Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace 3D logické hry v JavaScriptu
Knapovský, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Dudka, Vendula (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem logické webové hry, která vznikla na základě analýzy hry Berušky 2. Jsou zde stručně představeny technologie potřebně k vývoji a také teorie nutná k pochopení postupů použitých při implementaci. Výsledné řešení je podrobeno testům, jejichž výsledky jsou podkladem pro diskuzi obecné využitelnosti technologií, které se dnes v rámci webu nově objevují.
Interiérová lokalizace ve 3D
Zvěřina, Jiří ; Polčák, Libor (oponent) ; Veselý, Vladimír (vedoucí práce)
V této práci se zabývám návrhem a tvorbou 3D vizualizace interiérové lokalizace s využitím systému od společnosti Sewio Networks s.r.o. Vizualizace je zprostředkována skrze webové prostředí nad technologií WebGL. K usnadnění práce je využita knihovna Three.js. Pro lepší rozšířitelnost a budoucí vývoj aplikace rozebírám způsoby propojení vizualizace pomocí Three.js s architekturou Model-View-Controller. Dále se zabývám využitím senzorů k pořízení dodatečných dat a vylepšení lokalizace. Konkrétně se jedná o senzory k měření tlaku s jejichž pomocí jsem schopen odhadnout vertikální pozici lokalizovaných zařízení a senzory inerciální, které poskytují informace o natočení sledovaných zařízení.
Počítačová hra demonstrující 3D vizualizační možnosti dnešních internetových prohlížečů
Pagáč, Jakub ; Starka, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce popisuje postup tvorby hry pro webové prohlížeče za pomoci frameworku Babylon.js. Také zmiňuje témata tvorby 3D grafiky na webu, 3D animací a struktury webových aplikací. Hra samotná je psaná pomocí jazyka Typescript a je sdílená pomocí webového serveru využívající Node.js moduly. Jedná se o bojovou hru pro dva hráče, kde jejich postavy bojují za pomoci bojových umění.
Nástroj pro sdílení a zobrazování záznamů z letu na padáku
Madaj, Tomáš ; Kolář, Martin (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem téhle práce je vytvoření webové aplikace, která umožní maximálně jednoduchou 3D vizualizaci a sdílení vložených GPS záznamů. Je určená především pro aerosporty. Aplikace je postavená na full-stack JavaScript platformě Meteor.js, má webové uživatelské rozhraní a na 3D vizualizaci v prohlížeči využívá WebGL knihovnu three.js. Tato forma umožňuje dosáhnout požadovanou širokou dostupnost a jednoduchost používaní. Aplikace je cenným nástrojem na analýzu sportovních výkonů, protože umožňuje jednoduše získat přesnou představu o skutečné trajektorii vysoko nad zemí, kde to kvůli absenci blízkého referenčního bodu není možné jenom vizuálně.
Animace logistických systémů ve výrobě
Mařata, Michal ; Hromková, Ivana (oponent) ; Simeonov, Simeon (vedoucí práce)
Tématem práce je animace logistických systémů ve výrobě. Animace plánování výroby přidává možnost atraktivního, rychlejšího pochopení časového průběhu celého procesu. Výsledkem této práce je klasický program pro běh v prostředí Windows, psaný v programovacím jazyce C#. Pro zlepšení funkce 3D vizualizace je zvolena knihovna HelixToolkit. Dále je výstupem navíc i webová aplikace postavená na JavaScriptové knihovně Three.js. Aplikace umožňuje načtení vlastního 3D modelu výrobní haly (*.ifc soubor), načtení 3D modelů strojů a skladů, jejich přemístění a ukládání změn zpět do databáze. Součástí je demoverze se vzorovými daty, je možnost nahrát, podle před-definované struktury, vlastní data (z MS Excelu, v desktop verzi i z MS Accessu). Během animace je umožněna možnost provádění změn (rychlost, přeskakování kroků).
On-line počítačové hry
Žamberský, Zdeněk ; Krček, Petr (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá on-line počítačovými hrami, přesněji webovými hrami. První část je věnována popisu jednotlivých technologií, použitelných pro tvorbu webových her. Další 2 kapitoly jsou věnovány ukázkovým aplikacím, vytvořeným v rámci bakalářské práce.
Zobrazení 3D scény ve webovém prohlížeči
Kuželová, Ludmila ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření 3D virtuální prohlídky za použití nového standardu WebGL v kombinaci s javascriptovým frameworkem O3D. Výsledkem je volně dostupná webová aplikace pro vygenerování virtuální prohlídky ze série zaslaných fotografií. Tyto fotografie jsou zpracovány na serveru, který na základě nalezených korespondujících bodů sestavuje 3D scénu. Práce staví na volně dostupné aplikaci Bundler [40], která je použita pro nalezení 3D bodů v zaslaných fotografiích a jim příslušných kamer (místa odkud byla fotografie získána). Výstupy aplikace Bundler jsou zpracovávány pomocí webového serveru Jetty za použití jazyka Java, kde dochází k získání všech informací jenž jsou potřeba pro vytvoření prohlídky. Zobrazení výsledku je potom dosaženo pomocí HTML5, CSS, WebGL a Javascriptu s užitím O3D.
Detekce kolizí v 3D scéně
Přibyl, Tomáš ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce popisuje postup tvorby algoritmů pro detekci kolizí ve Javascriptovém programovacím jazyku. Součástí práce jsou i testovací aplikace. Tyto aplikace zjistí vlastnosti algoritmů a změří jejich výpočetní čas.
Zobrazení volumetrických dat ve webovém prohlížeči
Fisla, Jakub ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Táto práca skúma možnosti zobrazovania akcelerovanej 3D grafiky v okne webového prehliadača. Konkrétne sa zaoberá zobrazením medicínskych volumetrických dát. Zameriava sa na využitie algoritmu ray casting, jeho kvalitu a možnosti realistického zobrazovania. Jedným z cieľov bolo vytvorenie aplikácie, ktorá prezentuje možnosti zobrazenia trojrozmerných volumetrických dát vo webovom prehliadači, s využitím technológie WebGL. Implementácia algoritmu je v jazyku JavaScript a na prácu s 3D grafikou je využívaná knižnica three.js.
Vector Based High and Low En-Route Aeronautical Charts
Latta, Martin ; Rydlo, Karol (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
This diploma project deals with dynamic rendering of vector-based en-route aeronautical charts, especially rendering of airways and navigational points on the map. The charts are integrated into mobile applications which pilots can use during the flight and which replace former paper maps. Work contains theoretical introduction into problematic and basic terms used in aviation and navigation. Another part of the thesis is research, description, and comparison of existing solutions and applications together with the proposal and design of the new solution. Finally, the implementation of demo application using WebGL library and final evaluation and comparison are presented.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.