlední řadě i jako teoretický rámec pro výuku v této oblasti.
Využití Internet marketingu v lázeňství
GOTTWALDOVÁ, Jana
Diplomová práce se zabývá tématem "Využití Internet marketingu v lázeňství``. Práce byla vypracována v Lázních Hodonín a navazuje na výzkum marketingové komunikace, který zjistil důležitost internetu jako informačního a komunikačního prostředku firmy s jejími zákazníky. Lázně jsou mladým moderním zařízením nacházejícím se v Jihomoravském kraji, jejichž jediným majitelem je od roku 1993 město Hodonín. Zařízení slouží k léčbě pohybového aparátu, relaxaci, rekondici a nabízí i wellness pobyty. Cílem této práce je zhodnocení dosavadního využití Internetového marketingu Lázní, jeho účinnosti a návrh možných zlepšení v této oblasti. Dílčím cílem je zjištění spokojenosti zákazníků {--} samoplátců - s internetovou prezentací Lázní, jejich názory a postoje k dalším nástrojům internetové komunikace. Teoretická část vymezuje základní terminologii a nástroje Internetového marketingu dle odborné literatury, internetových článků a aktuálních informací z oboru. Tyto poznatky se staly východiskem pro osobní rozhovor s marketingovou specialistkou a zároveň k definování a zhodnocení dosud využívaných nástrojů internetové komunikace Lázní Hodonín. Primární data spokojenosti klientů s www prezentací Lázní, jejich postoje a názory, byla získána dotazníkovým šetřením. S ohledem na finanční, personální, technické a jiné možnosti organizace je její působení na internetu na velmi dobré úrovni. Ještě více je to patrné ve srovnání s webovou prezentací jejich konkurence. Zjištěné výsledky a uskutečněná reklamní kampaň na Facebooku objevily prostor pro zlepšení a nové perspektivy v oblasti ppc reklamy, emailingu, podpory prodeje a sociálních sítí. Společným cílem navržených opatření bylo především zlepšení efektivity komunikace se stálými, ale i potenciálními klienty. Aktivní působení Lázní na internetu je z hlediska chování daného segmentu spotřebitelů nutností dnešní konkurenční doby. Pro posílení vztahů se současnými zákazníky, ale i z důvodu oslovení nových, by proto mělo marketingové oddělení na tento trend vhodně reagovat.
Využití sociální sítě Facebook po účely internetového marketingu
Vrbasová, Magdaléna ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Šesták, Michal (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvořit a efektivně spravovat facebookové stránky pro jednotlivé divize společnosti Import Volkswagen Group, s.r.o. Diplomová práce je rozdělena na dvě části -- teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje základní informace o online a offline médiích, trendech internetového marketingu a měření účinnosti internetové reklamy, kterou lze na rozdíl od "offline" reklamy, velmi snadno měřit. Velkým trendem posledních 2 let se staly sociální sítě a to především Twitter a Facebook. Poslední kapitola teoretické části je věnována propagaci na sociální síti Facebook, která v České republice zaujímá dominantní postavení. V praktické části jsou pak realizovány a ověřovány některé poznatky z teoretické části. Hlavním přínosem mé diplomové práce je vytvoření dobře fungujících facebookových stránek, které si posléze společnost Import Volkswagen Group, s.r.o. bude moci převzít do své správy.
Virtuální sociální sítě a jejich vliv na komunikační strategii podniku.
Dutka, Vladimír ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hubík, Martin (oponent)
Účelem této práce je především identifikovat a zhodnotit specifika využívání internetových sociálních sítí v komerční komunikaci a jejich vliv na komunikační strategii firem. Zároveň nabídne stručný rozhled mezi nejpopulárnějšími sociálními sítěmi dneška a náhled na problematiku měření efektivnosti komerční komunikace v jejich rámci. V praktické části pak ukáže přístup k tomuto komunikačnímu kanálu v praxi.
Analýza sociálního chování jedinců ve virtuálních sítích
Lukavská, Zuzana ; Pstružina, Karel (vedoucí práce) ; Řepa, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá komparací chování jedinců ve virtuálním a v reálném světě. Práce je rozdělena na dvě vzájemně provázané části. V praktické části na základě dat získaných z vlastního výzkumu analyzuji chování respondentů ve zvolené sociální síti. Výsledky porovnávám s jinými vědeckými prácemi a dávám je do souvislostí s teoretickými poznatky. Ve výsledcích praktické části hledám souvislosti s realitou, zdůrazňuji rozdíly a především se pokouším rozdílné chování uživatelů sociální sítě vysvětlit. Teoretická část dává ucelený přehled o pojmech virtualita, sociální síť a virtuální svět. Přináší přehled o možných nebezpečích číhajících ve virtuálním prostředí se zaměřením především na děti, pro které je již virtualita samozřejmou součástí života, ale zároveň jsou díky své důvěřivosti velmi zranitelné. Dále se zabývá významem pojmu přátelství, které má ve virtuálním světě poněkud odlišný význam. Rovněž zkoumá chování jedince v různých situacích ve virtuálním prostředí a hledá důvody, proč lidé mění svůj obraz, chovají se agresivně apod., a zda jejich chování ovlivňuje i realitu. V práci zkoumám rozdíly mezi virtuální a reálnou komunikací a vliv vzrůstající tendence používání virtuálních prostředků komunikace na komunikaci reálnou.
Dopady internetových sociálních sítí na uživatele
Kobrle, Daniel ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Dalihod, Martin (oponent)
Cílem této práce je analyzovat současný stav internetových sociálních sítí a jejich dopady na uživatele. V současnosti se tyto sítě stávají velmi populární a počet jejich uživatelů dramaticky roste. Roste také doba, kterou na těchto sítích tráví. Úvodem je analyzováno, co vedlo ke vzniku sociálních sítí, jaké byly jejich původní cíle a vize, co je podmínkou vzniku velké sítě a jak probíhá přeměna malé sítě na velkou. Dále popisuji, jak se současná politika velkých sítí odklání od původních cílů a vizí. Poté nastiňuji, jak rozsáhlé je komerční využití internetových sociálních sítí a jakým způsobem tyto sítě umožňují vydělávat. Pozornost věnuji hlavně novým typům reklamy, které se na nich uplatňují. Poté je zde popsáno, jak se užívání sociálních sítí projevuje na jejich uživatelích, jaké jsou jejich pozitivní, ale hlavně negativní dopady. Jsou zde popsány změny životního stylu, životního tempa, změny hodnot a substituce osobních forem komunikace způsobené jejich užíváním. Dále také vliv těchto sítí na způsob šíření informací a psychologický rozbor působení sítě na uživatele s jeho následky. Závěrem se zabývám riziky, kterým jsou uživatelé sociálních sítí vystaveni a patogenním jevům, které v jejich důsledku vznikají.
Využití Facebooku pro reklamní účely
Pavelka, Tomáš ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Hlavním cílem této práce je popis možností využití Facebooku k reklamním účelům. Úvod práce pojednává o sociálních sítích obecně, analyzuje důvody jejich popularity, uvádí jejich typy a zmiňuje některé příklady. Práce dále srovnává reklamu na sociálních sítích s tradičními formami reklamy a analyzuje její výhody a nevýhody. Další část práce je zaměřena jen na nejpopulárnější sociální síť na světě -- Facebook, a analýzu jeho pozice v České republice. Následuje popis možností, jak Facebook využít pro reklamní účely. Práce také srovnává na Facebooku s reklamou na Googlu. Na závěr je uvedeno pár reálných příkladů úspěšného použití Facebooku k reklamním účelům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,265 záznamů.   začátekpředchozí1229 - 1238dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.