Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 215 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh rekonstrukce traťového úseku Kunovice - Staré Město u Uherského Hradiště v km 2,9 - 6,0
Malý, Tomáš ; Rašková, Eliška (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem rekonstrukce jednokolejné železniční traťi Kunovice – Staré Město u Uherského Hradiště v úseku km 2,9 – 6,0. V rámci práce je řešena konstrukce železničního svršku s nově navrženými parametry koleje a konstrukce železničního spodku včetně obnovy odvodnění tratě a návrhu technologie práce. V souvislosti s rekonstrukcí bude posouzena možnost zvýšení stávající rychlosti.
Rekonstrukce železniční tratě Hrušovany nad Jevišovkou - Brno v km 145,9 - 149,0 včetně návrhu technologie prací
Hospodka, Pavel ; Brůha, Bohuslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Úkolem práce je rekonstrukce železniční dvoukolejné tratě Hrušovany na Jevišovkou – Brno v km 145,9 – 149,0. Práce obsahuje úpravu geometrických parametrů koleje a rekonstrukci železničního svršku. Nově by v tomto úseku mělo také dojít ke zvýšení traťové rychlosti až na hodnotu 100 km/h. Dále je součástí práce řešení železničního přejezdu a železniční zastávky v obci Troubsko podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce bude navržena také obnova stávajícího odvodnění a návrh technologie práce.
Modernizace traťového úseku Vladislav-Třebíč
Tumpach, Jan ; Korkisch, Ivo (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout modernizaci traťového úseku Vladislav-Třebíč pro rychlost 120 km/h. V rámci práce bude navržena konstrukce železničního svršku, odvodnění a vypracovaný výkaz výměr.
Studie rekonstrukce železniční stanice Zruč nad Sázavou
Hřib, Oldřich ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Hlavním úkolem práce je navrhnutí kolejového řešení železniční stanice Zruč nad Sázavou pro vybudování mimoúrovňových nástupišť, s přístupem pro osoby s omezenou možností orientace a pohybu v prostoru, s požadavkem na tři nástupní hrany a zajištění 4 dopravních kolejí. Dalším úkolem je navržení odvodnění železniční stanice a rekonstrukce železničního svršku a spodku.
Návrh obytné zóny v obci Vendryně
Misiarzová, Vendula ; Moravec, Karel (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je variantní řešení obytné zóny. V prvé řadě rozmístění parcel na vymezené ploše a v druhé řadě vyřešení dopravní infrastruktury včetně parkovacích a odstavných stání. Pro vymezenou plochu byly navrženy tři varianty řešení obytné zóny. Dle multikriteriální analýzy byla vybrána jedna nejvhodnější varianta, pro kterou byl dále zpracován podélný profil a vzorové příčné řezy.
Zdravotně technické instalace a plynovod ve výrobním závodu
Strnadová, Petra ; Vrána, Jakub (oponent) ; Vaščáková, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na odvádění splaškových a dešťových odpadních vod, zásobování pitnou a požární vodou a dodávku plynu k plynovým spotřebičům. Teoretická část se zabývá odpadní vodou a jejím využíváním. Technická část práce řeší vnitřní rozvody zdravotně technických a plynovodních instalací ve vybrané variantě.
Návrh modernizace železniční stanice Polička
Zvejška, Ivo ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh rekonstrukce železniční stanice Polička, tak aby splňovala podmínky pro pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. V té souvislosti bylo nutno navrhnout nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Dále byla zvýšena rychlost v hlavní koleji a zrušeno napojení zrušených vleček. Rovněž byla navržena rekonstrukce odvodnění.
Vyhledávací studie obchvatu města Hustopeče
Tomešek, Zdeněk ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vyhledávací studie západního obchvatu města Hustopeče v okrese Břeclav, kraj Jihomoravský. Městem prochází silnice II. třídy číslo 425, na kterou bude obchvat napojen. Obchvat bude řešen jako silnice kategorie S9,5/70 a bude veden okolo města ze západu. Terén je mírně zvlněný a skládá se převážně ze zemědělské půdy. Důvodem pro navržení obchvatu je značné zatížení města regionální dopravou.
Rekonstrukce železniční tratě Chrudim - Borohrádek mezi km 13,847 a km 16,750
Veits, Lukáš ; Bombera, Ing Jan (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je úprava geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku jednokolejné trati č.016 Chrudim - Borohrádek v úseku km 13,847 - 16,750. Při rekonstrukci je potřeba řešit železniční přejezdy podle platných právních předpisů a navrhnout obnovu odvodnění.
Návrh sekundárního městského kolektoru s důrazem na ochranu před průnikem podzemní vody
Vrána, Tomáš ; Černý, Vít (oponent) ; Horák, Vladislav (vedoucí práce)
V první části se diplomová práce zabývá historii kolektorů, typy provádění a materiály z nichž jsou budovány. Zmiňuje metody a materiály chránící konstrukci před vlivem podzemní vody. Dále se práce věnuje návrhu a statickému posouzení ostění sekundárního kolektoru s důrazem na jeho ochranu proti vnikání podzemní vody. Matematický model je vytvořen v softwaru Plaxis 2D AE.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 215 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.