Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Low Visibility Procedures
Kürthy, Peter ; Imriš, Pavel (oponent) ; Vašíková, Kateřina (vedoucí práce)
This thesis deals with low visibility procedures and their direct application to airports, aircrafts, and aircraft operators. The main objective was to characterize the low visibility procedures as a file of conditions for airport equipment, aircraft equipment, skills and qualifications of the flight crew, and operating procedures. The work also raises the importance of analysis in terms of low visibility procedures in which the take-off, approach, and landing can be proceeded. A secondary objective was to cut the low visibility procedures requirements out of its basic form and convert it through practical application into a more comprehensible form. The result is an overview of the low visibility procedures for a point of view from both amateur and professional stand.
Výrobní budova v Brně - Řečkovicích
Horut, Jakub ; Jeneš, Rostislav (oponent) ; Podroužková, Božena (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce byl nárh monolitických železobetonových vodorovných nosných konstrukcí nad 1. nadzemním podlažím třípodlažní budovy. Vodorovné nosné konstrukce jsou tvořeny spojitou deskou o třech polích vynášené průvlaky v podélném směru. Ve statickém výpočtu je navržena a posouzena stropní deska, 1 průvlak, dvě lomené desky schodiště a podesta. Konstrukce byla navržena aby splňovala zejména funkčnost a byla ekonomická. Součástí práce je výkresová dokumentace.
Alternativní možnosti vzletu a přistání letadel s pevným křídlem
Cäsar, Tomáš ; Matějů, Jiří (oponent) ; Zikmund, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout a posoudit proveditelnost z hlediska základních fyzikálních zákonů různých možností pro zkrácení délek startu a přistání zejména malých jednomístných letounů. Tyto varianty jsou navrženy tak, aby je bylo možné využít především na střechách budov pro dopravu osob do zaměstnání a zpět. U každé z variant jsou uvedena zatížení, která by na letoun a pilota působila a také vypočtena délka dráhy pro porovnání s klasickým přistáním. Výpočty byly provedeny pro dvě verze letadel, současnou, která je dosažitelná s dnešními technologiemi a futuristickou, která zohledňuje předpokládaný vývoj v oblasti letectví.
Porovnání účinností řízení přesného přibližování letadla na přistání pomocí tradičních navigačních systémů s účinností navedení podle LADGPS
Válek, David ; Sklenář, Filip (oponent) ; Vosecký, Slavomír (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o možnostech využití technologií a prostředků satelitní navigace v civilní letecké dopravě, se zaměřením na přesné přístrojové přiblížení dopravních letounů. V práci jsou popsány tradiční systémy pro navádění letounů v konečné fázi letu, jejich vlastnosti, principy činnosti, výhody i nevýhody. Stejně tak je popsána technologie satelitní navigace i její subsystémy, které přispívají ke zvýšení přesnosti a bezpečnosti těchto naváděcích prostředků. Analýzou vlastností a účinností všech zařízení bylo dosaženo závěru, kterým by se mohla naváděcí technologie v budoucnu ubírat.
Historie civilního letectví 1970-2000
Zubrvalčík, Jan ; Šplíchal, Miroslav (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zpracovat stručný přehled historie civilního letectví v období mezi roky 1970 až 2000 a porovnat jejich výkony. Toto období je charakteristické nástupem velkokapacitních letadel a nových konstrukčních řešení. V práci je pozornost věnována jak velkokapacitním dálkovým letadlům, tak i letadlům na střední a krátké tratě. Práce je rozdělena podle doletu letadel a zvláštní kapitolu tvoří nadzvuková dopravní letadla.
Vyhodnocování úrovně stresu pilota při přistání s využitím nositelné elektroniky
Muschalik, David ; Sklenář, Filip (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na možnosti objektivního měření stresu. Jsou v ní volené parametry, které jsou vhodné pro měření běžně dostupnou nositelnou elektronikou. Stanovuje metodiku měření stresu těmito zařízeními, kterou následně ověřuje experimentem se studenty leteckých škol. Slouží jako proof of concept pro podobná měření při dalších výzkumech, nebo v leteckých školách.
Vztlaková mechanizace soutěžního modelu letadla
Vrba, Martin ; Koštial, Rostislav (oponent) ; Koutník, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na sestavení přehledu vztlakové mechanizace, a to jak na náběžných, tak i odtokových hranách, používané na modelech letadel a bezpilotních prostředcích. Stručně vysvětluje jejich princip a funkce. Popisuje postup výpočtu návrhového letového režimu pro soutěžní letoun podle specifikací soutěže Air Cargo Challenge.
Controlled Landing of an Autonomous Drone
Hraško, Andrej ; Barták, Roman (vedoucí práce) ; Obdržálek, David (oponent)
Cieľom tejto práce je vytvoriť a implementovať návrh najvhodnejšej metódy umožňujúcej autonómne pristátie kvadrikoptéry na pristávacej ploche s viditeľným obrazcom. V rámci práce je vytvorený rozbor venujúci sa nájdeniu najlepšieho obrazca určeného pre pristávaciu plochu a najspoľahlivejšieho spôsobu ako tento obrazec identifikovať v obraze prijatom z kamery kvadrikoptéry. Práca vysvetľuje rôzne spôsoby riadenia zariadení ako dynamických systémov a implementuje algoritmus pre navigáciu kvadrikoptéry na cieľ. Dosiahnuté výsledky sú overené zdokumentovanými experimentami. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Železobetonová deska podepřená na sloupech
Hlavička, Martin ; Šulák, Pavel (oponent) ; Požár, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh a posouzení lokálně podepřené železobetonové monolitické desky. V práci se řeší výsek částí objektu, který je posuzován metodou součtových momentů a metodou konečných prvků v programu scia engineer 19.1, konstrukce je posuzována na mezní stav únosnosti a použitelnosti. Dále jsou posuzovány vybrané sloupy na okraji a vně objektu, základové konstrukce tedy hlavice pilot a schodišťové konstrukce. Výsledkem práce je zhotovení průvodní zprávy, statický výpočet a výkresová dokumentace posuzovaných konstrukcí.
Vyhodnocování úrovně stresu pilota při přistání s využitím nositelné elektroniky
Muschalik, David ; Sklenář, Filip (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na možnosti objektivního měření stresu. Jsou v ní volené parametry, které jsou vhodné pro měření běžně dostupnou nositelnou elektronikou. Stanovuje metodiku měření stresu těmito zařízeními, kterou následně ověřuje experimentem se studenty leteckých škol. Slouží jako proof of concept pro podobná měření při dalších výzkumech, nebo v leteckých školách.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.