Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Recyklace obalů a nápojových obalů v České republice
EKOVEL, Praha
Studie popisuje nakládání s obaly ve státech Evropské unie a některých zámořských státech se zaměřením na nápojové obaly. Navrhuje optimální výši recyklace pro jednotlivé druhy obalů vyplývající z posledních zahraničních studií. Hodnotí ekonomické dopady zvýšené recyklace nápojových obalů v České republice. Studie doporučuje vysokou míru recyklace nápojových obalů pro vytvoření uzavřených cyklů cenných surovin.
Porovnání environmentálních dopadů nápojových obalů v ČR metodou LCA
MT KONZULT ; Černík, Bohumil ; Tichá, Marie
Cílem projektu bude popsat reálnou situaci v nakládání s obaly a obalovými odpady v ČR se zaměřením na mléko, sycené a nesycené nealko nápoje, džusy, limonády a pivo v obalech z materiálů: plastové obaly (PET), kovové obaly (Al, Fe), kombinované obaly (Tetra Pak), skleněné obaly. Uvedené nápojové obaly budou posouzeny z hlediska jejich dopadů na životní prostředí metodou LCA (posuzování životního cyklu). Zpráva je rodělena do kapitol: 1. Zadání studie, 2. Popis problému, 3. Metoda LCA obecně, 4. Rešerše, 5. Vypracování návrhu optimálního postupu při řešení konkrétních studií LCA nápojových obalů v ČR.
Vliv flashové reklamy na životní prostředí a její srovnání s výrobou PET lahví
Krejčí, Martin ; Koblovský, Petr (vedoucí práce) ; Rod, Aleš (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá vliv internetové reklamy vytvořené technologií Flash na životní prostředí v USA a následně jej srovnává s vlivem výroby PET lahví na životní prostředí v USA. V práci je popsáno fungování flashové reklamy. V analýze se porovnává uhlíková stopa vypuštěna z rozdílu ve spotřebě elektrické energie při povolené a zakázané flashové reklamě a z výroby PET lahví. Cílem analýzy je porovnat dopady na životní prostředí způsobené přehráváním flashové reklamy a výrobou PET lahví, přihlédnout k výnosům z nich vyplývajících a zamyslet se, zda trh s internetovou flashovou reklamou není regulován, protože se nejeví na první pohled škodlivý k životnímu prostředí jako PET lahve, či není třeba tento trh regulovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.