Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 91 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Věrnostní programy a generace Z
Alexa, Michael
ALEXA, M. Věrnostní programy a Generace Z. Bakalářská práce. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá věrnostními programy a jejich využívání. Cílem závěrečné práce bude formulovat doporučení nástrojů, jak nastavit věrnostní pro-gramy na zákazníky z Generace Z v oblasti maloobchodního prodeje. Doporučení by měla napomoci ke zvýšení spokojenosti zákazníků, větší věrnosti a zvýšení prodejnosti zboží v maloobchodech. Pro sběr dat bylo využito dotazníkové šetření (n=300) v rámci kvantitativního výzkumu a hloubkové rozhovory (n=20) v rámci kvalitativního výzkumu. Data byla zpracována pomocí softwaru Microsoft Excel a Statistica. Na základě výsledků jsou doporučení vztahují se k zabezpečení osobních dat, nabízení hodnotných a personalizovaných odměn, udržovaní jednoduchosti a přehlednosti nabídek odměn, propojení věrnostního programu se sociálními a ekologickými kampaněmi, zvýšení povědomí o věrnostním programu skrz sociální sítě a digitální marketing.
Vliv sociální reklamy na generaci Z
Lavická, Adéla
Diplomová práce se zabývá sociální reklamou a jejím vlivem na současnou dospívající generaci, generaci Z. První část je zaměřena na vysvětlení teoretických pojmů, jako je sociální marketing, sociální reklama a generace Z. Cílem diplomové práce je zjistit, jak jednotlivé prvky používané v sociálních reklamních spotech ovlivňují generaci Z. Praktická část práce obsahuje kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření. Následuje kvalitativní výzkum. Nejprve jsou popsány jednotlivé sociální reklamy a jejich kontext, pak jsou jednotlivé spoty analyzovány. V závěrečné části jsou porovnány výsledky kvantitativního i kvalitativního výzkumu a stanovena konkrétní doporučení pro využití v sociálních reklamách s cílem oslovení spotřebitelů generace Z.
Vliv obalu a etikety na rozhodování generace Z při nákupu vína
Böhmová, Jana
BÖHMOVÁ, Jana. Vliv obalu a etikety na rozhodování generace Z při nákupu vína. Brno, 2023. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně. Předložená bakalářská práce se zabývá problematikou spotřebitelského chování generace Z na trhu s víny. V práci byla využita technologie eye-trackingu, která byla navíc doplněna o dotazování ve formě dotazníku. Získaná data byla statisticky vyhodnocena a srovnána se studií, na kterou tato práce navazuje. Ze získaných výsledků byla vytvořena doporučení pro producenty vín.
Motivy spotřeby alkoholických nápojů u českých spotřebitelů
Černý, Tomáš
Černý, T. Motivy spotřeby alkoholických nápojů u českých spotřebitelů. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá motivy spotřeby alkoholických nápojů v České re-publice. Cílem práce je identifikovat chování spotřebitelů v souvislosti s konzumací alkoholických nápojů. Pomocí sekundárních dat práce hodnotí stav spotřeby ve světě a v České republice. Pro poznání motivů spotřeby alkoholických nápojů a pro segmentaci spotřebitelů bylo využito dotazníkové šetření a testování závislosti kvalitativních znaků. Na základě zjištěných informací byla vytvořena doporučení pro snížení spotřeby.
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Rozumová, Veronika
Bakalářská práce se zabývá tématem influencer marketingu v rámci propagace destinace v cestovním ruchu. Literární rešerše neboli teoretická část se věnuje především problematice destinačního marketingu, internetových komunikačních prostředků, jako jsou sociální média a na závěr tématem influencer marketingu. Praktická část obsahuje analýzu sekundárních dat a také analýzu dat získaných pomocí kvantitativního šetření, přesněji dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na generaci Z. Na základě získaných dat z dotazníku byla vytvořena doporučení pro vybranou oblast, tedy Východní Moravu.
Vizuální gramotnost generace Z zaměřená na sociální sítě
Šmarda, David
Bakalářská práce se zabývá vizuální gramotností generace Z v prostředí sociálních sítí. Cílem práce je zjistit, jaká je úroveň vizuální gramotnosti generace Z a kde je prostor ke zlepšení. Konkrétně bylo zkoumáno porozumění vybraným prvkům vizuální komunikace na sociálních sítích a také to, jak generace Z dokáže analyzovat a hodnotit vybrané příklady obsahu sdíleného na sociálních sítích. Stanoveného cíle bylo dosaženo pomocí kvantitativního výzkumu a analýzy sekundárních dat. Pro zkoumání vizuální gramotnosti bylo využito dotazníkové šetření (n = 254). Získaná data jsou vyhodnocena prostřednictvím základních popisných statistik, kontingenčních tabulek a stanovených hypotéz. Výsledky jsou zpracovány pomocí SWOT analýzy pro generaci Z a následně je stanoveno doporučení pro tuto generaci.
