Název:
Vliv obalu a etikety na rozhodování generace Z při nákupu vína
Autoři:
Böhmová, Jana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] BÖHMOVÁ, Jana. Vliv obalu a etikety na rozhodování generace Z při nákupu vína. Brno, 2023. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně. Předložená bakalářská práce se zabývá problematikou spotřebitelského chování generace Z na trhu s víny. V práci byla využita technologie eye-trackingu, která byla navíc doplněna o dotazování ve formě dotazníku. Získaná data byla statisticky vyhodnocena a srovnána se studií, na kterou tato práce navazuje. Ze získaných výsledků byla vytvořena doporučení pro producenty vín.BÖHMOVÁ, Jana. The influence of packaging and labels on the decision making of generation Z when purchasing wine. Brno, 2023. Bachelor thesis. Mendel Universi-ty in Brno. The submitted bachelor thesis deals with the issue of consumer behavior of gener-ation Z on the wine market. Eye-tracking technology was used in the work, which was additionally supplemented by questioning in the form of a questionnaire. The obtained data were statistically evaluated and compared with the study to which this work follows. Recommendations for wine producers were created from the obtained results.
Klíčová slova:
etiketa; eye-tracking; generace Z; generation Z; label; obal; packaging; víno; wine