Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,177 záznamů.  začátekpředchozí1174 - 1177  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Návrh metody hodnocení vztahů se zákazníky
Malach, Jakub ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Fotr, Jiří (oponent) ; Tomek, Gustav (oponent)
Cílem disertační práce je navrhnout metodu hodnocení vztahů se zákazníky. Mezi hlavní přínosy disertační práce pro teorii Customer Relationship Managementu (CRM) patří: Komplexní analýza současného stavu hodnocení vztahů se zákazníky. Návrh obecných kritérií hodnocení vztahu se zákazníkem popisujících základní složky hodnoty vztahu a jejich ověření. Identifikace a systematizace principů konceptu CRM. Návrh integrace hodnotících procesů do cyklu CRM včetně identifikace principů fungování cyklu CRM. Návrh systému hodnocení vztahů se zákazníky. Návrh obecného předpisu hodnotící funkce, typů oborů hodnot funkce a konceptu dimenze indikátoru hodnoty vztahu se zákazníkem. Návrh obecného a specifického modelu hodnocení vztahů se zákazníky, prvků modelu a determinantů prvků modelu. Návrh struktury procesu hodnocení vztahů. Ověření předpokladů obecného modelu hodnocení vztahů. Ověření hypotéz modifikace obecného modelu hodnocení podle specifických vlastností hodnotící firmy. Návrh manažerského nástroje VMT (Valuation Model Tool) a způsobu jeho praktické aplikace.
Hodnocení pracovníků a rozvoj jejich kariéry ve společnosti Unicorn,a.s.
Vinclerová, Zuzana ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Brabec, Petr (oponent)
Diplomová práce seznamuje čtenáře s fungováním systému hodnocení pracovníků a systému rozvoje kariéry ve společnosti Unicorn, a.s. Obsahuje výčet a popis nalezených slabých míst a navržená opatření, která by je pomohla eliminovat. V systému hodnocení pracovníků je práce zaměřěná hlavně na problematiku formálního periodického hodnocení, protože neformální hodnocení nebývá zpravidla zaznamenáno a jen výjimečně bývá příčinou konkrétního personálního rozhodnutí.
Systém hodnocení členů a jejich pracovních výkonů v AIESEC Praha
Samek, Michal ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Hanzlíková, Milana (oponent)
V této diplomové práci jsem nejdříve nastínil pojetí a význam postavení hodnocení pracovníků v systému řízení lidských zdrojů. Dále jsem popsal cíle a přínosy hodnocení v organizaci. Zabýval jsem se také předpoklady úspěšného využití výsledků hodnocení v praxi, resp. chybami, kterých je třeba se vyvarovat. V následující analytické části této práce jsem na základě empirického výzkumu navrhl systém hodnocení členů, což bylo cílem této diplomové práce. Při tvorbě systému jsem vycházel z teoretických poznatků, které jsem čerpal z příslušné odborné literatury, ale také z konkrétních požadavků na tento systém, stanovených při konzultacích s prezidenty AIESEC Praha a dále získaných v empirickém výzkumu od výkonného výboru místní pobočky, vedoucích týmů, členů a dále při praktickém testování jednotlivých součástí systému hodnocení. Navrhl jsem především metodu hodnocení, hodnotící formuláře a další podpůrné dokumenty, jejichž strukturu jsem detailně popsal. Vymezil jsem smysl zavedení nového systému, kdo bude hodnotitelem, na koho se bude hodnocení vztahovat, periodicitu, fáze hodnocení a využití výsledků hodnocení. Celý návrh systému lze považovat za okamžitě využitelný v personálním řízení AIESEC Praha, ale současně též otevřený k dalším úpravám, které si vyžádá praktické využívání v realitě organizace.
Centrální registr pacientů
Ježek, Jaroslav ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Rosický, Antonín (oponent)
Práce se zabývá hodnocením současné legislativy a praxe týkající se zdravotnických registrů a zkoumá možnosti zavedení Centrálního registru pacientů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,177 záznamů.   začátekpředchozí1174 - 1177  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.