Vliv ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na trhu s elektronikou
Beňo, Martin
Beňo M. Vliv ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na trhu s elektronikou. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá vlivem ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na trhu s elektronikou. Hlavním cílem je navrhnout marketingová doporučení ke zvýšení návštěvnosti online či offline prodejního kanálu maloobchodníků na trhu elektroniky v České republice, a to na základě zjištění, zda a jak působí ROPO efekt, případně obrácený ROPO efekt na nákupní chování spotřebitelů generace Y a Z na tomto trhu. Pro naplnění cíle bylo využito sekundárních dat i dat primárních. Primární data byla získána kvantitativním výzkumem pomocí dotazníkového šetření, která byla doplněna o poznatky z kvalitativního výzkumu provedeného pomocí semistrukturovaných hloubkových rozhovorů. Data byla statisticky analyzována a na základě výsledků byla navrhnuta pomocí marketingového mixu 4P doporučení pro maloobchodníky na trhu s elektronikou v ČR.
Vliv sociálních sítí na generaci Z v gastro prostředí
Rozumová, Kateřina
Tato bakalářské práce je zaměřena na sociální sítě a jejich vliv na generaci Z v gastro prostředí. Cílem bakalářské práce je zhodnotit vliv sociálních sítí na ge-neraci Z, zda navštíví daný gastro podnik. Součástí práce bude také případná identifikace vlivu sociálních sítí na chování generace Z v gastro prostředí. V teoretické části se bakalářská práce zabývá problematikou gastronomie, genera-ce Z a sociálních sítích. V praktické části na základě primárních dat získané z dotazníkového šetření je vytvořen návrh marketingové komunikace na sociálních sítích pro začínající gastro podnik.
Generace Z a její motivace k práci v oblasti marketingových agentur
Šišmová, Anna
Šišmová, A. Generace Z a její motivace k práci v oblasti marketingových agentur. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá výzkumem očekávání studentů ekonomických fakult generace Z od pracovního trhu s důrazem na práci v marketingové agentuře. Výzkum je nejdříve proveden pomocí orientační analýzy generace Z, následně verifikován pomocí dotazníkového šetření a poté doplněn reálnou nabídkou ze strany čtyř nejmenovaných marketingových agentur. Na základě porovnání výsledků těchto analýz vznikl jednoduchý manuál s doporučeními pro zefektivnění náboru generace Z. Na základě výzkumu bylo zjištěno, že generace Z preferuje nefinanční benefity nad finančními. Generace Z očekává adekvátní nástupní mzdu ve výši alespoň 30 000 Kč. Následně preferuje generace Z kariérní růst, dovolenou nad rámec zá-kona, flexibilní pracovní dobu a další nepeněžní benefity před zvýšením mzdy. Velmi důležitý je pro generaci Z dobrý kolektiv před finančním ohodnocením. Na druhou stranu pro generaci Z není důležitá známost firmy ani klientů. V případě volby marketingové agentury generace Z preferuje spíše menší marketingové agentury z důvodu rodinnějšího kolektivu a rychlejšího kariérního růstu.
Vztah generace Z k folklóru a tradicím jako součásti nabídky destinace cestovního ruchu
Ondicová, Beata
Bakalářská práce se zabývá cestovním ruchem na Uherskohradišťsku a vztahem generace Z k folklóru a tradicím. Cílem práce je identifikovat současnou nabídku produktů cestovního ruchu s tématikou tradic a folklóru ve Zlínském kraji a zjistit vztah generace Z k folklóru a tradicím při účasti na cestovním ruchu. Navrhnout nové, nebo inovovat stávající destinační produkty Zlínského kraje pro generaci Z. Vzhledem k rozsáhlosti Zlínského kraje a rozmanitosti kulturní nabídky v oblasti tradic a folklóru byl cíl práce z geografického hlediska zúžen na konkrétní menší oblast, a to na oblast Uherskohradišťska. Pomocí sekundárních a primárních dat byl analyzován současný stav a možnosti rozvoje folklorního cestovního ruchu v regionu Uherskohradišťsko. Primární data byla získaná prostřednictvím online dotazníkového šetření, jehož hlavním záměrem bylo zjistit, zda se generace Z zajímá o folklór a lidové tradice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 91 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.